19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Контрольна робота для 9 класу за темою "Вступ. Просвітництво"

Про матеріал

Контрольна робота для 9 класу за темою "Вступ. Просвітництво".

Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами:

Дж. Свіфт "Мандри Лемюеля Гуллівера";

поезії: Ф. Шиллер "До радості", Гете "Травнева пісня", "Прометей", "Вільшаний король";

ТЛ: жанр, стиль, композиція.

Перегляд файлу

9 клас              Зарубіжна література

Вступ. Просвітництво (Тестові завдання, відкриті питання)

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (5 б.)

1. Що хотів вкласти Джонатан Свіфт у свій роман «Мандри Лемюеля Гуллівера»?

А. власні міркування про розвиток історії, географії та інших наук в Англії; сатиричне викриття численних вад громадянського життя;

Б. власні міркування щодо суспільно-політичного становища Англії та розвитку людства; захоплення народом, його традиціями та звичаями;

В. власні міркування про розвиток історії, географії та інших наук в Англії; захоплення народом, його традиціями та звичаями;

Г. власні міркування щодо суспільно-політичного становища Англії та розвитку людства; сатиричне викриття численних вад громадянського життя.

2. У поезії Фрідріха Шиллера, яка стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:

А. боротьба, перемога;

Б. радість, слава;

В. єднання, радість;

Г. пісня, єднання.

3. Які два мотиви звучать у поезії Гете «Травнева пісня»?

А. туга за минулим, рідною домівкою;

Б. замилування природою, щасливі любовні переживання;

В. туга за минулим, коханою людиною;

Г. замилування природою, любов до рідної домівки.

4. У вірші Гете «Прометей» найвиразніше звучать мотиви:

А. засудження богів та їх відношення до людей;

Б. відданого служіння людям;

В. засудження корисливості та жадібності;

Г. всеохоплюючої любові до людей.

5. Які світи протиставляються в баладі Гете «Вільшаний король»?

А. реальний і фантастичний; дорослих і дітей;

Б. багатих та бідних, верхівка та низ суспільства;

В. красивого та потворного, добра та зла;

Г. песимістів та оптимістів, радості й суму.


Відкриті питання та завдання

6. Вказати характерні особливості доби просвітництва (хронологічні межі, країни, світогляд). (1 б.)

7. Що таке жанр? Навести приклади. (1 б.)

8. Що таке стиль? Навести приклади. (1 б.)

9. Що таке композиція? (1 б.)

10. Охарактеризувати закони та порядки ліліпутського суспільства з роману           Дж. Свіфта «Мандри Лемюеля Гуллівера». (1 б.)

11. Охарактеризувати Гуллівера. (1 б.)

12. Виконати аналіз однієї з прочитаних поезій: тема, ідея, художні засоби (на вибір: Ґете «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей», Ф. Шиллер «До радості»). (1 б.)


 

docx
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
2218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку