Контрольна робота для 9 класу за темою "Взаємодія романтизму і реалізму".
Контрольна робота містить тестові завдання та відкриті питання за темами:
О. Пушкін поезії, "Євгеній Онєгін", М. Лермонтов поезії, "Герой нашого часу";
ТЛ: соціально-психологічний роман.
9 клас Зарубіжна література
Взаємодія романтизму і реалізму (Тестові завдання, відкриті питання)
Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (6 б.)
Олександр Пушкін «Євгеній Онєгін»
1. Особливістю побудови роману є:
А. відсутність кульмінації;
Б. «вільний» сюжет;
В. оповідь у формі роману в романі;
Г. порушення хронологічної послідовності.
2. Де відбувається остання зустріч Онєгіна і Тетяни?
А. в кабінеті Онєгіна;
Б. в театрі;
В. в кімнаті Тетяни;
Г. на балу.
3. Чому наприкінці роману Тетяна відмовляє Онєгіну?
А. щоб помститися йому за колишню байдужість;
Б. бо вона порядна жінка, і заміжжя для неї – святий закон;
В. через те, що вона його розлюбила;
Г. бо вона не може зрадити свого чоловіка та дітей.
Михайло Лермонтов «Герой нашого часу»
4. Особливістю побудови роману є:
А. оповідь у формі роману в романі;
Б. порушення хронологічної послідовності;
В. відсутність кульмінації;
Г. «вільний» сюжет.
5. Що змусило Печоріна закохати в себе княжну Мері, битися на дуелі з Грушницьким, кидатися під кулі на полі бою?
А. нудьга;
Б. любов;
В. чоловіча честь та гідність;
Г. парі, на спір.
6. Чому Віра поїхала з міста?
А. потрібно було змінити клімат через хворобу;
Б. її чоловік дізнався про їх стосунки з Печоріним і забрав до іншого міста;
В. через свої ревнощі вона не могла більше бачити Печоріна;
Г. не могла терпіти образу від байдужості Печоріна.
Відкриті питання та завдання
7. Виконати аналіз однієї з прочитаних поезій: тема, ідея, художні засоби (на вибір: О. Пушкін «Я мить чудову пам’ятаю…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…», М. Лермонтов «І нудно, і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). (1 б.)
8. Що таке соціально-психологічний роман? (1 б.)
9. Хто такі «зайві люди» в літературі? Наведіть приклади. (1 б.)
10. Охарактеризувати 1 жіночий образ з прочитаних творів (на вибір: Тетяна, Ольга, Віра, Мері). (1 б.)
11. Скласти порівняльну характеристику Євгенія Онєгіна та Григорія Печоріна (2 б.)