Різнотипові тестові завдання мають рівневий характер і дібрані з метою контролю якості засвоєння змісту вивчених творів, елементів теорії літератури, комунікативних умінь та навичок дев'ятикласників.
Тестова контрольна робота №1. «ВСТУП», «ПРОСВІТНИЦТВО» 9 клас
І варіант
Початковий та середній рівні
1.Доба Просвітництва сповідувала культ:
А) розуму; б)моралі; в) краси; г) релігії.
2. Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:
А); Й.В. Гете Б) Дж.Свіфт; В) Ф.Шиллером; Г) Ж.-Ж. Руссо.
3. Герой якого твору є носієм таких рис, як незалежність і волелюбність?
А) «Мандри Лемюеля Гуллівера»; б) «Прометей»; в) «Вільшаний король»; г) «До радості».
4. Який твір сповнений оптимізму, віри в перемогу добра?
А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».
5. Які два мотиви звучать у поезії «Травнева пісня»?
6. Змалюйте реальний і фантастичний світ балади Гете «Вільшаний король»
Достатній рівень
7. Встановіть відповідність між твором і цитатою.
А «Мандри Гуллівера» 1 «Тебе шанувати? Чому?»
Б «Травнева пісня» 2 «Будь твердим в лиху годину, Поміч скривдженим давай…»
В «Вільшаний король» 3 «І в кожнім серці радість, весна: О земле, сонце, любов ясна!»
Г «До радості» 4 «Спочатку я брів, а посередині проплив ярдів з тридцять…»
5 «…Квіти прекрасні знайду тобі я, У злото матуся одягне моя».
8. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»
ІІ варіант
Початковий та середній рівні
1. У якому творі світ, Природа зображені митцем як зразок гармонії і краси?
А) «Травнева пісня»; б) «Вільшаний король»; в) «Прометей»; г) «До радості».
2. Добою Просвітництва називають…
А) XVII ст., б) XVIII ст., в) XVI ст., г)XV ст.
3. Дух бунтарства притаманний твору:
А) «Вільшаний король» Гете; Б) «Травнева пісня» Гете; В) «До радості» Шиллера Г) «Прометей» Гете
4. Хто з просвітників став автором сатиричного, соціально-фантастичного роману, створеного у формі подорожі?
А) Дж.Свіфт; б) Й.В.Гете; в) Ф.Шиллер; г) Вольтер.
5. Які 2 світи показані в баладі Гете «Вільшаний король»?
6. Закохана людина у поезії «Травнева пісня»….
Достатній рівень
7. Встановіть відповідність між твором і цитатою.
А «Мандри Гуллівера» 1 «Хлопчику любий, іди ж до нас!»
Б «Прометей» 2 «Сміється радо природа мені, Як сяє сонце по зимнім сні!»
В «Травнева пісня» 3 «Шана й слава чесним, мужнім, Згуба підлим брехунам!»
Г «До радості» 4 «Так само віддав я і годинник»
5 «Ну, тут я сиджу і формую Людей на свій образ…»
8. Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж. Свіфта «Мандри Гуллівера»
Високий рівень (одне на вибір)
9. Розгорнута відповідь на проблемне запитання: «Як досягти миру та духовної єдності в Європі?»
10 . Есе за цитатою
Відповідь.
І варіант.
1 – а, 2 – в, 3 – б, 4 –г
7: А – 4, Б – 3, В – 5, г – 2.
ІІ варіант
1 – а, 2 – б, 3 – г, 4 – а.
7: А – 4, Б – 5, В – 2, Г – 3.
Оцінювання.
1 – 6 завдання – 1*6=6 балів
7 – 8 завдання – 2*1, 5=3 бали
10 –11 завдання – 3 бали
Разом – 12 балів.