Контрольна робота для учнів 10 класів

Про матеріал
Дорогі друзі! Сьогодні ми з вами проводимо квест присвячений Дню зустрічі птахів. Змагаються команди 6-8кл. Назвіть свої команди і командирів. Завдання команд пройти по станціях за вказаним маршрутом і виконати всі завдання. За невиконані завдання команда одержує додаткове завдання (команда присідає 10 разів) і не одержує бали. Перемагає той хто набере найбільше балів і найшвидше виконає завдання.
Перегляд файлу

Підсумкова контрольна робота з біології для 10 класу

 

І. Виберіть із запропонованих відповідей одну правильну ( по 0,5балів за правильну відповідь)

1. До неклітинних форм життя належать:

 А) тварини;   В) віруси;

 В) рослини;                    Г) гриби.

2. Які речовини потрібні для автотрофного живлення картоплі?

 А) білки й  олії;                                  Б) кисень й вода;

 В) вода та вуглекислий газ;              Г) вуглеводи і мінеральні солі .

3.Захворювання на цингу виникає при нестачі в організмі вітаміну:

А) С ;                 Б)  В 12;                         В)  В 1;                  Г)  D.

4. Перевищення йонів фтору у воді призводить до захворювання:

А) холера;                                              Б) гельмінтоз;

В) флюороз;                                           Г) рахіт.

5. Який тип успадкування такої ознаки як гемофілія людини:

А) аутосомно-домінантний;

Б) Х-зчеплений домінантний;

В) аутосомно-рецесивний;

Г) Х-зчеплений рецесивний.

  6. Оберіть основне джерело комбінаційної мінливості:

А) реплікація;      Б) модифікація;    В) кросинговер;      Г) мутації.

  7. Як називаються мутації, що виникають в статевих клітинах:

А) соматичні;     Б)  генеративні;   В) домінантні;    Г) рецесивні.

  8. Які із біологічних мутагенів найнебезпечніші для організму людини:

А)віруси грипу;   Б) соланін;

В) отрута гадюки ;  Г) стафілококи.

  9. Як називається лікування захворювань шляхом заміни дефектних генів:

А) хіміотерапія ;   Б) аромотерапія;   В) гірудотерапія;    Г) генотерапія.

10. Яким буде співвідношення за генотипом серед нащадків за моногібридного схрещування  гетерозиготних батьківських особин у разі неповного домінування

А) 1:1                    Б)3:1                     В) 1:2:1                    Г) 9:3:3:1.

 

ІІ. ( По 1 балу за повністю правильну відповідь на запитання).

11. Установіть відповідність між функціональним процесом і рівнем організації живої матерії:

 1. догляд зграї за потомством,                  А) екосистемний,

 2. мейоз,                                                      Б) популяційно – видовий,

 3. нервова регуляція функцій,                   В) організмів,

 4. кругообіг речовин й енергії,                  Г) клітинний,

                                                                     Д )молекулярний.

12. Установіть відповідність між відділами  рослин і представниками.

 А) Мохоподібні,                                       1. ламінарія, саргасум,

 Б) Покритонасінні,                                   2. сфагнум, зозулин льон,

 В) Голонасінні,                                         3. кипарис, ялиця,

 Г)  Папороті ,                                            4. шипшина, ромашка,

                                                                   5. щитник чоловічий, орляк

 

 

  13. Установіть відповідність між процесами ембріогенезу  людини та їхнім значенням

1. Дроблення;               А. Формування дитячого місця,

2. Гаструляція;              Б. Утворення бластомерів,

3. Плацентація;             В. Прикріплення зародка до стінок матки,

4. Імплантація;              Г. Утворення тканин й органів,

                                     Д.  Формування двошарового зародка.  

 

ІІІ. Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (1,5 балів)

14. Виберіть ознаки, що характеризують орла степового.

А. Рівень:                    Б. Належність до класу:     В. Спосіб живлення:

1.  екосистемний,         1. Амфібії,                             1. Сапрофаг,

2. клітинний,               2. Ссавці,                               2. Паразит,

3. молекулярний,        3. Птахи,                                3. Фітофаг,

4.  організмовий,        4. Хрящові риби,                   4. Хижак.

 

ІV. Дайте відповідь на запитання (1,5 бали)

15. Що є спільного і відмінного між вірусами, пріонами й віроїдами?

 

 

 

docx
Додано
20 серпня 2019
Переглядів
5424
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку