Контрольна робота для учнів 6 класу НУШ (за підручником Т.Яценко) за темами «Поетичне бачення світу (Леся Українка, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Ірина Жиленко, Оксана Раду

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 6 класу НУШ (за підручником Т.Яценко) за темами «Поетичне бачення світу (Леся Українка, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Ірина Жиленко, Оксана Радушинська», «Дитинство видатних українців (Марина Павленко)».
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

«Поетичне бачення світу (Леся Українка, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Ірина Жиленко, Оксана Радушинська», «Дитинство видатних українців (Марина Павленко)».

Варіант 1

1.Що означає слово «мариністичний»?

А) річковий;

Б) морський;

В) лісовий;

Г) підводний.

2.Де минули дитячі роки Ліни Костенко?

А) у Львові;

Б) у Харкові;

В) у Києві;

Г) у Одесі.

3. Позаочі Павлуся бурсаки називали...

А) «святий Тичина» 
Б) «святий Павлусь» 
В) «Тичина» 
Г) «Павлусь 

4. Героїня якого твору вирішує купити шубу і поїхати до Діда Мороза в Лапландію, щоб повернути загублену річ.

А) «Тиша морська

Б) «Підкова»;

В) «Дощ полив»;

Г) «Як дивно пахне перший сніг».

5. Хто з письменниць своєю чесністю і громадянською мужністю  заслужив титул «сумління української нації»?

А) Леся Українка

Б)  Ірина Жиленко

В) Ліна Костенко

Г) Емма Андієвська

6.Про яку пору року йдеться у творі «Даленіє вечір»?

А) осінь

Б) весну

В) літо

Г) зиму.

 

ІІ рівень  (продовж речення)

  1. Які події життя Лесі Українки пов’язані з поезією «Тиша морська»?
  2. Кого називають мариністами?
  3. Які види стоп ви знаєте?

 

 

 

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між твором і його автором

Твір

Автор

1.«Підкова»

а.     Ліна Костенко

  1. «Даленіє вечір в бабиному літі»

б.     Леся Українка

  1. «Тиша морська»

в.      Марина Павленко

  1. «Янголи для Павлуся Тичини»

г.      Оксана Радушинська

  1. «Як дивно пахне перший сніг»

д.     Микола Вінграновський

  1. «Дощ полив»

е.      Ірина Жиленко

 

2. Установіть відповідність між виразом та художніми засобами

Персонаж

Репліка

  1. Епітет

а.  «край вічного проміння, золотий колір, підводне каміння»

  1. Метафора

б.  «ясне небо, ясне море, яснi хмарки, ясне сонце»

  1. Порівняння

в.  «бабине літо, гусеня хмарини плутається в житі»

  1. Персоніфікація

г.   «струшується сад, як парасолька»

  1. Пестливі слова

д. «розгубились в небі літаки, кричали: «Мама!»;

 

  1. Символи

е.  «хвилечка, віконце, хмарки, стежечка»

 

ІV рівень (напиши твір-мініатюру на одну з тем)

-         Мій улюблений поетичний твір

-         Які якості потрібні людині, щоб бути поетом?

-         Яка поезія справила для тебе найбільше враження?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 5

«Поетичне бачення світу (Леся Українка, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Ірина Жиленко, Оксана Радушинська», «Дитинство видатних українців (Марина Павленко)».

Варіант 2

1.У сім’ї Григорія Тичини народилося…

А) 10 дітей;

Б) 8 дітей;

В) 12 дітей;

Г) 6 дітей.

2.Де минули дитячі роки Миколи Вінграновського?

А) на Львівщині

Б) на Херсонщині

В) на Дніпропетровщині

Г) на Миколаївщині.

3. У епіграфі до твору «Янголи для Павлуся Тичини» згадується про…

А) сестру 
Б) дітей
В) янголів 
Г) батьків 

4. Герой якого твору «блискавки визбирує в траві»?

А) «Тиша морська

Б) «Підкова»;

В) «Дощ полив»;

Г) «Як дивно пахне перший сніг».

5. Яка поетеса провела три роки в Криму та присвятила півострову цикли віршів «Кримські спогади, та «Кримські відгуки»?

А) Леся Українка

Б)  Ірина Жиленко

В) Ліна Костенко

Г) Емма Андієвська

6.Про яку пору року йдеться у творі «Даленіє вечір»?

А) осінь

Б) весну

В) літо

Г) зиму.

 

ІІ рівень  (продовж речення)

  1. Наведіть приклади відомих вам творів літератури про природу.
  2. Провідний мотив поезії «Тиша морська».
  3. Що таке стопа?

 

 

 

ІІІ рівень

  1. Установіть відповідність між назвою твору і рядками поезії

Твір

Поезія

1.«Підкова»

а.      Певне, се країна світла
Та злотистої блакиті,
Певне, тут не чули зроду,
Що бува негода в світі!

2.«Даленіє вечір в бабиному літі»

б.      Благодатний, довгожданий,
Дивним сяйвом осіянний,
Золотий вечірній гість

3.«Тиша морська»  

в.       Струшується сад, як парасолька.
Мокрі ниви, і порожній шлях...

4. «Дощ»

г.       Так пахнуть яблука на сходах —
Тим, що їжак украсти зміг
І чимось, схожим так на… подих…

5.«Як дивно пахне перший сніг»

д.      Гусеня хмарини плутається в житі,
Малинові пера губить із крила.

  1. «Дощ полив»

е. «Була зима. Ішов зелений сніг.
           За ним — рожевий. Потім фіалковий».

 

2. Установіть відповідність між виразом та художніми засобами

Персонаж

Репліка

  1. Епітет

а.     «Край вічного проміння, золотий колір, підводне каміння»

  1. Метафора

б.     «Ясне небо, ясне море, яснi хмарки, ясне сонце»

  1. Порівняння

в.      «Бабине літо, гусеня хмарини плутається в житі»

  1. Персоніфікація

г.      «Струшується сад, як парасолька»

  1. Пестливі слова

д.     «Розгубились в небі літаки, кричали: «Мама!»;

  1. Символи

е.      «Хвилечка, віконце, хмарки, стежечка»

 

ІV рівень (напиши твір-мініатюру на одну з тем)

-         Мій улюблений поетичний твір

-         Які якості потрібні людині, щоб бути поетом?

-         Яка поезія справила для тебе найбільше враження?

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Терпак Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сучилкіна Валентина Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 квітня
Переглядів
1617
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку