Контрольна робота «Роман ХІХ ст. (творчість Стендаля, Г.Флобера)»
1 варіант
а) перша зустріч;
б) пошуки порозуміння;
в) розвиток почуттів;
г) що усвідомлюють герої в кінці роману?
ґ) як закінчується історія життя та кохання?
А) Флобер стверджував: «Я жорстоко вчинив зі своєю героїнею…але світ отримав «ліки від романтизму». Буржуазні реалії вбивають красу життя і людину». Прокоментуйте.
Б) Напишіть лист Еммі Боварі
В) Що краще для життя — романтична мрія чи прагматизм (практичність)? Доведіть.
Контрольна робота «Роман ХІХ ст. (творчість Стендаля, Г.Флобера)»
2 варіант
1. Що таке внутрішній монолог у творі? Як він використаний в романі Ф.Стендаля «Червоне та чорне»?
2. Розкажіть про стосунки героя з:
а) батьком і родиною;
б) паном де Реналем;
в) пані де Реналь;
г) Матильдою;
ґ) священниками
3. Які висновки про суспільство зробив Жульєн Сорель?
4. Якими способами Емма прагнула вирватися зі свого середовища? Чи вдалося це героїні?
5. Кого любила Емма й хто кохав її по-справжньому?
6. Одне з завдань на вибір:
А) Флобер стверджував: «Я жорстоко вчинив зі своєю героїнею…але світ отримав «ліки від романтизму». Буржуазні реалії вбивають красу життя і людину». Прокоментуйте.
Б) Напишіть лист Еммі Боварі
В) Що краще для життя — романтична мрія чи прагматизм (практичність)? Доведіть.