Контрольна робота "Генеративні органи рослин".

Про матеріал
Контрольна робота з теми "Генеративні органи рослин" містить різнорівневі завдання: у вигляді тестів, на відповідність, запитання за малюнками і фотографіями. Дає можливість учителю об'єктивно оцінити знання учнів з даної теми.
Перегляд файлу

Контрольна робота

з теми «Будова генеративних органів рослини»

Рівень І

Вибрати правильну відповідь (кожне питання по 0,5 бала):

1.        Стеблова частина квітки, якою вона прикріплюється до стебла пагона: а) пелюстка;

б) оцвітина;

в) квітконіжка;

г) квітколоже.

2.        Частина рослини, яка розвивається із квітки при достиганні насінин:

а) приймочка;

б) зав'язь;

в) ендосперм;

г) плід.

3.        Плід яблуко має рослина:

а) горобина;

б) черемха;

в) слива;

г) калина.

4.        Запас поживних речовин у насінині міститься в:

а) зародковому корінці;

б) ендоспермі;

в) шкірочці;

г) рубчику.

5.        Вкажіть соковитий однонасінний плід:

а) кістянка;

б) ягода;

в) яблуко;

г) гарбузина.

6.        Вкажіть рослину, у якої квітка має просту оцвітину:

а) троянда;

б) тюльпан;

в) вишня;

г) полуниця.

7.        Вкажіть малюнок, на якому зображено вітрозапильну рослину:

image

8.        Вкажіть тип суцвіття :

image

а) китиця;

б) кошик;

в) волоть;

г) колос.

Рівень ІІ

Вибрати кілька правильних відповідей (кожне питання – 1 бал):

9.        Укажіть дводомні рослини:

а) кропива;

б) обліпиха;

в) диня;

г) ліщина.

10.    Назвіть рослини, у яких плід – біб:

а) квасоля;

б) редька;

в) соя;

г) капуста.

11) Установіть відповідність між схемою суцвіття і його назвою:

image

1)  китиця;

2)  колос;

3)  кошик;4) зонтик;

5) початок.

12.             Розгляньте малюнок та виберіть його характерні ознаки:

image

Тип плоду

Рослина, яка зображена на малюнку,  має квітки

Для якої ще рослини  характерні такі плоди

1. кістянка

1. одностатеві

1. смородина

2. яблуко

2. двостатеві

2.  вишня

3. ягода

3.нестатеві

3.  кавун

Рівень ІІІ

Установити відповідність (кожне питання – 1,5 бали):

13.             Укажіть частини квітки:

                                                                                                                                                                 image

14.             Укажіть назву плоду, зображеного на малюнку, і спосіб йогопоширення. Обґрунтуйте свою думку.

image

Рівень ІV

Дати відповідь на запитання (2 бали):

15.             Яке значення має квітка у рослинному організмі? Чи впливає спосібзапилення на будову квітки? Відповідь пояснити.


 

pdf
Додав(-ла)
Черепаха Елена
Додано
25 лютого 2023
Переглядів
1027
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку