Контрольна робота "Із літератури романтизму" (Г.Гейне, Дж. Байрон) 9клас

Про матеріал
Контрольна робота «Із літератури романтизму» (Г. Гейне, Дж. Байрон) розроблена згідно методичних рекомендацій. Містить різнорівневі завдання: тести, відповідності, відповіді на питання, творче завдання. Робота у двох варіантах. Використано матеріали підручника Зарубіжна література 9 клас , Ковбасенко Ю.І.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Із літератури романтизму (Г.Гейне, Дж. Байрон)

I  рівень.   Тест

I – варіант

1. Визначте провідну тему в ліриці Байрона:

а) зображення краси рідного краю; б) нерозділеного кохання та пошуків щастя;

в) «світової скорботи» та втечі від дійсності; г) філософських роздумів над сенсом життя.

2. До якого літературного жанру належить поема Байрона «Мазепа»?

а) ліро – епічна поема; б)трагедія; в) роман у віршах; г) філософсько – драматична поема.

3. Із скількох розділів складається «Книга пісень» Г. Гейне?

а) 5 розділів; б) 3 розділів; в) 6 розділів.

4. Образи природи допомагають поетам – романтикам змалювати:

а) навколишній світ; б) внутрішній світ людини; в) красу світу.

5. В епоху романтизму вперше з’являється образ:

а) «сильної людини»; б) «маленької людини»; в) «природної людини»;  г) «зайвої людини».

6.  Мотиви та форма збірки «Книга пісень» Г. Гейне співзвучні збірці:

а) Й. Гете; б) Ф. Шиллера; в) Ф. Петрарки; г) Данте.

II  рівень

Дайте коротко відповіді на питання.

  1. Мазепа під час відпочинку розповідає Карлу XII про. . . . . .  .

2.Що надихнуло Г. Гейне на створення збірки «Книга пісень»?

3.Назвіть представників романтизму у різних видах мистецтва: літературі, музиці, живописі.

III  рівень

1. Прокоментуйте зміст поетичних рядків із поеми «Мазепа»: «Старий безумець!- він мені проклав дорогу до престолу». До кого звертається герой, і про який престол іде мова?

2. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору

 

Назва твору

Цитата

1. «Мій дух як ніч...»

А «Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти, Страждає в Англії пихатій».

2. «Не знаю, що стало зо мною...»

Б « ...Ніколи не плакали ми;

Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі».

3. «Коли розлучаються двоє...»

В «Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів».

4. «Хотів би жити знов у горах...»

Г «І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...»

5. «Мазепа»

Д  «Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає»

 

Е «Ні каменя, ані бруска- все знищила моя рука»

 

IV рівень.  Висловіть свою позицію.

Чи потрібна нам романтична спадщина минулого?

 

Контрольна робота

Із літератури романтизму (Г.Гейне, Дж. Байрон)

 

2-й варіант

I  рівень.    Тест

1. Визначте, якою постає Україна в поемі Байрона:

а) безмежною, дикою, ще не освоєною землею; б) цивілізованою країною;

в) таємничою країною.

2. З’ясуйте, що є головним об’єктом уваги автора в поемі «Мазепа»:

а) історична подія; б) стосунки Мазепи та Карла XII; в) внутрішній стан героя, його почуття і переживання.

3. У вірші «Не знаю, що стало зі мною» відображено захоплення Г. Гейне:

а) фольклором; б) фантастикою; в) історією рідного краю.

4.  Сюжет поеми «Мазепа» Байрон  взяв з:

а) історії України; б) «Історії Карла XII»; в) історії запорізького козацтва.

5. У рядках:  «Веди мене на хмурі скелі, Де стогне грізний океан,» -    Дж. Байрон використовує  художні засоби:

а) інверсію, гіперболу;  б) порівняння, епітети; в) гіперболу, анафору; г) метафору, епітети.

6. В оригіналі вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...» постають поетичні образи:

а) сосни й пальми; б) кедра й смереки; в) кедра й пальми;  г) ялини й дуба.

II  рівень

Дайте коротко відповіді на питання.

  1. Назвіть найвідоміших представників романтизму в літературі, музиці, живописі.
  2. У чому символічність образу Лорелей?
  3. Чому Мазепа заперечує твердження Карла XII, що він є «ідеальний герой»?

III  рівень

1. Прокоментуйте зміст поетичних рядків Байрона: «Я мало жив, та відчуваю: Чужий я в цьому світі лжі…..». Чому ліричний герой почувається самотнім у своєму світі? («Хотів би жити знов у горах»)

2. Установіть відповідність між цитатами та назвою твору

 

Назва твору

Цитата

1.«Хотів би жити знов у горах»

А «І плачуть, і тяжко зітхають, без ліку зітхають смутні»

2.«Мазепа»

Б «Як ще надія в серці спить, її розбудить любий спів»

3.«На півночі кедр одинокий»

В «Широка то була рівнина- безкрая, дика, мвчазна»

4.«Не знаю, що стало зі мною»

Г «Сумує в німій самотині на спаленій сонцем землі»

5.«Мій дух, як ніч…»

Д «Він дивиться тільки вгору, не бачить ні скель, ні хвиль»

 

Е «Де ж друзів коло? Чом не склалась та приязнь вірна і свята?»

IV рівень. Висловіть свою позицію.

  Чи потрібна нам романтична спадщина минулого?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Засипко Ольга Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Поліщук Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 9 клас (Ковбасенко Ю.І., Ковбасенко Л.В.)
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
12327
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку