Контрольна робота із зарубіжної літератури, 10 клас

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури для 10 класу, складено за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 23.10.2017 № 1407 „Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10–11 класів закладів загальної середньої освіти” зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 No 698, за підручником Ю.І.Ковбасенка “Зарубіжна література.10 клас” з тем “Золоті сторінки далеких епох”, “Перехід від романтизму до реалізму”. Завдання складено у тестовій та відкритій формах. Кількість завдань-11. На виконання роботи відведено 20 хвилин
Перегляд файлу

 

 

  

I Тестові завдання. Обрати одну правильну відповідь (1 бал)

1.До якого бога звернувся із скаргою на Одіссея кіклоп Поліфем (за поемою Гомера “Одіссея”):

а) до Зевса;

б) до Посейдона;

в) до Афіни.

2. Що є основною темою поеми Гомера “Одіссея”:

а) зображення подій Троянської війни;

б) розповідь про долю царя Ітаки Одіссея;

в) зображення довгих мандрів Одіссея при поверненні на батьківщину.

3. Хто супроводжує головного героя поеми Данте “Божественна комедія” по пеклу:

а) Вергілій;

б) Беатріче;

в) Бокаччо.

4.Віршований розмір твору Данте “Божественна комедія”:

а) гекзаметр;

б) терцина;

в) хорей.

5. Кого карають у місці пекла- Каїна (за поемою Данте “Божественна комедія”):

а) зрадників батьківщини;

б) Люцифера;

в) зрадників родини.

6. Про кого говорить Гамлет, герой трагедії Шекспіра,- “Шляхетні думки, безмежні здібності. Вчинки нагадують янгола.”:

а) про Офелію;

б) про людину;

в) про свого батька.

7. Ернст Теодор Амадей Гофман-це

а) псевдонім письменника- повністю;

б) лише частина імені- псевдонім;

в) справжнє ім’я письменника.

8. За що суспільство, зображене Гофманом у казці “Крихітка Цахес , на прізвисько Циннобер”, цінує людей:

а) за мистецький талант;

б) за містичні здібності;

в) за багатство і посаду.

9. Встановіть відповідність між автором і твором:

1) Гомер                     а) “Лускунчик, або Мишачий король”

2) Гофман                  б) “Листя трави”

3) Данте                     в) “Нове життя”

4) Вітмен                   г) “Іліада”

10. Встановіть відповідність між образом і художнім твором:

1) “Божественна комедія”                                     а) Аед Демодок

2) “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”    б) Вергілій

3) “Гамлет”                                                             в) Кандида

4) “Одіссея”                                                            г) Гертруда

II Дати розгорнуту відповідь на питання (2 бали).

Поясніть назву збірки Волта Вітмена “Листя трави”. Символом чого є трава у Вітмена?

 

 

 

 

 

 

Зразок завдань із зарубіжної літератури для підсумкового (семестрового) оцінювання учнів 11 класу, які

здобувають освіту за сімейною формою навчання

 

   Контрольну роботу із зарубіжної літератури  за І семестр 2023-2024 н. р. для 11 класу

складено за навчальною програмою, затвердженою наказом МОН України від 23.10.2017

№ 1407 „Про надання грифу МОН навчальним програмам для учнів 10–11

класів закладів загальної середньої освіти” зі змінами, внесеними наказом

Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 No 698, за підручником Н. Міляновської“Зарубіжна література.11 клас” з тем “Золоті сторінки далеких епох та модерністська проза 20 століття”, “Шедеври європейської лірики”. Завдання складено у тестовій та відкритій формах. Кількість завдань-11.На виконання роботи відведено 20 хвилин

 

 

I Тестові завдання. Обрати одну правильну відповідь (1 бал)

1. Історико-культурна доба, до якої відносимо творчість Гете:

а) Відродження;

б) Просвітництво;

в) Класицизм.

2. Виділіть частину, яка не входить до трагедії Гете “Фауст”:

а) пролог;

б) епілог;

в) присвята.

3. Мефістофель вперше з’явився перед Фаустом в образі

а) пуделя;

б) мандрівного схоласта;

в) своєму власному.

4. Про що подумав герой оповідання Кафки “Перевтілення” після свого перетворення:

а) як він буде жити далі;

б) як його сприйматимуть люди;

в) як йому не запізнитись на роботу.

5. Мова творів Франца Кафки:

а) іврит;

б) німецька;

в) чеська.

6.Герой оповідання Ф.Кафки “Перевтілення” працює комівояжером, тому що:

а) надзвичайно любить свою роботу;

б) відпрацьовує борг батька;

в) мріє про кар’єрний ріст.

7. Збірка поезій Гійома Аполлінера “Каліграми.Вірші миру і війни” відображає трагізм подій:

а) Першої світової війни;

б) Другої світової війни:

в) нелегкої долі “втраченого покоління”.

8. Збірка Райнера Марії Рільке “Книга годин” стала наслідком:

а) подорожі поета країнами Європи;

б) подорожі поета в Україну;

в) подорожі поета в США.

9. Встановіть відповідність між автором і твором:

1) Рільке                    а) “Травнева пісня”

2) Гете                       б)  “Міст Мірабо”

3) Аполлінер            в) “Перевтілення”

4) Кафка                    г)  “Сонети до Орфея”

10. Встановіть відповідність між образом і художнім твором:

1)  Маргарита                   а) “Орфей, Еврідіка, Гермес”

2) Грегор Замза                б)  “Фауст”

3) Еврідіка                        в) “Перевтілення”

 

II Дати розгорнуту відповідь на питання (2 бали).

Розкрийте ідейно-тематичний зміст вірша Гійома Аполлінера “Міст Мірабо”.

 

 

 

 

 

Зразок завдань з мистецтва для підсумкового (семестрового) оцінювання учнів 10 класу, які

здобувають освіту за сімейною формою навчання

 

Контрольну роботу з мистецтва за І семестр 2023-2024 н. р. для 10 класу

складено згідно з програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту, за редакцією

                               Абрамян Т.О., затвердженою МО України 2011 року, за підручником О.В.Гайдамаки. Мистецтво. 10-11 клас

                               Завдання складено у тестовій формі за темами “Мистецтво африканського культурного регіону”, “Мистецтво

                               американського культурного регіону”. Завдання- у тестовій формі. Кількість завдань-12. 1Бал-за правильну відповідь.

                              На виконання роботи відведено 20 хвилин

 

                              Тестові завдання. Оберіть одну правильну відповідь.

1. Що створювали для взаємодії з духами африканські народи:

а) образки:

б) книги;

в) статуетки та маски.

2. Предмет, наділений надприродною чудодійною силою- це:

а) фетиш;

б) талісман;

в) амулет.

3. Оберіть характеристику, що не властива африканському танцю:

а) ритмічність;

б) масовість;

в) чоловічо-жіноча пара.

4. Чому африканські племенні будівлі з товстими стінами і вузькими дверима:

а) з оборонних міркувань;

б) за традицією будівництва;

в) для захисту від спеки.

5. Яке африканське місто нагадує Рим;

а) Каїр;

б) Карфаген;

в) Лептіс.

6. Яка піраміда Єгипту- найбільша;

а) Хефрена;

б) Менкаура;

в) Хеопса.

7. З головою якого єгипетського фараона створений Великий сфінкс:

а) Хеопса:

б) Тутанхамона;

в) Хафра.

8. Народ майя жив у:

а) Центральній Америці;

б) Північній Америці;

в) Південній Америці.

9. Піраміда “Храму написів” знаходиться у давньому місті:

а) Чичен-Іца;

б) Папенке;

в) Теотіукан.

10. Які із давніх народів Латинської Америки були найбільш войовничими:

а) майя;

б) інки;

в) ацтеки.

11. Найпопулярніший латиноамериканський танець свободи, любові, щастя, в перекладі означає “соус”:

а) румба;                                                                              

б) сальса;

в) ча-ча-ча.

12. В якому місяці відбувається традиційний бразильський карнавал:

а) січні;

б) вересні;

в) лютому.

 

 

Зразок завдань з мистецтва для підсумкового (семестрового) оцінювання учнів 11 класу, які

здобувають освіту за сімейною формою навчання

 

 Контрольну роботу з мистецтва за І семестр 2023-2024 н. р. для 11 класу

складено згідно з програмою для загальноосвітніх навчальних закладів, рівень стандарту, за редакцією

                               Абрамян Т.О., затвердженою МО України 2011 року, за підручником О.В.Гайдамаки. Мистецтво. 10-11 клас

                               Завдання складено у тестовій формі за темами “Мистецтво європейського культурного регіону”, “Музика, театр,

                               кіно європейського культурного регіону”. Завдання- у тестовій формі. Кількість завдань-12.

                               На виконання роботи відведено 20 хвилин

н                       

                                Тестові завдання.Оберіть одну правильну відповідь.

1. Три класичні ордери в давньогрецькій архітектурі:

а) доричний, іонічний, коринфський;

б) доричний, спартанський, коринфський;                                                                                                                                 

в) іонічний, спартанський, доричний.

2. Важливою особливістю давньогрецької скульптури є показати:

а) характер людини;

б) досконале людське тіло;

в) індивідуальність людської особистості.

3. В основі культури європейського Середньовіччя- філософія:

а) християнства;

б) гуманізму;

в) раціоналізму.

4. Культура якої історико-культурної доби стала поєднанням нового прочитання античності і християнства:

а) Просвітництва;

б) Бароко;

в) Відродження.

5. Встановіть відповідність між автором і його картинами:

1.Леонардо да Вінчі           а) “Створення Адама”

2. Мікеланджело                 б) “Сикстинська Мадонна”

3.Рафаель                             в) “Мона Ліза”

6.Мистецтву якого стилю властива чітка організованість, гармонійність, дотримання правил і канонів:

а) класицизму;

б) бароко;

в) рококо.

7. Свобода творця і відсутність обмежень для самовираження- характерна особливість мистецтва:

а) класицизму;

б) Відродження;

в) постмодернізму.

8. Яка країна- батьківщина музичної драми, опери, балету:

а) Італія;

б) Німеччина;

в) Франція.

9.Слова “поліфонія”, “фуга”, “орган” традиційно пов’язують з іменем:

а) Моцартв;

б) Баха;

в) Вівальді.

10. Встановіть відповідність між національною музичною школою і музикантом:

1. польська                а) Микола Лисенко

2. угорська                б) Фридерик Шопен

3. норвезька              в) Ференц Ліст

4. українська             г) Едвард Гріг.

11. Країна, яка подарувала світу шансон:

а) Англія:

б) Франція;

в) Італія.

12. Знаменита група “The Beatles” із країни

а) США;

б) Бельгія;

в) Велика Британія.


Зразок завдань з мистецтва для підсумкового (семестрового) оцінювання учнів 9 класу, які

здобувають освіту за сімейною формою навчання

Контрольну роботу з мистецтва за І семестр 2023-2024 н. р. для 9 класу складено згідно з програмою для загальноосвітніх навчальних закладі, затвердженою наказом МОН України від 07.06.2017 № 804, за підручником   О.В.Гайдамаки “Мистецтво. 9 клас”, з тем “Великі європейські стилі”, “Модернізм і постмодернізм”. Завдання- у тестовій формі. Кількість завдань-12. 1 бал- за правильну відповідь.  

      З                       На виконання роботи відведено 20 хвилин

                              Тестові завдання. Оберіть одну правильну відповідь

                              1.Стиль, пов’язаний із давньогрецькою та давньоримською культурою- це:

                               а) візантійський;

є                             б) романський;

в) античний.

                               2. Витончений і вишуканий стиль початку 18 століття, якому притаманні мініатюрність форм, наявність граційно-

                                грайливих образів- це:

 а) рококо;                                                                        

 б) бароко;

 в) класицизм.

3. Ідейним провідником імпресіонізму в живопису був:

 а) Едгар Дега;

 б) Клод Моне;

 в) Каміль Піссаро.

4. Встановіть відповідність між творцем і його шедевром:

1. Огюст Роден          а) “Соняшники”

2. Вінсент Ван Гог     б) “Враження”

3. Клод Моне             в) “Балетна школа”

4. Едгар Дега             г) “Мислитель”.

5.  Встановіть відповідність між архітектором модерну і країною:

1. Антоніо Гауді                      а) Україна

2. Ектор Гімар                         б) Австрія

3. Йозеф Гофман                     в) Іспанія

4. Владислав Городецький     г) Франція.

6. Художні напрями течій, представники яких радикально оновлювали мову мистецтва,- це:

а) авангардизм;

б) модернізм;

в) імпресіонізм.

7. Хто із художників започаткував супрематизм:

а) Пабло Пікассо;

б) Казимир Малевич;

в) Жорж Брак.

8. Коли в архітектурі стає популярним напрям ар-деко:

а) у 18 столітті;

б) у 19 столітті;

в) у20 столітті.

9. Для якого напряму живопису джерелом стала сфера підсвідомості:

а) сюрреалізму;

б) імпресіонізму;

в) кубізму.

10. Хто створив логотип для компанії “Чупа-Чупс”:

а) Сальвадор Далі;

б) Едвар Мунк;

в) Пабло Пікассо.

11. Художній напрям, що виник у Франції на початку 20 століття і вирізнявся відкритими кольорами, контрастними площинами, простими контурами:

а) кубізм;                                                                                                                                                       

б) сюрреалізм;

в) фовізм.

12.Художник, який першим почав створювати картини з подвійним зображенням:

а) Сальвадор Далі;

б) Пабло Пікассо;

в) Едвар Мунк.

docx
Додав(-ла)
чепіль тамара
Додано
8 травня
Переглядів
1983
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку