Контрольна робота "Казки народів світу" 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота (різнорівневі завдання) по темі "Казки народів світу" на 2 варіанти. Є тести, відповідності, а ще потрібно розкрити одну із запропонованих тем у високому рівні
Перегляд файлу

І варіант

                                           Початковий та середній рівень

1.  Фольклор – це…

А) усна народна творчість  

Б) художня література   

В) казки народів світу.

 

2 Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?

а) “Тисяча і одна ніч”        

б) “Панчатантра”    

в) “П’ять повчальних казок ”.

 

3. Як звати героя, який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?

а) Іссумбосі     

б) Чандарава      

в) Малян

 

4. Вкажіть назву збірки казок, канвою якої є історія про дівчину, яка розповідаючи історії, завжди зупинялася на найцікавішому епізоді?

а) “Казки мудрої дівчини”     

б) “Панчатантра”        

в) “Тисяча і одна ніч”

 

5.Яких казкових персонажів не має у вступі до поеми «Руслан і Людмила» О.С. Пушкіна?

а) русалки;

б) Баби Яги;

в) золотої рибки;

г) тридцяти витязів.

 

6.  Мандрівний сюжет про злу мачуху й добру пасербицю покладено в основу казки:

а) «Бременські музиканти»;

б) «Пані Метелиця»;

в) «Кіт у чоботях»

 

                                               Достатній рівень

7.  Встановіть вірну послідовність подій у казці Оскара Уайльда «Хлопчик-Зірка»

а) Його обличчя було, як у жаби, а тіло було в лусці, як у гадюки.

б) Біля міської брами сидів прокажений.

в) Хлопчик-Зірка був ніби зачарований своєю красою й знущався над слабкими і хворими.

                                                   1 -   ___; 2-___; 3-___.

8. Обери риси, які характеризують Хлопчика-Зірку до його перетворення на потвору.

жорстокий, чутливий, справедливий, вдячний, егоїстичний, злий, красивий, черствий

9. Що таке антитеза?

 

                                                               Високий рівень (одна тема на вибір)

1.Що це за смола, якої за все життя відмити не можна (за казкою «Пані Метелиця»)?

2. Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою  Г.Х. Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.

3.Висловіть своє ставлення до таких слів Хлопчика-Зірки: «Якщо ти справді моя мати, …було б краще, якби ти трималася подалі, а не приходила сюди, щоб соромити мене».

ІІ варіант

                                           Початковий та середній рівень

 

1. Як називається індійська збірка казок, що складається з п’яти частин?

а) “Тисяча і одна ніч”        

б) “Панчатантра”    

в) “П’ять повчальних казок ”.

 

2. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) червону         

Б) золотаву        

В) синю.

 3. Що допомогло Іссумбосі із японської народної казки «Іссумбосі, або Хлопчик-Мізинчик» стати великим?

А) чарівне люстерко;

Б) чарівний молоток;

В) чарівна голка.

 

4. Уривок «Край лукомор’я дуб зелений…» є вступом до твору  О. С. Пушкіна:

а) «Руслан і Людмила»;

б) «Казка про мертву царівну та сімох богатирів»;

в) «Казка про рибалку та рибку».

 

5. У казці Г. К. Андерсена «Соловейко» протиставлені:

а) красиве й потворне;

б) багатство й бідність;

в) чесне й нечесне;

г) справжнє і штучне.

 

6. Кай із казки Г.К.Андерсена «Снігова королева» став злим і безсердечним, адже:

а) у його око потрапила скалка з чарівного дзеркала;

б) у нього настав «перехідний період»;

в) він і був злим та жорстоким, але прикидався добрим;

г) його поцілувала Снігова королева.

 

                                                          Достатній рівень

7. Встановіть вірну послідовність подій у казці «Синдбад-Мореплавець»

а) зустріч із волохатими дикунами;

б) дракон намагався проковтнути Синдбада, але шматки дерева, обв’язані навколо героя, не дали цього зробити;

в) втеча від людожерів.

                                                                 1 -___; 2-___; 3-___.

 

8. Обери риси, які характеризують Хлопчика-Зірку після його перетворення на потвору.

витривалий, жорстокий, добрий, чутливий, егоїстичний,  черствий,  милосердний

 

9. Що таке конфлікт?

 

                                                                 Високий рівень (одна тема на вибір)

 

1.Що це за смола, якої за все життя відмити не можна (за казкою «Пані Метелиця»)?

2. Як ви розумієте слова Солов’я (за казкою  Г.Х. Андерсена «Соловей»): «Я люблю твоє серце більше, ніж корону»? Відповідь обґрунтуйте.

 

3.Висловіть своє ставлення до таких слів Хлопчика-Зірки: «Хто ти такий, аби питати мене, що я роблю? Я не твій син, щоб слухатися тебе!».

docx
Додано
28 листопада 2020
Переглядів
2565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку