Контрольна робота "Міфи. Легенди. Перекази" (ІІ варіант)

Про матеріал
Контрольна робота містить завдання з української літератури для учнів 5-х класів на тему "Міфи.Легенди.Перекази" ( ІІ варіант)
Перегляд файлу

Контрольна робота

5 клас

Міфи, легенди. Народні казки

ІІ варіант

1. Розповідь казкового чи фантастичного характеру про незвичайну подію або життя й діяльність якоїсь особи – це А легенда Б міф В народна казка Г переказ

2.   Подана ілюстрація відповідає твору А «Дажбог» Б «Берегиня» В «Мудра дівчина» Г «Неопалима купина»

C:\Users\Ольга\Desktop\images.jpg3.  У творі «Берегиня» люди приходили до Сварога з якою метою? А скуштувати того дива, що хлібом зветься; Б попросити щастя; В подякувати за світло Г попросити про допомогу

4. Події у творі «Неопалима купина» відбуваються біля якого міста? А Львова,                Б Дорогобужа В Києва,  Г Ужгорода

5. У творі «Як виникли Карпати» в якому місці  утворилися найвищі гори? А на Закарпатті, Б на Гуцульщині, В на Буковині, Г на Галичині

6. Хто з героїв твору «Берегиня» уособлює темряву? А Сварог Б Берегиня В Перун                        Г Чорнобог

7. До якої групи належить  казка «Летючий корабель»?  А про звірів, Б побутові, В фантастичні

8. Прислів’я «І сила перед розумом никне» відповідає твору А «Летючий Корабель»  Б «Мудра дівчина»                  В «Прийом у запорожці» Г «Берегиня»

9.  Кого з героїв твору «Летючий корабель» описано в уривку: «Летіли – летіли, коли дивляться - шляхом іде чоловік, одна нога за вухо прив’язана, а на одній скаче»?              А Скороход Б Мороз В Об’їдайло Г Стрілець

10. Кульмінацією твору «Мудра дівчина» є А  суперечка між багатим та бідним братом Б перша загадка пана В  рішення Марусі щодо лошати  Г пан відпускає  дівчину додому

11. На що перетворилися сльози героїні у вторі «Чому в морі є мушлі та перли»? А на мушлі Б на перли В на діаманти Г на веселку

12. Чітка вимова звуків, слів та фраз – це… А тембр звука Б дикція  В сила голосу Г темп читання

13. Установіть відповідність між жанром та твором

1 «Зоряний Віз»   2 «Неопалима купина»   3 «Мудра дівчина»  4 «Прийом у запорожців»

А міф   Б легенда  В літературна казка  Г народний переказ  Д народна казка

14 . Установіть відповідність між героєм та твором

1 Орел    2 Золота черепаха   3 угорський король   4 Карпо

А «Неопалима купина»  Б «Летючий корабель»  В «Яйце – райце» Г «Чому в морі є перли та мушлі» Д «Як виникли Карпати»

15.  Установіть відповідність між темою та твором

1 Уславлення богині краси, великої охоронниці людей

2  Випробування, яке влаштовують молодому козаки побратими

3 Пошук друга – товариша, найсильнішого з усіх тварин

4 Пригоди Дурня в пошук щастя, допомога друзів 

А «Летючий корабель»   Б «Мудра дівчина»  В «Прийом у запорожці» Г «Берегиня» Д «Чому пес живе коло людини»

16. Установіть відповідність між  значенням слів

1 сита  2 корчага   3 Гетьманщина  4 ультиматум

А мед, розведений водою  Б велика глиняна посудина  В неофіційна назва території Лівобережної України
Г категорична вимога   Д невеликий пагорб

17. Установити відповідність між уривком твору та його назвою.

1 «Удова без води захворіла, і дочка, щоб не вмерла її мати, узяла глечик та й пішла шукати воду.»

2 «То от оце меч – а його голова з плеч!»

3 «Гляди ж, вари так, щоб і не сира була, щоб і не перекипіла, а підемо косити»

4 «Спробував головою пробити землю, плечима витиснути – марно, кулаками гатив – теж не допомогло».

А «Летючий корабель»  Б «Як виникли Карпати»  В «Прийом у запорожці» Г «Зоряний Віз» Д «Неопалима купина»

18.  Установіть відповідність між засобом виразності та уривком

1 епітет  2 метафора  3 порівняння  4 гіпербола

А Грізні стіни стоять мовчазливо

Б Глибока тиша запала навкруги

В Звикла бігати, як собака за возом

Г Я говорив це тисячу разів

Д Ви окраса мого краю, калинонь­ко

 

docx
Додано
18 червня 2020
Переглядів
866
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку