Тема. Контрольна робота: «Множення і ділення десяткових дробів»
Мета уроку:
перевірити рівень знань учнів із теми «Десяткових дробів»;
розвивати пам'ять, уміння аналізувати й узагальнювати, працювати самостійно;
виховувати посидючість, акуратність.
Очікувані результати: визначити рівень знань учнів із вивченої теми з метою їх подальшої корекції.
Обладнання: роздавальний матеріал
Тип уроку: урок перевірки, оцінки й корекції знань, умінь і навичок.
Контрольна робота
Множення десяткових дробів.
Варіант 1
1. Виконати дії:
а) 2,6 · 3,4; б) 2,86 · 12; в) 9,54 · 1000;
г) 9,54 · 0,01; д) (8,4 · 0,55 + 3,28) · 9,2 – 43,78.
2. Спростити вираз 1,2m + 3,9 m – 2,1т + 1,3 та обчислити його значення, якщо т = 0,9.
3. Розв'язати рівняння: (х – 4,7) : 3,4 = 12,92.
4. Теплохід йшов 1,5 години зі швидкістю 42,3 км/год і
2 години зі швидкістю 39,4 км/год. Яку від стань подолав теплохід протягом усього часу руху?
Контрольна робота
Множення десяткових дробів.
Варіант 2
1. Виконати дії:
а) 0,75 · 2,4; б) 8,91 · 53; в) 88,351 · 100;
г) 56,4 · 0,01; д) (7,27 – 9,6 · 0,65) · 7,2 + 25,59.
2. Спростити вираз 2,6n – 1,3n + 5,7n – 2,9 і обчислити його значення, якщо п = 0,8.
3. Розв'язати рівняння: (300 – у) : 24,72 = 0,12.
4. Для фарбування парт витратили 3,6 кг фарби вартістю 9,25грн за кілограм, а для фарбування стільців — 2,4 кг фарби вартістю 12,6 грн за кілограм. Витрати на який з видів фарби були більші і на скільки?