Картка тематичної картотеки
Математика, 5 клас Картка № 1
Тема: «НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ. » (64 год)
№ з/п |
Назва |
Наявність матеріалів |
1. |
Методична література |
|
2. |
Навчальна література |
|
3. |
Роздатковий і дидактичний матеріал |
|
4. |
Таблиці |
|
1. Позначення натуральних чисел. Округлення чисел. |
||
2. Порядок виконання дій. |
||
3.Промінь. Відрізок. Побудова та вимірювання відрізків. |
||
4.Площина, пряма. |
||
5. Числовий промінь. Порівняння натуральних чисел. |
||
6. Види шкал. |
||
7. Додавання та віднімання натуральних чисел. |
||
8. Вимірювання кутів. Класифікація трикутників. |
||
9. Вирази. Формули. Рівняння. |
||
10. Множення. |
||
11. Ділення. Ділення з остачею. |
||
15. Рівні фігури. |
||
16. Площа. Площа прямокутника і трикутника. |
||
17. Прямокутний паралелепіпед. Куб. |
||
18. Об’єми. Об’єм прямокутного паралелепіпеда. Куб. |
||
5. |
Прикладне програмне забезпечення |
ПМК навчального призначення «Математика, 5 – 6 клас» |
6. |
Довідкова література |
Довідник школяра з математики / Уклад. Л.П. Карцан. – Х.: Країна мрій, 2008. – 160 с. 4 – 19; 68 – 78.; 80 – 82. |
7. |
Презентації уроків |
Проект «Звідки до нас прийшла нумерація натуральних чисел.» |
Папка «Натуральні числа.» |
||
Папка «Рівняння.» |
||
Папка «Квадрат і куб числа.» |
||
Папка «Площа. Площа прямокутника і квадрата.» |
||
Папка «Трикутник. Види трикутників. Периметр трикутника.» |
||
Папка « Геометричний матеріал. Рівні фігури.» |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
наводить приклади: цифр, натуральних чисел; степенів натурального числа з натуральним показником; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь, нерівностей, куба і прямокутного паралелепіпеда (з оточуючої дійсності);
пояснює, що таке: натуральне число; цифра; степінь натурального числа з натуральним показником; відрізок; пряма; промінь; координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; многокутник; рівні многокутники; площина; прямокутний паралелепіпед; куб; піраміда; рівняння; корінь рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: читання і запису натуральних чисел, їх додавання, множення, порівняння; виконання ділення з остачею
формулює властивості арифметичних дій з натуральними числами
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
класифікує: кути (гострі, прямі, тупі, розгорнуті); трикутники за видом їхніх кутів і кількістю рівних сторін
зображує та знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної градусної міри; бісектрису кута за допомогою транспортира; вказані в змісті геометричні фігури за допомогою лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь та позначає натуральні числа на координатному промені
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута.
розв’язує вправи, що передбачають: виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до степеня з натуральним показником; порівняння натуральних чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів; обчислення периметра многокутника, площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда та куба
розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі арифметичним і алгебраїчним способами
Картка тематичної картотеки
Математика, 5 клас Картка № 2
Тема: «ДРОБОВІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ» (64 год)
№ з/п |
Назва |
Наявність матеріалів |
1. |
Методична література |
|
2. |
Навчальна література |
|
3. |
Роздатковий і дидактичний матеріал |
|
4. |
Таблиці |
|
13. Дроби. Дії із звичайними дробами. |
||
19. Дії з десятковими дробами. |
||
|
||
12. Десяткові дроби. |
||
13. Проценти. |
||
5. |
Прикладне програмне забезпечення |
ПМК навчального призначення «Математика, 5 – 6 клас» |
6. |
Довідкова література |
Довідник школяра з математики / Уклад. Л.П. Карцан. – Х.: Країна мрій, 2008. – 160 с. 19 – 30. |
7. |
Презентації уроків |
Проект «Звичайні дроби.» |
Папка «Додавання і віднімання десяткових дробів.» |
||
Папка «Множення і ділення десяткових дробів (роздатковий матеріал).» |
||
Папка «Середнє арифметичне.» |
||
Папка «Відсотки.» |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів
пояснює, що таке середнє значення величини
пояснює правила: порівняння, додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів
формулює означення: правильного і неправильного дробів; відсотка, середнього арифметичного
розв’язує вправи, що передбачають: знаходження дробу від числа і числа за його дробом; перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного дробу в мішане число або натуральне число; порівняння, додавання, віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками; порівняння десяткових дробів, додавання, віднімання, множення і ділення десяткових дробів; округлення десяткових дробів до заданого розряду; знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел; середнього значення величини
Картка тематичної картотеки
Математика, 5 клас Картка № 3
Тема: «ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ» (12 год)
№ з/п |
Назва |
Наявність матеріалів |
1. |
Методична література |
|
2. |
Навчальна література |
|
3. |
Роздатковий і дидактичний матеріал |
|
4. |
Таблиці |
|
5. |
Прикладне програмне забезпечення |
ПМК навчального призначення «Математика, класс 5 – 6 клас» |
6. |
Довідкова література |
Довідник школяра з математики / Уклад. Л.П. Карцан. – Х.: Країна мрій, 2008. – 160 с. 4 – 30; 68 – 78.; 80 – 82. |
7. |
Презентації уроків |
|
|
||
|
||
|
||
|