Контрольна робота «Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика» для учнів 11 класу (профільний рівень)

Про матеріал
Контрольна робота (різнорівневі завдання) з української мови за темою «Мова, індивід, суспільство. Лінгвістична риторика» для учнів 11 класу (профільний рівень) з відповідями.
Перегляд файлу

Українська мова

11 клас

Контрольна робота

Мова, індивід, суспільство.

Лінгвістична риторика

                                                                                                          Варіант 1

 

Початковий та середній рівні

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. Мова народу твориться колективно.

Б. Мова народу твориться завдяки власному досвіду.

В. Мова народу твориться під впливом спостережень певної особи.

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. Розвиток мови зумовлений станом суспільства.

Б. Розвиток мови зумовлений зміною чисельності народу.

В. Розвиток мови зумовлений екологічним станом природи.

 

  1. Дописати речення:

Поки живе мова -

 

  1. Дописати речення:

Пізнання мови – це ….

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. Історія риторики сягає середини ІІ тис. до н.е.

Б. Історія риторики сягає середини І тис. до н.е.

В. Історія риторики сягає середини ІІІ тис. до н.е

 

  1.  Вибрати правильне твердження:

А. Риторика зародилася у Давній Греції.

Б. Риторика зародилася у Давньому Римі.

В. Риторика зародилася у Китаї.

 

Достатній рівень

 

  1. Доведіть, що риторика – це наука успіху.

 

  1. Розкажіть про роль думки у складанні тексту для виступу.

 

Високий рівень

  1. Висловіть своє судження про те, від чого, на вашу думку, залежить успішний зв'язок мовця і слухача?

 

 

 

Українська мова

11 клас

Контрольна робота

Мова, індивід, суспільство.

Лінгвістична риторика

                                                                                                                  Варіант 2

 

Початковий та середній рівні

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. Творець і носій мови – народ.

Б. Творець і носій мови – індивід.

В. Творець і носій мови – українське панство.

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. На розвитку мови позначилась винахідливість її творця.

Б. На розвитку мови позначились історичні події.

В. На розвитку мови позначились події козаччини.

 

  1. Дописати речення:

Словом можна творити красу душі, а можна й  ….

 

  1. Дописати речення:

Мова – це …

 

  1. Вибрати правильне твердження:

А. Історія риторики сягає середини ІІІ тис. до н.е.

Б. Історія риторики сягає середини ІІ тис. до н.е.

В. Історія риторики сягає середини І тис. до н.е

 

  1.  Вибрати правильне твердження:

А. Тема тексту вважається розкритою, якщо автор увиразнив його.

Б. Тема тексту вважається розкритою, якщо автор виклав найважливіший матеріал з переконливими доказами.

В. Тема тексту вважається розкритою, якщо автор супроводжує свій виступ мімікою і жестами.

 

Достатній рівень

 

  1. Що таке риторика? Дати розгорнуту відповідь.

 

  1. Доведіть, що в центрі риторики – закони мислення і мовлення.

 

Високий рівень

  1. Які елементи слухання ви знаєте? Висловіть своє судження про їхню  роль в отриманні інформації. 

 

 

Відповіді

Варіант 1

1. А

2. А

3. Поки живе мова – житиме й народ як національність.

4. Пізнання мови – це пізнання народу, його душі, його витоків та історичних шляхів – усього того, чим народ цікавий для інших народів.

5. Б

6. А

 

 

 

 

Варіант 2

1. А

2. Б

3. Словом можна творити красу душі, а можна й  спотворити її.

4. Мова – це засіб спілкування.

5. В

         6. Б

docx
Додано
27 листопада
Переглядів
2
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку