Контрольна робота на тему « Європа»

Про матеріал
За програмою для середньої загальноосвітньої школи Географія 10-11 клас. Рівень стандарту,Затверджено наказом МОН України від 23.10. 2017 року № 1407
Перегляд файлу

10 клас

 

Урок № 18

 

Дата:

 

Контрольна робота на тему « Європа»

 

 

Мета уроку: перевірка рівня засвоєння учнями раніше вивченого матеріалу

Тип уроку: контроль набутих знань, умінь і навичок.

 

Хід уроку

 

I. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Учитель повідомляє порядок роботи, видає учням завдання.

 

II. Контрольна робота  на тему « Європа»

                                          

   I-й рівень (оцінюється в 3 бали  по 0,5 б. за тест)

 

  1. Які країни в світі є одночасно абсолютними та теократичними монархіями:

А) Обєднані Арабські Емірати (ОАЕ);

Б) Ватикан;

В) Саудівська Аравія;

Г) Катар.

  1. Виберіть федеративні держави в Європі:

А) Бельгія;

Б) Франція;

В) Швейцарія;

Г) Італія.

  1. До найбільш розвинених країн Європи «Великої сімки» належать:

А) Німеччина;

Б) Іспанія;

В) Італія;

Г) Австрія.

  1. Населення Європи становить:

А) 600 млн. осіб;  Б) 742 млн. осіб;  В) 843 млн. осіб.

  1. Лідером за видобутком бурого вугілля в Європі є:

А) Польща;

Б) Чехія;

В) Німеччина;

Г) Росія

  1. Яка країна є лідером у виробництві автомобілів в Європі?

А) Чехія;

Б) Угорщина;

В) Німеччина;

Г) Франція.

 

II-й рівень  (оцінюється в 3 бали  по 1б.  за кожне вставлене  слово)

Вставте слова, які відповідають  реченням.

7. У Великій Британії випускають автомобілі відомих брендів ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------____

8. У електроенергетиці Італії провідну роль відіграють -------------------------

    9. У структурі первинного сектору  Білорусі провідну роль відіграє ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
  

IIІ – й рівень (оцінюється в 3 бали по 1б. за відповідь )

10.До якого субрегіону Європи належить Україна? Які ще країни разом з нею формують цей субрегіон ?

11.З якою метою створювався ЄС? Що нині являє собою це об’єднання країн?

12.Чому розвиток третинного сектору має велике значення для будь-яких
країн, а для розвинених країн Європи – особливо?


IV-й рівень (оцінюється в 3 б. )

  13.  Відомо, що у Франції в результаті додатних показників природного приросту населення і міграційного сальдо середній темп зростання кількості населення становить близько 6 ‰. Обчисліть, на скільки (осіб) щороку збільшується людність країни.

   III. ПІДСУМКИ УРОКУ

 

   IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

   Повторити §§ 1-17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
3564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку