Дослідження "Острови Кюсю і Хокайдо: контрасти Японії"

Про матеріал
Дану презентацію можна використати на уроці географії в 10 класі під час вивчення теми "Японія". В учнів формуються навички організації та проведення дослідницької роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель географії Глязнуцова І.П. Дослідження Тема: Острови Кюсю і Хокайдо: контрасти Японії 10 клас

Номер слайду 2

Мета: * формування навичок організації та проведення дослідницької роботи; актуалізувати та поглибити знання про специфіку японської природи та кльтури; розвивати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці; здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, знаходити необхідну інформацію; готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, висловлювати оцінні судження; сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері; виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, толерантність, екологічну культуру

Номер слайду 3

Очікування, результати Учні зможуть самостійно добирати джерела географічної інформації для ознайомлення з дослідження громадської думки про актуальність і доцільність здійсненого проекту;

Номер слайду 4

Обладнання Інтернет ресурс, комп’ютер, проектор, мультимедійні презентації, презентантаційні матеріали: малюнки, фотографії, схеми, плакати тощо   

Номер слайду 5

Хід дослідження О! Країно! Далека й така таємнича. Де сонце щодня виринає з пітьми, Де сакура квітне поблизу гір мальовничих, Сьогодні до тебе звертаємось ми. Мацуо Басьо

Номер слайду 6

Вступна частина «Японія – загадка нашого століття, японці – це найнезбагненніший, найпарадоксальніший з народів. Разом з їх зовнішнім оточенням вони такі мальовничі, театральні і артистичні, що часом здається нацією позерів; увесь їх світ – ніби сцена, на якій вони грають.» Еліза Скідмор «Дні рикші в Японії»

Номер слайду 7

Основна частина План дослідження 1.Порівняння ГП та природних умов островів в межах країни. 2. Стихійних явищ на Японських островах 3.Різниця в годинних поясах з Україною 4.Господарська оцінка ГП островів для життя та діяльності людей 5.Традиції та культура мешканів

Номер слайду 8

Завдання 1 Порівняння географчного положення та природних умов островів  - Проаналізуйте картографічні матеріали   та Інтернет -ресурси; -Складіть таблицю «Хоккайдо і Кюсю: далекі і близькі»,  - За  результатами складіть діаграму Венна.

Номер слайду 9

Завдання 2 Переглянувши відео https://www.radiosvoboda.org/embed/player/0/2335100.html?type=video та проаналізувавши відповідні карти атласу, поясніть причини частих стихійних явищ на японських островах

Номер слайду 10

Завдання 3 Використовуючи карту годинних поясів встановіть різницю у поясовому часі між Україною та Японією та місцевому часі міст Саппоро та Фукуока та Саппоро – Київ. Якщо в Києві 15.00

Номер слайду 11

Завдання 4 Господарська оцінка островів Визначте основні галузі спеціалізації на островах Зробіть висновок, як вплинуло географічне положення на господарство островів

Номер слайду 12

Завдання 5 Користуючись різними джерелами географічних знань підготувати цікаві факти про традиції та культуру мешканців, з’ясуйте, які цікаві місця можна відвідати туристу.

Номер слайду 13

Підсумкова частина 1.представлення матеріалів роботи груп учнівському колективу класу; 2. Висвітлення у пресі; 3.Створення буклету 4.Мультимедійна презентація; 5.Узагальнення отриманого досвіду

Номер слайду 14

Додатки Посилання на електронні ресурси відповілно до теми дослідження:  https://naurok.com.ua/doslidzhennya-ostrovi-kyusyu-i-hokkaydo-kontrasti-yaponi-73500.html http://oaji.net/articles/2017/4483-1507811898.pdf http://paralel97.blogspot.com/ http://geosfera.org/aziya/yaponiya/779-kyusyu-ostrov-yaponii.html

Номер слайду 15

Японія Хоккайдо Кюсю

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Marseleva Natalia
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
До підручника
Соціально-економічна географія світу. (рівень стандарту, академічний рівень ) 10 клас (за редакцією Яценка Б. П.)
Додано
10 січня 2020
Переглядів
7944
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку