Мета: * формування навичок організації та проведення дослідницької роботи; актуалізувати та поглибити знання про специфіку японської природи та кльтури; розвивати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці; здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, знаходити необхідну інформацію; готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, висловлювати оцінні судження; сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері; виховувати почуття відповідальності, взаємодопомогу, толерантність, екологічну культуру
Вступна частина «Японія – загадка нашого століття, японці – це найнезбагненніший, найпарадоксальніший з народів. Разом з їх зовнішнім оточенням вони такі мальовничі, театральні і артистичні, що часом здається нацією позерів; увесь їх світ – ніби сцена, на якій вони грають.» Еліза Скідмор «Дні рикші в Японії»
Додатки Посилання на електронні ресурси відповілно до теми дослідження: https://naurok.com.ua/doslidzhennya-ostrovi-kyusyu-i-hokkaydo-kontrasti-yaponi-73500.html http://oaji.net/articles/2017/4483-1507811898.pdf http://paralel97.blogspot.com/ http://geosfera.org/aziya/yaponiya/779-kyusyu-ostrov-yaponii.html