Контрольна робота "Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності"

Про матеріал
Контрольна робота на два варіанти для учнів 6 класу з біології на тему: "Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності"
Перегляд файлу

Завдання контрольної роботи

з теми «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»

6 клас

І варіант

І рівень

Дайте відповідь на питання «Так» або «Ні». За кожну правильну відповідь 0,5 бала.

1. Прокаріоти – організми, клітини яких не мають ядра.

2. Амеба протей поширена у солоних водоймах.

3. Статевий процес – процес обміну спадковою інформацією між двома особинами.

4. Хламідомонада належить до зелених водоростей.

5. Хлоропласти у навікули сірого кольору.

6. Ульва – це прісна бура водорість.

ІІ рівень 

 Правильна відповідь тільки одна. За кожну правильну відповідь 0,5 бала.

  1. Органела, яка регулює вміст води та солей у клітині:

а) ядро; б) травна вакуоля; в) скоротлива вакуоля; г) вічко.

  1. Виберіть одноклітинну тварину:

а) хламідомонада; б) навікула; в) амеба; г) хлорела.

3. Виберіть органи руху інфузорії туфельки:

а) війки; б) джгутики; в) лапки; г) брівки.

4. Виберіть тварину, яка відфільтровує поживні речовини з води:

а) амеба; б) інфузорія; в) ульва; г) губка.

5.  Виберіть органелу, яка належить хламідомонаді:

а) клітинний покрив; б) глотка; в) хлоропласт; г) устя.

6. Що є спільним у амеби та інфузорії:

а)травна вакуоля; б) мале ядро; в) війки; г) несправжні ніжки.

ІІІ рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Встановіть відповідність між формою та назвою клітин бактерій:

1) кулясті;    а) вібріони;

2) паличкоподібні;  б) коки;

3) зігнуті;    в) спірили;

4) спіральні;   г) бацили.

2. Встановіть відповідність між назвою групи особин та представником:

1) прокаріоти;       а) дріжджі;

2) одноклітинні твариноподібні еукаріоти;  б) хламідомонада;

3) одноклітинні водорості;     в) дифтерійна паличка;

4) одноклітинні гриби;      г) амеба.

3. Встановіть відповідність між структурою губки та її складовими:

1) зовнішній шар;    а) устя;

2) желеподібна основна речовина;  б) джгутикові клітини;

3) внутрішній шар;    в) амебоподібні клітини;

4) центральна порожнина;   г) покривні клітини.

 

ІV рівень

За повну правильну відповідь 3 бали.

  1. Поясніть особливості будови та середовище існування інфузорії туфельки.

 

 

Завдання контрольної роботи

з теми «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»

6 клас

ІІ варіант

І рівень

Дайте відповідь на питання «Так» або «Ні». За кожну правильну відповідь 0,5 бала.

1. Еукаріоти – це організми, клітини яких мають ядро.

2. Губка – найпростіша за будовою багатоклітинна тварина.

3. Хлорела належить до бурих водоростей.

4. Евглена має три джгутики – органи руху.

5. Фагоцитоз – тваринний спосіб живлення.

6. Бактерії є лише корисні.

ІІ рівень 

 Правильна відповідь тільки одна. За кожну правильну відповідь 0,5 бала.

1. Одноклітинна водорість, яка побувала у космосі:

а) навікула; б) хлорела; в) хламідомонада; г) евглена.

2. Органела, яка є у рослинних та тваринних одноклітинних організмів:

а) хлоропласт; б) ядро; в) клітинний покрив; г) вічко.

3. Виберіть органи руху хламідомонади:

а) лапки; б) брівки; в) війки; г) джгутики.

4. Заглибина, схожа на кишеньку в інфузорії туфельки на одному боці клітини:

а) вічко; б) рот; в) війка; г) глотка.

5. Виберіть корисну для людини бактерію:

а) хламідія; б) ріккетсія тифозна; в) чумна паличка; г) біфідобактерія.

6. Що є спільним у хламідомонади та евглени:

а) велике ядро; б) мале ядро; в) вічко; г) війки.

 

ІІІ рівень

За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. Встановіть відповідність між групою бактерій та назвою однієї:

1) особливо небезпечні;  а) холерний вібріон;

2) небезпечні;    б) туберкульозна паличка;

3) умовно-небезпечні;   в) кишкова паличка;

4) безпечні;     г) молочнокисла бактерія.

2. Встановіть відповідність між назвою істоти та її органом руху:

1) навікула;      а) несправжні ніжки;

2) хламідомонада;    б) шов;

3) інфузорія;     в) джгутики;

4) амеба;      г) війки.

3. Встановіть відповідність між типом живлення та особиною:

1) автотрофний;    а) інфузорія;

2) фагоцитоз;    б) хламідомонада;

3) гетеротрофний грибний;  в) амеба;

4) гетеротрофний тваринний;  г) евглена.

 

ІV рівень

За повну правильну відповідь 3 бали.

  1. Поясніть особливості будови та середовище існування хламідомонади.
doc
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку