Контрольна робота "Перпендикулярні та паралельні прямі. Властивості паралельних прямих" НУШ 7 клас

Про матеріал
Робота складається з 11 завдань різного рівня складності. Перша частина - тестові завдання. В оцінювання враховані групи результатів.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі, їх ознаки та властивості»

І варіант.

 

1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с?

А) одну;   Б) дві;   В) безліч;   Г) жодної.

2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

 

3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) суміжні;

Г) відповідні.

5. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 500.

Чому дорівнює кут 2?

А) 500;  Б) 1300; В) 1500; Г) 1300.

 

 

 

6. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 700.

Чому дорівнює кут 2?

А) 700;  Б) 1100; В) 1700; Г) 1300.

 

 

7. Прямі BK, CT, ND перетинаються в точці A. Кут TAB дорівнює 1550, кут BAN дорівнює 650.

Чи перпендикулярні прямі CT та ND?

 

 

 

 

8. Прямі а і в перетинає пряма с. Знайти всі утворені при цьому кути, якщо відомо, що а і в – паралельні та сума кутів 1+2 дорівнює 1300.

 

 

 

 

 

 

9. Які з прямих на малюнку паралельні, якщо
кут 1= 650
кут 2=1160
кут 3 =1160?

 

 

10. Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 400, а решта по 1400. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?

11. Внутрішні односторонні кути, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою відносяться як 4: 5. Знайти ці кути.

Бали за кожне завдання по групам результатів:

ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.

ГР 2. Розв’язує математичні задачі.

ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.

 

 

Бали за кожне завдання по групам

групи

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

№8

№9

№10

№11

ГР 1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

ГР 2

0

0

0

0

1

1

2

2

2

1

2

ГР 3

1

0

0

0

1

1

1

1

2

2

2

 

ІІ варіант

1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку В, яка  належить прямій с?

А) одну;   Б) дві;   В) безліч;   Г) жодної.

2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

 

3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

 

4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?

А) внутрішні односторонні;

Б) внутрішні різносторонні;

В) вертикальні;

Г) відповідні.

 

5. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 380.

Чому дорівнює кут 2?

А) 1420;  Б) 1380; В) 380; Г) 420.

 

6. Прямі а і в перетинає пряма с.

 Кут 1= 780, кут 2=1010.

 Чи паралельні прямі а і в?

А) так;  Б) ні.

 

 

 

 

7. Прямі BK, CT, ND перетинаються в точці A. Кут СAB дорівнює 550, кут DAК дорівнює 650.

Чи перпендикулярні прямі CT та ND?

 

 

 

 

8. Прямі а і в перетинає пряма с. Знайти всі утворені при цьому кути, якщо відомо, що а і в – паралельні та сума кутів 1+2 дорівнює 1600.

 

 

 

 

9. Які з прямих на малюнку паралельні, якщо
кут 1= 1220
кут 2=1220
кут 3 =1670?

 

10. Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 500, а решта по 1300. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?

11. Один з двох внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою на 400 більший за інший. Знайти ці кути.

Бали за кожне завдання по групам результатів:

ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.

ГР 2. Розв’язує математичні задачі.

ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.

 

 

Бали за кожне завдання по групам

групи

№1

№2

№3

№4

№5

№6

№7

№8

№9

№10

№11

ГР 1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

ГР 2

0

0

0

0

1

1

2

2

2

1

2

ГР 3

1

0

0

0

1

1

1

1

2

2

2

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Степанова Ганна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сирота Любов Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 листопада
Переглядів
10583
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку