Контрольна робота з теми «Перпендикулярні прямі. Паралельні прямі, їх ознаки та властивості»
І варіант.
1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку А, яка не належить прямій с?
А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) суміжні;
Г) відповідні.
5. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 500.
Чому дорівнює кут 2?
А) 500; Б) 1300; В) 1500; Г) 1300.
6. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 700.
Чому дорівнює кут 2?
А) 700; Б) 1100; В) 1700; Г) 1300.
7. Прямі BK, CT, ND перетинаються в точці A. Кут TAB дорівнює 1550, кут BAN дорівнює 650.
Чи перпендикулярні прямі CT та ND?
8. Прямі а і в перетинає пряма с. Знайти всі утворені при цьому кути, якщо відомо, що а і в – паралельні та сума кутів 1+2 дорівнює 1300.
9. Які з прямих на малюнку паралельні, якщо
кут 1= 650
кут 2=1160
кут 3 =1160?
10. Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 400, а решта по 1400. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?
11. Внутрішні односторонні кути, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою відносяться як 4: 5. Знайти ці кути.
Бали за кожне завдання по групам результатів:
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
ГР 2. Розв’язує математичні задачі.
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
|
Бали за кожне завдання по групам |
||||||||||
групи |
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
№10 |
№11 |
ГР 1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
ГР 2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
ГР 3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
ІІ варіант
1.Скільки перпендикулярних прямих можна провести до прямої с через точку В, яка належить прямій с?
А) одну; Б) дві; В) безліч; Г) жодної.
2. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
3. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
4. Як називаються кути 1 і 2 на малюнку?
А) внутрішні односторонні;
Б) внутрішні різносторонні;
В) вертикальні;
Г) відповідні.
5. Прямі а і в – паралельні, с-січна. Кут 1= 380.
Чому дорівнює кут 2?
А) 1420; Б) 1380; В) 380; Г) 420.
6. Прямі а і в перетинає пряма с.
Кут 1= 780, кут 2=1010.
Чи паралельні прямі а і в?
А) так; Б) ні.
7. Прямі BK, CT, ND перетинаються в точці A. Кут СAB дорівнює 550, кут DAК дорівнює 650.
Чи перпендикулярні прямі CT та ND?
8. Прямі а і в перетинає пряма с. Знайти всі утворені при цьому кути, якщо відомо, що а і в – паралельні та сума кутів 1+2 дорівнює 1600.
9. Які з прямих на малюнку паралельні, якщо
кут 1= 1220
кут 2=1220
кут 3 =1670?
10. Пряма с є січною для прямих а і в. Чотири з восьми кутів, що утворилися дорівнюють по 500, а решта по 1300. Чи можна стверджувати, що а і в паралельні?
11. Один з двох внутрішніх односторонніх кутів, що утворилися при перетині двох паралельних прямих третьою на 400 більший за інший. Знайти ці кути.
Бали за кожне завдання по групам результатів:
ГР 1. Досліджує ситуації та створює математичні моделі.
ГР 2. Розв’язує математичні задачі.
ГР 3. Інтерпретує та критично аналізує результати.
|
Бали за кожне завдання по групам |
||||||||||
групи |
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
№7 |
№8 |
№9 |
№10 |
№11 |
ГР 1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
ГР 2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
1 |
2 |
ГР 3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |