Роботу розроблено за підручником «Інформатика» 4 клас, автори Воронцова Т.В. та інші 2021 року. Підручник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти і Типової освітньої програми, укладеної під керівництвом Р.Б. Шияна. Можна використовувати під програму О.Я. Савченко.
ПІДСУМКОВА РОБОТА ЗА І СЕМЕСТР
Прізвище та ім’я ______________________________________ Клас 4 - ____
БЛОК 1 «Людина і комп’ютер»
1. Встановити відповідність:
СИСТЕМНИЙ БЛОК |
|
«Руки та ноги» людини в комп’ютерній грі. |
ДЖОЙСТИК |
Допомагає слухати музику, не заважаючи іншим людям. |
|
НАВУШНИКИ |
Пристрій для керування курсором і введення команд. |
|
КОМП’ЮТЕРНА МИША |
Корпус комп’ютера, у який вмонтовано пристрої для збереження і обробки інформації. |
2. Вказати способи сприйняття інформації (написати). Наприклад: текстура, форма – дотиковий
Яскравість, колір, контрастність, відстань |
|
Гучність, ритм, тембр звуку |
|
Кислий, солодкий, гіркий, солоний |
|
Смолистий, горілий, гнильний |
|
3. Вкажіть основні інформаційні процеси (їх чотири) ___________________________________________
_________________________________________________________________________________________
4. Написати означення:
Фейк – це ________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Авторське право – це ______________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Девайс – це _______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
Гаджет – це _______________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
5. Дати відповіді на запитання:
Як викликати диспетчер завдань? ____________________________________________________________
Чим відрізняється папка від каталогу? ________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
БЛОК 2 «Інтернет»
1. Яка різниця між вебсторінкою та вебсайтом? ________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
2. Серед програм підкресліть інтернет браузери:
Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, Microsoft Edge, Tik Tok, Instagram, Facebook, Safari
3. Які слова використовують при пошуку інформації на пошукових серверах? ______________________
4. Що таке «бан»? _________________________________________________________________________
5. Вкажіть «+» дії, які безпечно виконувати в інтернеті; «-» - небезпечно.
|
Шукати інформацію для домашнього завдання. |
|
Повідомляти домашню адресу. |
|
Цілковито довіряти своїм друзям із соціальних мереж. |
|
Використовувати нікнейм замість власного імені. |
6. Вкажіть «+» істинні твердження; «-» - хибні.
|
Завантажувати файли можна лише з перевірених сайтів. |
|
Фото людей можна публікувати в інтернеті без їхнього дозволу. |
|
В інтернеті слід спілкуватися так само ввічливо, як і в реальному житті. |
|
Можна відкривати всі електронні листи без винятку. |
7. Оберіть найпопулярнішу енциклопедію, яка доступна в мережі Інтернет (підкреслити).
Всеукраїнська електронна енциклопедія Вікіпедія Енциклопедія історії України
8. Встановити відповідність.
Онлайн-ресурси |
|
Збірник довідкової інформації з різних галузей знань |
Енциклопедія |
|
Енциклопедія, яка доступна в мережі інтернет |
Онлайн-енциклопедія |
|
Цифрове навчальне видання, що містить мультимедійну інформацію: графічну, текстову, звукову й відео |
Електронний підручник |
|
Комп’ютерні програми, які доступні в інтернеті у будь-який час |
БЛОК 3 «Текстовий редактор»
1. Вкажіть «+» істинні твердження; «-» - хибні.
|
Щоб перейти на новий абзац, потрібно натиснути Delete. |
|
Слова відокремлюють одне від одного пробілом. |
|
Дефіс між словами відокремлюють пробілом. |
|
Довге тире відокремлюють пробілами з обох боків. |
2. Напишіть, які клавіші необхідно натиснути, щоб виконати певні дії?
ввести одну велику літеру |
|
ввести всі великі літери |
|
видалити символи ліворуч від курсора |
|
видалити символи праворуч від курсора |
|
3. Напиши слово «інформатика» відповідно до інструментів:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Напиши назви інструментів MS Word
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Підпиши способи обтікання текстом:
|
|
|
|
|
|
|
|
За контрольну роботу можна отримати 3 оцінки:
12-10 початковий рівень
9-7 достатній рівень
6-4 середній рівень
3-1 початковий рівень
Блок 1 «Людина і комп’ютер»
1 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
2 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
3 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
4 питання 4 бали (кожна правильна відповідь 1 бал)
5 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 1 бал)
Блок 2 «Інтернет»
1 питання 1 бал
2 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 1 бал)
3 питання 1 бал
4 питання 1 бал
5 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
6 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
7 питання 1 бал
8 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
Блок 3 «Текстовий редактор»
1 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
2 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
3 питання 3 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
4 питання 3 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)
5 питання 2 бали (кожна правильна відповідь 0,5 балів)