контрольна робота по темі "Одноклітинні"

Про матеріал
Мета: • виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Одноклітинні організми»; здійснити контроль і корекцію їх знань; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах; • розвивати навички письмово висловлювати думку; удосконалювати вміння творчо вирішувати поставлені завдання, відповідати на різнорівневі запитання; • виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність.
Перегляд файлу

6 клас. БІОЛОГІЯ                                                            Дата __________________

Контрольна робота з теми «Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності»

Мета: 

  • виявити рівень навчальних досягнень учнів з теми «Одноклітинні організми»; здійснити контроль і корекцію їх знань; перевірити вміння учнів оперувати біологічними термінами, застосовувати знання в стандартних і змінених умовах;
  • розвивати навички письмово висловлювати думку; удосконалювати вміння творчо вирішувати поставлені завдання, відповідати на різнорівневі запитання;
  • виховувати почуття відповідальності, охайність, самостійність.

Очікувані результати: учні характеризують прояви життєдіяльності в одноклітинних організмів, пристосування одноклітинних рослин і тварин до середовища життя, особливості будови губок, ульви; порівнюють будову і процеси життєдіяльності, одноклітинних і багатоклітинних організмів; пояснюють різницю між одноклітинними та багатоклітинними організмами; розпізнають одноклітинні організми на малюнках.

Тип уроку: урок контролю знань.

1.   Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

2.   Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Повідомлення змісту уроку. Визначення основної мети й завдань уроку.

3.   Контроль знань

3.1.     Роздача індивідуальних карток із завданнями.

3.2.     Інструктаж щодо виконання завдань, пояснення шкали оцінювання завдань різних рівнів складності.

3.3.     Виконання завдань учнями.

4.   Підбиття підсумків уроку

4.1.     Підбиття підсумків роботи.

4.2.     Учитель відповідає на запитання, які виникли в учнів під час написання контрольної роботи.

5.   Домашнє завдання

I варіант

І рівень (по 0,5 бала за кожне завдання)

Позначте одну правильну відповідь:

1.   До одноклітинних водоростей належить:

А   евглена зелена                       В губка

Б    дріжджі                      Г амеба

2.   До прокаріотів належать:

А   бактерії                      В губки

Б    дріжджі                      Г хламідомонади

3.   Хламідомонада розмножується:

А   брунькуванням          В статево

Б    нестатево                   Г статево і нестатево

4.   Міксотрофний (змішаний) тип живлення характерний для:

А   дріжджів                     В губки

Б    евглени зеленої          Г ульви

5.   Спікули в губок виконують функцію:

А   захисну                      В опорну

Б    рухову                       Г видільну

6.   До бактеріальних захворювань не належить:

А   тиф                             В холера

Б    дифтерія                     Г грип

Відповіді: 1 — А, 2 — А, 3 — Г, 4 — Б, 5 — В, 6 — Г.

ІІ рівень (по 1 балу за кожне завдання)

7.   Із запропонованих відповідей виберіть дві або більше правильних.

Виберіть ознаки інфузорії:

А   має одну скоротливу вакуолю

Б    форма тіла постійна

В    рухається за допомогою джгутика

Г    рухається за допомогою війок

Д    має два ядра

Е    має клітинний рот

Відповіді: Б, Г, Д, Е.

8.   Установіть відповідність між назвами одноклітинних організмів та одного багатоклітинного(укажіть якого) та їхніми зображеннями.

А

Б

В

Г

Д

Ресничные инфузории

Похожее изображение

Картинки по запросу картинка хламідомонада

Картинки по запросу картинка ульва

Картинки по запросу картинка хламідомонада

1    евглена                       3          хламідомонада

2    амеба                        4          інфузорія-туфелька      5    ульва

Картинки по запросу картинка хламідомонадаВідповідь: 1 — В, 2 — Б, 3 — Д, 4 — А. 5 - Г

9.   Установіть відповідність між частинами  хламідомонади та їхніми позначеннями.

А  - хлоропласт (хроматофор)

Б – скоротливі вакуолі

В - піреноїд

Г  - джгутики

Д - оболонка

Е – стигма

Відповідь: 1-Г, 2-Б, 3-Д, 4-Е, 5-В, 6-А.

ІІІ рівень (по 1,5 бала за кожне завдання)

10. Чому губок називають живими фільтраторами?

11. Чому багато видів бактерій можуть жити в умовах, у яких не можуть існувати інші організми?

IV рівень (3 бали)

12. Дайте порівняльну характеристику евглени зеленої та амеби.

 

 

doc
Додано
17 серпня 2020
Переглядів
3911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку