19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Контрольна робота по темі:« Вступ.Тіла. Речовини та явища навколо нас».

Про матеріал
Різнорівнева контрольна робота з природознавства для 5 класу з теми :"Вступ.Тіла,Речовини та явища навколо нас"
Перегляд файлу

« Вступ.Тіла. Речовини та явища навколо нас». Варіант -1

1-рівень (по 0.5 бала)

І. Виберіть одну правильну відповідь (за кожну правильну відповідь 0,5 бала, всього 3 бали)

1.Науки,що вивчають природу,називаються:

а)природничими;   б)історичними;     в)екологічними;  г)економічними.

2.До вимірювальних приладів не належать:

А)бінокль;      б)терези;     в)лінійка;       г)термометр.

3.Масу слона,якими одиницями вимірюють:

А)метрами;     б)кілограмами;         в)тоннами;    г)метрами кубічними.

4.Сукупність атомів одного виду,називають:

А)хімічним елементом;       б)хімічним символом;

в)хімічним тілом;                  г)хімічною речовиною.

5.Суміш залізних ошурок і крейди можна розділити з допомогою:

а)дії магніту;     б)фільтрування;          в)випаровування;         г)відстоювання.

6.Хімічним  явищем   є :

А)падіння камення з гори;         б)удар блискавки;

в)іржавіння заліза;                      г)поява веселки після дощу.

2 –рівень (по 1 балу)

Завдання з кількома правильними відповіддями:

7.Назвіть способи розділення сумішей:

а)відстоювання;      б)фільтрування;         в)пересипання  ;  г)випарювання;  

д)перемішування;           е)висушування.

8.Назвіть фізичні явища :

А)механічні;      б)теплові;      в)світлові;              г)ржавіння;

д)гниття;           е)звукові;          є)магнітні;                 ж)електричні.

9.Послідовно розташуйте назви з чого складаються тіла,починаючи з найменшої

структурної одиниці:

А)молекула б)тіло; в)атом; г)речовина.

3 –рівень (по 1.5 бала)

Завдання на встановлення відповідності:

10. 1.Теплові                                а)блискавка;

      2.Звукові                                б)нагрівання поверхні Землі;

      3.Світлові                               в)гуркіт грому;

    4.Магнітні                                 г)холодильник;

                                                        д)покази стрілки компаса.

11.Дати визначення : тіло, явище.

4 –рівень (3 бали) 

Дайте розгорнуту відповідь:

12.З якими фізичними явищами ви щоденно зустрічаєтеся?

Наведіть конкретні приклади.

« Вступ.Тіла. Речовини та явища навколо нас». Варіант -ІІ

1-рівень (по 0.5 бала)

І. Виберіть одну правильну відповідь (за кожну правильну відповідь 0,5 бала, всього 3 бали)

1. До речовин відносять:

А) цвях; Б) книгу; В) алюміній.

2. Природним тілом є:

А) скло; Б) гума; В) сніжинка.

3. До вимірювальних приладів належить:

А)бінокль;      б)штатив;     в)лінійка;       г)мікроскоп.

4.Речовина, що  містить домішки інших речовин, називається:    

  а) простою;                                 б) складною;

   в) чистою;                                  г) сумішшю.

5. Молекули близько розташовані в речовин, які перебувають у стані:

А) рідкому;  Б) твердому; В) газоподібному.

6. Розмноження і розвиток організмів відносять до явищ:

А) біологічних; Б) фізичних; В) хімічних.

2 –рівень (по 1 балу)

Завдання з кількома правильними відповіддями:

7. Хімічним явищем є:

А) нагрівання тіла; Б) горіння тіла; В) рух тіла; Г) гниття тіла.

8. До теплових явищ відносять:

А) утворення криги; Б) поширення звуку; В) нагрівання води; Г) танення льоду; Д) блискавку

9. Речовина, що перебуває в природі у рідкому агрегатному стані – це:

   а) молоко;                                  б) вода;

   в) нафта;                                     г) граніт.

3 –рівень (по 1.5 бала)

Завдання на встановлення відповідності:

10. Установіть відповідність між способами розділення сумішей та сумішами:

А фільтрування       1 суміш кухонної солі і води

Б випарювання        2 суміш крейди і води

В відстоювання       3 суміш цукру і води

Г фільтруванням           4 суміш олії і води

                                   5 суміш піску і води

                                   6 суміш піску і солі

11.Дати визначення : речовина ,  молекула.

4 – рівень (3 бали)

12. Опишіть процес розділення суміші води, піску і кухонної солі. Яке обладнання використовується в ході цього процесу.


 

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку