Контрольна робота
Поетичний дивосвіт.
Тема 2. Чуття гармонії у слові
А турки Б поляки В половці Г москалі
А у Криму Б на Запорізькій Січі В на морі Г у полі
Поезія |
Художні образи |
1 «Мрії» |
А багрянії зорі, розкішна троянда |
2 «Співець» |
Б золотий шлях, білі вітрила |
3 «Тиша морська» |
В злобна епіграма, злий жарт |
4 «Як дитиною, бувало…» |
Г високі могили, чорна хмара |
|
Д вродливі королівни, гордії переможці |
|
|
А вогню Б куряви В спорожнілої хати Г горіхового листка
А Ґава мала очі-намистинки
Б Жар-птиці виповнилося 300 років
В Кульгавою була ґава
Г У вірші «Жар-птиця» згадано Різдво
А сонця Б троянди В зеленого снігу Г золотої підкови
Художній образ |
Назва твору |
1 спечена картоплина |
А «Блискавка» |
2 князенко соняшник |
Б «Криничка» |
3 горох при дорозі |
В «Стежечка» |
4 коріння дуба |
Г «Веселка» |
|
Д «Дим» |
Художній образ |
Приклад |
1 епітет |
А втік дим від вогнища |
2 тавтологія |
Б із золотим черевичком в руці |
3 порівняння |
В така верчена як та дзиґа |
4 персоніфікація |
Г усі сови попросиналися |
|
Д лиш одна сова зо звору висовилася |
А у «Колисковій» усі сови попросиналися
Б вірш «Розмова» написано у формі діалогу
В поезія «Зорі й місяць» складається із двох строф
Г згадані в цьому завданні твори написав І.Андрусяк