Контрольна робота "Річна контрольна робота з біології та екології 11 клас екстернат"

Про матеріал
Річна контрольна робота для учнів-екстернів з біології та екології для 11 класу містить різнорівневі запитання (І рівень обрати 1 правильну відповідь з 4 запропонованих, II рівень встановити відповідність, III рівень - схарактеризувати за наведеними ознаками біологічні об'єкти, IV рівень дати повні відповіді на запитання) за весь курс біології, що вивчається у 11 класі.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Річна контрольна робота

з  біології і екології

учня (учениці) - екстерна    11  класу

               ______________________________ ЗЗСО І-ІІІ ступенів_____  

______________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І рівень (3 б)

У завданнях 1 – 12 оберіть одну правильну відповідь серед зазначених

(по 0,25 балів)  

  1. Вкажіть прізвище вченого, якому належить вчення про біосферу   

А)   В.В. Докучаєв

Б)    Е. Геккель

В)   М.І. Вавилов

Г)   В.І.Вернадський

         2. Процес пристосування живих організмів до дії факторів довкілля

А)   акліматизація

Б)    адаптація

В)    терморегуляція                                                                             

Г)    меліорація

       3. Визначте рівень організації життя  прайду левів:

  А) організмовий

       Б) тканинний

       В)  популяційно-видовий   

       Г)  екосистемний

4.  Визначте екологічну групу даної тварини

https://naurok-test.nyc3.digitaloceanspaces.com/uploads/test/361083/434285/747483_1589308333.jpg

А)  продуцент

Б)   консумент І порядку

В)   консумент ІІ порядку

Г)   редуцент

   5.   Зелена книга України відрізняється від Червоної книги  тим, що

               А)   у ній охарактеризовано рослини, що вже вимерли 

Б)   у ній міститься інформація лише про рослини і гриби

В)   вона описує рослинні угруповання, а не окремі види                         

Г)   у ній охарактеризовано рослини, що вже вимирають

              6. Вкажіть центр походження капусти, моркви, винограду:

А)  Південно-Західноазіатський

Б)  Абіссінський

В)  Середземноморський             

Г)  Андійський

7. До гомойотермних організмів належить

А)   риби

Б)    птахи

В)   рептилії

Г)   амфібії

         8. Оберіть стенобіонта

А)   пацюк

Б)    муха

В)   коала                                                                            

Г)   заєць

      9. Хворобливий стан, який розвивається після припинення прийому наркотичних речовин, що викликаютьзалежність, і є ознакою фізичної залежності, називають

                   А) синдром звикання

       Б) нульовою толерантністю

       В)  абстинентним синдромом   

       Г)  передозуванням

10. Яка система органів людини найбільше страждає від тютюнопаління? 

А)   нервова

Б)    видільна

В)   статева

Г)   дихальна

       11. Для створення активного штучного імунітету використовують

А)   вакцину

Б)    антибіотик

В)    імунодепресант                                                                            

Г)    сироватку

       12. Що означає зображений знак?   

      

https://naurok.com.ua/uploads/files/654526/349612/401624_html/images/349612%201.png

 А)  радіація

       Б)  токсичні речовини

       В)  біологічна небезпека   

       Г)  ГМО

ІІ рівень (3 б)

У завданнях 13-15  встановіть  відповідність

(по 1 балу  за кожне завдання 0,25 за правильну відповідь)

 

13. Встановіть відповідність між еволюційними процесами та їх прикладами:

1. наявність хвоста у людини                                    А ароморфоз

2. чотирикамерне серце ссавців    Б ідіоадаптація

3. відсутність хлорофілу у повитиці   В дегенерація

4. зміна форми дзьоба в галапагоських в’юрків    Г атавізм

                                        Д адаптивна радіація

 

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

14.  Установіть відповідність між наслідками забруднення атмосфери та чинниками, які їх спричиняють 

 

1 Парниковий ефект                                А Фреони та польоти реактивних літаків

2 Кислотні дощі                                       Б Зростання вмісту СО2

3 Смог                                                       В Вуглекислий газ, метан, водяна пара

4 Руйнування озонового шару                Г Оксиди Сульфуру та Нітрогену

                                                                   Д Продукти ядерної радіації

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

15. Установіть неінфекційне захворювання та систему органів, яке воно вражає

  1  гіпертонія                                 А опрно-рухова                        

  2  жовчнокам’яна хвороба          Б кровоносна

 3  остеопороз                                  В дихальна

 4  бронхіальна астма                      Г травна

                                                          Д нервова

 

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

ІІІ рівень (3 б)

У завданнях 16-18 охарактеризуйте за наведеними ознаками біологічні об’єкти

(по 1 балу  за кожне завдання)

 

16 . Виберіть ознаки, що характеризують біотехнологію зображену на малюнку.

Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика

 (1 б)

 

 

 

 

 

 

17. Виберіть ознаки, що характеризують біотехнологію зображену на малюнку

Виберіть по одному правильному варіанту відповідей із кожного стовпчика

 (1 б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  18.  Схарактеризуйте процес :

https://naurok.com.ua/uploads/files/843070/242067/261412_html/images/242067.004.png

 

Назва                                    Призначення                                      Набір хромосом дочерних клітин

1.кросинговер                      1. Утворення статевих клітин            1. Гаплоїдний

2. мейоз                                  2. Утворення нових ознак                   2. Диплоїдний

3. мітоз                                    3. Утворення соматичних клітин       3. Триплоїдний

 

 

 

 

ІV рівень (3 б)

 

19. Проаналізуй глобальні цілі сталого розвитку. Чи є серед них такі, що залежать від твого способу життя та екологічної свідомості? Аргументуй свою відповідь.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Коломієць Олександра Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Полулях Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 березня
Переглядів
4394
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку