Контрольна робота "Різноманітність тварин від Кишковопорожнинних до класу Молюски "

Про матеріал
Тематичне оцінювання дозволить перевірити якість засвоєних знань з розділу "Різноманітність тварин", починаючи від теми класифікації до класу Молюски"
Перегляд файлу

Клас______       Прізвище,ім’я _____________________________   Дата________                         

 

Тематичне оцінювання  2

І варіант

Завдання 1-6 серед 4 варіантів мають 1 правильну відповідь. Виберіть правильний варіант і обведіть його ручкою. Правильна відповідь – 0,5 бала

  1. Укажіть правильну послідовність систематичних категорій, що вживаються в зоології:

      А) Родина – ряд – тип – клас – порядок

      Б) вид – рід – родина – ряд – клас – тип

      В) ряд – відділ – рід – вид – родина

      Г) рід – вид – родина – ряд - відділ

 

2.  Гідра прикріплюється до субстрату за допомогою:

     А) ступні                                В) ризоїдів

     Б) підошви                             Г) щупалець

 

3. До якої групи кільчастих червів належить трубочник?

   А) п’явки                               В) багатощетинкові    

   Б) малощетинкові                 Г) безщетинкові

 

  4. Як називається перша пара головогрудних кінцівок у павуків?

   А) антени           Б) клешні       В) педипальпи     Г) хеліцери

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

 

5. Основним господарем бичачого ціп’яка є:

А) циклоп     Б) свиня       В) людина        Г) велика рогата худоба 

 

6. Скільки пар ходильних ніг має річковий рак?.

А) 3                Б)  4                    В) 5                 Г) 10

 

7. Дайте визначення ( за правильно виконане завдання – 1 бал).
Гермафродити – це ___________________________________________________

___________________________________________________________________

   8. Установіть відповідність між структурами та представниками безхребетних тварин, яким вони притаманні:  (2 бали)

1. педипальпи                              а) хатня моль

2. сисний ротовий апарат           б) гідра

3. мушля                                       в) каурі

4. щупальця                                  г) тарантул

 

 

 

9. Запишіть назви стадій розвитку комахи, що позначені на малюнку відповідними цифрами.

 

C:\Users\Solomia\Desktop\biologia-7-sobol-ukr-115.jpg

1._____________________________

 

2._____________________________

 

    1                 2                                      3

3._____________________________

 

Завдання відкритого типу.

10. Порівняйте зовнішню будову організмів, зображених на малюнках.  Визначте риси пристосування до навколишнього середовища. До яких груп тварин вони належать?(визначити систематичне положення до ряду)

                      

                   1                                                                      2

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

Клас______       Прізвище, ім’я _____________________________   Дата________                         

 

Тематичне оцінювання  №2

ІІ варіант

Завдання 1-6 серед 4 варіантів мають 1 правильну відповідь. Виберіть правильний варіант і обведіть його ручкою. Правильна відповідь – 0,5 бала

  1. Укажіть правильну послідовність систематичних категорій, що вживаються в зоології:

      А) Родина – ряд – тип – клас – порядок

      Б) ряд – відділ – рід – вид – родина

      В) тип – клас – ряд – родина – рід - вид

      Г) рід – вид – родина – ряд - відділ

 

2.    У якому шарі гідри знаходяться жалкі клітини:

     А) в ектодермі                  В) кишковій порожнині

     Б) ентодермі                     Г) мезодермі

 

3.     До якої групи кільчастих червів належить тихоокеанський палоло?

      А) багатощетинкові       Б) малощетинкові      В) безщетинкові    Г) п’явки

 

4.   Як називається друга пара головогрудних кінцівок у павуків?

   А) хеліцери       Б) педипальпи     Г) клешні    В) антени    

 

5.   Проміжним господарем печінкового сисуна є:

А) свиня                       В) ставковик малий   

 Б) корова                      Г) ставковик великий 

 

6.    Яка речовина надає міцності зовнішньому скелету ракоподібних?

А) муреїн               Б) крохмаль                      В) целюлоза         Г) хітин

 

7.    Дайте визначення ( за правильно виконане завдання – 1 бал).
Ектопаразити– це _____________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

1

2

3

4

А

 

 

 

 

Б

 

 

 

 

В

 

 

 

 

Г

 

 

 

 

8.   Установіть відповідність між структурами та представниками безхребетних тварин, яким вони притаманні:  (2 бали)

1. мантія                                          а) дощовий черв’як

2. лижучий ротовий апарат           б) гідра

3. параподії                                     в) хатня муха

4. жалкі клітини                              г) мідія

9. Запишіть назви стадій розвитку комахи, що позначені на малюнку відповідними цифрами.

C:\Users\Solomia\Desktop\biologia-7-sobol-ukr-115.jpg

1._____________________________

 

2._____________________________

 

 1                                             2                 3

3._____________________________

 

 

Завдання відкритого типу.

10. Порівняйте зовнішню будову організмів, зображених на малюнках.  Визначте риси пристосування до навколишнього середовища. До яких груп тварин вони належать?(визначити систематичне положення до ряду)

                       

                     1                                                                       2

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
2.5
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Очеретна Катерина Віталіївна
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Парфілко Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Біологія 7 клас (Базанова Т. І., Кузнецова М. О., Кіося Є. О., Павіченко Ю.В.)
Додано
31 січня 2019
Переглядів
2461
Оцінка розробки
2.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку