Контрольна робота. "Scratch". Варіант 1.

Про матеріал

Контрольна робота для учнів 5-го класу з інформатики по темі "Scratch" містить завдання різних рівнів складності, допоможе перевірити знання матеріалу та підготуватися до предметної олімпіади.

Правильні відповіді знаходяться в дужках. Не забудьте іх прибрати, коли дасте контрольну роботу.

Перегляд файлу

5 klas_KR_Scratch_variant_1

 

1. При якій умові виконавець буде виконувати команду тіла циклу:

Х>0

Х=0

Х<0 або Х=0 (√ ) 

 

2. Об’єкт, що здатний виконувати певні команди – це …

Виконавець (√ )

Програма

Раб

Помічник

 

3. Вкажіть алгоритмічну структуру за малюнком:

Слідування

Неповне розгалуження

Повторення

Повне розгалуження (√ )

 

4.Розподіліть об’єкти на дві групи: 1 – можуть бути виконавцями; 2 – не можуть бути виконавцями.

Військовий (1)

Кавоварка (1)

Робот (1)

Планшет (1)

Мобільний телефон (1)

Книга (2)

Навушники (2)

Будинок (2)

 

5. Яка дія відбудеться, якщо обрати цю вказівку:

Редагування існуючого проекту

Відкриття існуючого проекту

Створення нового проекту (√ )

Збереження проекту під тим самим іменем

 

6. Алгоритм, в якому передбачається багаторазове виконання одного і того самого набору команд називається:

Розгалуженим

Лінійним

Повторювальним

Циклічним (√ )

 

7. Установіть відповідність між командами:

Виконавець повертається на 15 градусів за годинниковою стрілкою

Виконавець повертається у вибраному напрямку

Виконавець переміщується вперед на 10 кроків

Виконавець повертається на 15 градусів проти годинникової стрілки

 

8. Які дії можна робити, редагуючи алгоритм у Scratch:

Переміщувати блоки з командами (√ )

Видаляти блоки з командами (√ )

Створювати власні команди

Копіювати блоки з командами (√ )

Змінювати значення в командах (√ )

Додавати нові блоки з командами (√ )

 

9. Яким способом подано даний алгоритм:

1. Червоне світло (Стій)

2. Жовте світло (Готуйся до переходу дороги)

3. Зелене світло (Переходь дорогу)

 

Словесним

Послідовністю сигналів (√ )

Графічним

 

10. Познач правильні твердження:

У середовищі Scratch можна складати алгоритми для декількох виконавців (√ )

Виконавець алгоритму у середовищі Scratch не завжди перебуває на сцені

Вигляд виконавців алгоритму у середовищі Scratch  не може змінюватись

Виконавця у середовищі Scratch  можна вставити із файлу (√ )

Виконавець може змінювати своє розташування на сцені (√ )

Виконавця у середовищі Scratch можна намалювати (√ )

 

11. Алгоритм, особливістю якого є те, що всі команди обов’язково виконуються, причому тільки один раз, називається: (введіть одне слово)

лінійний.

лінійний

лінійним.

лінійним

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
2078
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку