Контрольна робота для учнів 5-го класу з інформатики по темі "Scratch" містить завдання різних рівнів складності, допоможе перевірити знання матеріалу та підготуватися до предметної олімпіади.
Правильні відповіді знаходяться в дужках. Не забудьте іх прибрати, коли дасте контрольну роботу.
5 klas_KR_Scratch_variant_1
1. При якій умові виконавець буде виконувати команду тіла циклу:
Х>0
Х=0
Х<0 або Х=0 (√ )
2. Об’єкт, що здатний виконувати певні команди – це …
Виконавець (√ )
Програма
Раб
Помічник
3. Вкажіть алгоритмічну структуру за малюнком:
Слідування
Неповне розгалуження
Повторення
Повне розгалуження (√ )
4.Розподіліть об’єкти на дві групи: 1 – можуть бути виконавцями; 2 – не можуть бути виконавцями.
Військовий (1)
Кавоварка (1)
Робот (1)
Планшет (1)
Мобільний телефон (1)
Книга (2)
Навушники (2)
Будинок (2)
5. Яка дія відбудеться, якщо обрати цю вказівку:
Редагування існуючого проекту
Відкриття існуючого проекту
Створення нового проекту (√ )
Збереження проекту під тим самим іменем
6. Алгоритм, в якому передбачається багаторазове виконання одного і того самого набору команд називається:
Розгалуженим
Лінійним
Повторювальним
Циклічним (√ )
7. Установіть відповідність між командами:
Виконавець повертається на 15 градусів за годинниковою стрілкою
Виконавець повертається у вибраному напрямку
Виконавець переміщується вперед на 10 кроків
Виконавець повертається на 15 градусів проти годинникової стрілки
8. Які дії можна робити, редагуючи алгоритм у Scratch:
Переміщувати блоки з командами (√ )
Видаляти блоки з командами (√ )
Створювати власні команди
Копіювати блоки з командами (√ )
Змінювати значення в командах (√ )
Додавати нові блоки з командами (√ )
9. Яким способом подано даний алгоритм:
1. Червоне світло (Стій)
2. Жовте світло (Готуйся до переходу дороги)
3. Зелене світло (Переходь дорогу)
Словесним
Послідовністю сигналів (√ )
Графічним
10. Познач правильні твердження:
У середовищі Scratch можна складати алгоритми для декількох виконавців (√ )
Виконавець алгоритму у середовищі Scratch не завжди перебуває на сцені
Вигляд виконавців алгоритму у середовищі Scratch не може змінюватись
Виконавця у середовищі Scratch можна вставити із файлу (√ )
Виконавець може змінювати своє розташування на сцені (√ )
Виконавця у середовищі Scratch можна намалювати (√ )
11. Алгоритм, особливістю якого є те, що всі команди обов’язково виконуються, причому тільки один раз, називається: (введіть одне слово)
лінійний.
лінійний
лінійним.
лінійним