Контрольна робота "Сталий розвиток та раціональне природокористування"

Про матеріал
В даній контрольній роботі на тему «Сталий розвиток та раціональне природокористування», завдання та запитання розподілені за рівнями навчальних досягнень здобувачів освіти та представлені у різноматіних формах, зокрема тестові завдання, завдання на відповідність, завдання з вибором декількох варіантів відповідей та інші. Контрольна робота представлена у двох варіантах.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

ТЕМА: Сталий розвиток та раціональне природокористування.

 

I   варiант

 

з.п.

Запитання та завдання

Кільк. балів

початковий І рівень навчальних досягнень учнів, 1 -3 бали

1

До глобальних екологічних проблем у світі НЕ належить:

0,5

 

А

зміна глобального клімату

В

деградація земель

 

Б

воєнні конфлікти у світі

 

Г

скорочення біорізноманіття

2

 

Зас до з

мічення довкілля склом, пластиком, цегляними рештками належить

абруднення:

0,5

А

біологічного

В

механічного

 

Б

хімічного

Г

фізичного

3

 

Тва imageА

рини занесені до Червоної книги України:

лелека білий, крук

В

лелека чорний, видра річкова

тритон гребінчастий, ропуха сіра

Г

зяблик, мартин сріблястий

0,5

4

 

Засо

image

А

лення ґрунтів може бути наслідком: 

image

невдалої меліорації                      В    надмірного випасання худоби

0,5

Б

вітрової ерозії

Г

вирубування лісів

 

5

 

Обе

ріть інвазійний вид рослин в Україні:

0,5

А

яблуня лісова

В

липа серцелиста

 

Б

амброзія полинолиста

Г

конюшина звичайна

6

 

До б

image

А

іологічного забруднення гідросфери належить:

image

забруднення глиною                    В    розлив нафти

0,5

Б

цвітіння води

Г

потрапляння мийних засобів

 

 

середній ІІ рівень навчальних досягнень учнів, 4 -6 балів

7

 

image

1

1            водна ерозія

2            засолення

3            вітрова ерозія

 

1        браконьєрство

2        хімічне забруднення

3        неправильне землекористування

1        атмосфера

2        літосфера

3        гідросфера

 

8

Установіть відповідність між наслідками забруднення атмосфери та чинниками, які їх спричиняють:

 

2

 

   1     парниковий ефект

А. пестициди

   2     кислотні дощі

Б. вуглекислий газ, метан і водяна пара

   3     смог

В. оксиди Сульфуру і Нітрогену

4     руйнування озонового шару

Г. фреони та польоти реактивних літаків 

 

Д. зростання вмісту СО2

 

достатній ІІІ рівень навчальних досягнень учнів, 7 -9 балів

 

9

Поясніть у чому полягає необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

 

1,5

10

Розгляньте малюнок. Опишіть проблему, її причини та наслідки. 

image 

 

1,5

 

високий IV рівень навчальних досягнень учнів, 10-12 балів

 

11

Проаналізуйте, які види забруднення є найбільш поширеними у вашому регіоні, і визначте їхні основні джерела.

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 

ТЕМА: Сталий розвиток та раціональне природокористування.

 

IІ варiант

 

з.п.

Запитання та завдання

Кільк. балів

 

початковий І рівень навчальних досягнень учнів, 1 -3 бали

1

До глобальних екологічних проблем у світі НЕ належить:

0,5

 

А

стихійні лиха

В

загроза продовольчій безпеці

 

Б

затори на дорогах

 

Г

забруднення довкілля

2

 

До

imageА

Б

фізичних забруднень НЕ належить:

теплове

В

шумове

мікробіологічне

Г

світлове

0,5

3

 

Рос imageА

лини занесені до Червоної книги України:

хвощ польовий, гравілат річковий

В

ялина колюча, ялівець козацький

кульбаба лікарська, яблуня лісова 

Г

шафран Гейфеля, тис ягідний

0,5

4

 

Еро

зія ґрунтів може бути наслідком:

0,5

А

розливу паливних матеріалів

В

надмірного випасання худоби

 

Б

використання пестицидів

Г

створення лісосмуг

5

 

Наз

віть тварину з Чорного списку:

0,5

А

морська корова

В

морський кит

 

Б

морський слон

Г

морський леопард

6

 

До м

image

А

еханічного забруднення гідросфери належить:

image

забруднення глиною                    В    розлив нафти

0,5

Б

цвітіння води

Г

потрапляння мийних засобів

 

 

 

середній ІІ рівень навчальних досягнень учнів, 4 -6 балів

7

 

image

1

1.         елодея канадська

2.         амброзія полинолиста

3.         водяний гіацинт

1.      евтрофікація водойм

2.      ерозія грунтів

3.      біологічна інвазія

1         пилковий поліноз

2         харчові отруєння

3         нервові розлади

 

8

Установіть відповідність між наслідками забруднення атмосфери та чинниками. які їх спричиняють:

 

2

 

1      парниковий ефект

А. викиди вихлопних газів

2      озонові діри

Б. високий вміст вуглекислого газу 

3      смог

В. викиди кислотних оксидів

4      кислотні дощі

Г. вплив фторвуглуводнів

 

Д. ерозія ґрунтів

 

достатній ІІІ рівень навчальних досягнень учнів, 7 -9 балів

 

9

Охарактеризуйте основні принципи природокористування в контексті сталого розвитку.

 

1,5

10

Розгляньте малюнок. Опишіть проблему, причини та наслідки даного явища.

image 

 

1,5

 

високий IV рівень навчальних досягнень учнів, 10-12 балів

 

11

Проаналізуйте, які види забруднення є найбільш поширеними в Україні вцілому, визначте їхні основні джерела.

 

3

 

pdf
Додано
12 травня
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку