Контрольна робота «СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ»

Про матеріал
Контрольна робота із зарубіжної літератури, 10 клас, для перевірки рівня засвоєння матеріалу з теми «СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ» для перевірки предметних і ключових компетентностей здобувачів освіти із зарубіжної літератури, містить різнорівневі завдання та завдання у тестовій формі закритого та відкритого типів.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 6

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

Ромен Гарі «ПОВІТРЯНІ ЗМІЇ»

Йоанна Яґелло «КАВА З КАРДАМОНОМ»

І варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Де згадується кава з кардамоном, що дала назву роману?

А Лінка пила каву на плантації ялинок з Адріанового термоса

Б Лінка смакувала напоєм у кав'ярні «Оксамит» з Адріаном

В Лінка смакувала каву кожного ранку, її готувала мама

Г Мацек запросив Лінку у кав'ярню «Смак», де дівчина вперше скуштувала каву з кардамоном

2. Сюжетом роману Р. Гарі «Повітряні змії» стали події

А Першої світової війни

Б Другої світової війни

В великої депресії 1920–1930-х років

Г холодної війни 1940–1990-х років

3. Завдяки чому мама впізнала у Касьці свою дочку?

А вона мала на плечі родиму пляму у вигляді сердечка

Б вона була дуже схожа на Лінку

В вона мала ланцюжок з родинним амулетом

Г мама відчула це серцем

4. Повернути Елізабет (Лілу) до життя допомогло(а)

А кохання Людо

Б музика Бруно

В увага Ханса

Г симпатія Амбруаза

5. Коли Лінці хотілося спокійно щось обміркувати, вона

А слухала улюблену музику

Б телефонувала до Наталії

В гукала Фікуса і йшла з ним гуляти

Г йшла за порадою до мами

6. Протестом проти облав на євреїв стали повітряні змії у формі шестикутних

А блакитних зірок   Б червоних зірок

В жовтих зірок    Г зелених зірок


Діяльність

Завдання 7–9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків. (1 бал за кожну правильну відповідь)

7. Установіть відповідність.

Персонаж     Роздуми

1 Ханс      А «мрії про себе»

2 Людо      Б «так тихо серце плаче»

3 Амбруаз      В «сумує серце моє»

4 Ліла     Г «боротися з вітряками»

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

8. Поєднайте прізвище письменника з твором, який він написав

Письменник      Твір

1 Данте Аліг’єрі     А «Синій птах»

2 Ш.Бодлер      Б «Кава з кардамоном»

3 М. Метерлінк     В «Квіти зла»

4 Йоанна Яґелло     Г «Божественна комедія»

 

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

9. Установіть відповідність.

Назва повітряного змія     Епоха

1 Вольтер      А Просвітництво

2 Роланд Ронсенвальський   Б Середньовіччя

3 Дон Кіхот     В межа XIX–XX ст.

4 Блакитний Птах    Г Бароко

        Д Відродження

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

Цінності

Завдання 10–12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

10. Які цінності обстоювали головні герої твору Ромена Гарі «Повітряні змії» в часи окупації Франції?

Ключові компетентності

Уміння вчитися

11. Уявіть, що вам потрібно взяти участь у телепередачі про письменницю Йоанну Яґелло. Напишіть 3–4 тези, які ви хотіли б озвучити в ефірі.

Людські цінності

12. Розкрийте значення поняття «історична пам’ять» та важливість наявності її в людини за романом Ромена Гарі «Повітряні змії».

 


Контрольна робота № 6

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

Ромен Гарі «ПОВІТРЯНІ ЗМІЇ»

Йоанна Яґелло «КАВА З КАРДАМОНОМ»

ІІ варіант

Завдання 1–6 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь та обведіть кружечком літеру, яка їй відповідає. (0,50 бала за кожну правильну відповідь)

Предметні компетентності

Знання

1. Ромен Гарі — лауреат

А Нобелівської премії

Б Гонкурівської премії

В Букерівської премії

Г Пулітцерівської премії

2. Твір, що містить ознаки детективу

А «Повітряні змії»

Б «Геній»

В «Кава з кардамоном»

Г «Таємний щоденник Адріана Моула»

3. Повітряні змії в однойменному романі Р. Гарі — це символ

А незламної віри та надії

Б Франції

В нездійсненних мрій

Г трагічного кохання

4. Оберіть, що стосується Халіни Барської

А 15- річна дівчинка з розкішним кучерявим волоссям

Б бачить дивні сни

В хоче розгадати родинну таємницю

Г вчиться дружити та кохати

5. Амбруаз Флері був

А столяром

Б торговцем

В поштарем

Г скрипалем

6. Де Лінка познайомилася з фотографом Мацеком?

А у гімназії 

Б на вечірці

В у супермаркеті 

Г на кастингу


Діяльність

Завдання 7–9 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений ЛІТЕРОЮ, і зробіть позначки (×) у таблицях відповідей на перетині відповідних колонок і рядків.

(1 бал за кожну правильну відповідь)

7. Установіть відповідність.

Персонаж     Соцільні стосунки

1 Яцек Шрон   А двоюрідний брат Наталії

2 Мацек    Б класний керівник, математик

3 Адріан    В брат Лінки

4 Казимеж    Г фотограф

 

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

8. Установітьвідповідність.

Персонаж     Подія

1 Ліла     А порятунок коханої

2 Амбруаз Флері    Б замах на Гітлера

3 Людо     В бідність і приниження

4 Ханс     Г підтримка євреїв

 

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

9. Поєднайте прізвище письменника з твором, який він написав

Письменник   Твір

1 Мо Янь    А «Повітряні змії»

2 Сью Таунсенд   Б «Кораліна»

3 Ромен Гарі   В «Таємний щоденник Адріана Моула»

4 Ніл Ґейман   Г «Геній»

 

 

а

б

в

г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

Цінності

Завдання 10–12 відкритої форми (обсяг письмової роботи обмежений кількістю рядків). (2 бали за кожну правильну відповідь)

 

10. Які цінності щодо сімейного життя повинні бути у сучасної людини за повістю «Кава з кардамоном» Й. Ягелло?

Ключові компетентності

Уміння вчитися

11. Уявіть, що вам потрібно взяти участь у телепередачі про письменника

Ромена Гарі. Напишіть 3–4 тези, які ви хотіли б озвучити в ефірі.

Екологічна грамотність і здорове життя

12. Лінка і Адріан мають власні погляди щодо доцільності продажу ялинок у горщиках. Порівняйте їхні варіанти екологічної альтернативи вирубування ялинок. Висловте власну точку зору.

docx
Додав(-ла)
Гергун Наталія
Додано
23 березня
Переглядів
1617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку