Контрольна робота (тестові завдання) №1 на тему "Вступ. Оригінальніа і перекладна література в сучасному світі. Золоті сторінки далеких епох"

Про матеріал
Контрольна робота № 1 (тестові завдання) для 10 класу "Вступ. Оригінальніа і перекладна література в сучасному світі. Золоті сторінки далеких епох". Два варіанти різнорівневих тестових завдань для учителя (з правильними відповідями). 1 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, з яких правильна тільки одна; 2 рівень - запитання і кілька варіантів відповіді, серед яких 2 правильних; 3 рівень - 2 завдання: на відповідність і стисла відповідь на запитання; 4 рівень - твір-мініатюра на запропоновану тему. Кожен рівень - 3 бали.
Перегляд файлу

 

 

 

 

ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота за темами «Вступ. Оригінальніа і перекладна література в сучасному світі. Золоті сторінки далеких  епох».

МЕТА УРОКУ: Розвивати зв’язне мовлення та вміння правильно висловлювати свої думки; проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми, розвивати творче мислення дітей.

ТИП УРОКУ:комбінований.

ХІД УРОКУ

І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, що стоїть перед ними, вимогами до написання роботи та нормами оцінювання.

ІІ.  Завдання для написання контрольної роботи за даною темою.

Варіант І

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Тема поеми Гомера «Одіссея»: А.гнів Ахілла; Б.мандри Теламаха; В.вірність Пенелопи; Г.блукання та пригоди Одіссея.
  2. Перша всесвітньовідома книга Данте має назву: А. Божественна комедія; Б. «Нове життя»; В. «Монархія»; Г. «Про поезію».
  3. Події п’єси «Гамлет» відбуваються в: А. Лондоні; Б. Стретфорді; В. Ельсінорі; Г. Віттенберзі.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. Демодок на бенкеті у Алкіноя оспівує кохання: А. Гекуби; Б. Пріама; В.Пенелопи; Г. Одіссея; Д. Андромахи; Ж. Гектора.
  2. Над перекладами «Одіссеї» працювали: А. Борис Тен; Б. Т.Шевченко; В. П.Ніщинський; Г. М.Куліш; Д. М.Рильський; Ж. Д.Паламарчук.
  3. Клавдій наказав убити Гамлета: А. Гораціо; Б. Лаерту; В.Розенкранцу; Г. Гільденстерну; Д. Полонію; Ж. Марцеллу.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між героєм твору Шекспіра і його соціальним статусом:

 


А. Гораціо — 3;

Б. Лаерт — 5;

В. Полоній — 1;

Г. Фртинбрас — 2 .

 

1. королівський радник;

2. принц норвезький;

3. друг Гамлета;

4. придворний;

5. брат Офелії.


8.  Дайте визначення:

У чому в поемі «Божественна комедія» виявляється позиція Данте-гуманіста?

 

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

9. Доведіть, що Гамлет — вічний образ світової літератури.

 

 

 

 

 

 

Варіант ІІ

Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)

  1. Пекло Данте розташував на: А. півночі; Б. півдні, В. заході; Г. сході.
  2. Який період у творчості В.Шекспіра відсутній: А. реалістичний; Б. оптимістичний; В. трагічний; Г. романтичний.
  3. За твором Данте, немає ані дня, ані ночі в: А. пеклі; Б. чистилищі; В. раю; Г. проміжному стані.

Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)

  1. До періоду Середнього Відродження в Англії не належить творчість: А.Томаса Мора; Б. Едмунда Спенсера; В. Джеффрі Чосера; Г.Філіпа Сідні; Д. Крістофера Марлоу; Ж. Джона Лілі.
  2. Хто супроводжує поета у подорожі потойбічним світом у «Божественній комедії»: А.Гомер; Б. Вергілій, В.Горацій; Г. Беатріче; Д. Одіссей; Ж. Ахілл.
  3. Гекзаметром написано наступні твори: А.Іліаду; Б. Одіссею; В. Нове життя; Г. Божественну комедію; Д. Гамлета; Ж. сонети Шекспіра.

Рівень ІІІ (3 бали)

  1. Установіть відповідність між цитатою і художнім засобом:

 


А. Гіпербола — 2;

Б. епітет — 1;

В. епіфора — ;

Г. метафора — 4;

Д. порівняння — 3.

 

1. Волів круторогих

     2. Мяса шматки незліченні;

3.Наче ті леви, що м'ясо пожирають…

4. Стогоном все запалало

 


  1. Дайте відповідь на запитання:

Які три гріхи символізують образи лева, леопарда та вовчиці в поемі Данте?

Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:

  1. Філософсько-моральні мотиви трагедії В.Шекспіра «Гамлет».

 

ІІІ. Домашнє завдання. Підготувати інформацію про життя та творчість Е.Т.А.Гофмана; підготувати індивідуальні повідомлення щодо романтизму; читати «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лемещенко Танюша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
28057
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку