ТЕМА УРОКУ: Контрольна робота за темами «Вступ. Оригінальніа і перекладна література в сучасному світі. Золоті сторінки далеких епох».
МЕТА УРОКУ: Розвивати зв’язне мовлення та вміння правильно висловлювати свої думки; проконтролювати обсяг знань, здобутих учнями при вивченні даної теми; виявити помилки у розумінні чи трактуванні теми, розвивати творче мислення дітей.
ТИП УРОКУ:комбінований.
ХІД УРОКУ
І. Повідомлення теми та мети уроку. Ознайомлення учнів із завданням, що стоїть перед ними, вимогами до написання роботи та нормами оцінювання.
ІІ. Завдання для написання контрольної роботи за даною темою.
Варіант І
Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)
Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)
Рівень ІІІ (3 бали)
А. Гораціо — 3;
Б. Лаерт — 5;
В. Полоній — 1;
Г. Фртинбрас — 2 .
1. королівський радник;
2. принц норвезький;
3. друг Гамлета;
4. придворний;
5. брат Офелії.
8. Дайте визначення:
У чому в поемі «Божественна комедія» виявляється позиція Данте-гуманіста?
Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:
9. Доведіть, що Гамлет — вічний образ світової літератури.
Варіант ІІ
Рівень І (1 правильна відповідь по 1 балу)
Рівень ІІ (2 правильні відповіді по 0,5 бала за кожну)
Рівень ІІІ (3 бали)
А. Гіпербола — 2;
Б. епітет — 1;
В. епіфора — ;
Г. метафора — 4;
Д. порівняння — 3.
1. Волів круторогих…
2. М’яса шматки незліченні;
3.Наче ті леви, що м'ясо пожирають…
4. Стогоном все запалало
Які три гріхи символізують образи лева, леопарда та вовчиці в поемі Данте?
Рівень ІV ( 3 бали) Написати твір-роздум:
ІІІ. Домашнє завдання. Підготувати інформацію про життя та творчість Е.Т.А.Гофмана; підготувати індивідуальні повідомлення щодо романтизму; читати «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».