24 вересня о 18:00Вебінар: Використання елементів проєктної діяльності в умовах змішаного навчання

Контрольна робота "Ти знаєш, що ти - людина?" (ІІ варіант)

Про матеріал
Контрольна робота містить питання для учнів 7-х класів з розділу "Ти знаєш, що ти людина"
Перегляд файлу

Контрольна робота «Ти знаєш, що ти – людина?» (ІІ варіант)

 

1. Лауреатом премії імені Олеся Гончара був/була 

А В.Симоненко

Б М.Павленко

В Олег Ольжич
Г Л.Пономаренко

2. Автором творів «Подорож в країну Навпаки», «Лебеді материнства» є 

А В.Симоненко

Б М.Павленко

В Олег Ольжич
Г Л.Пономаренко

3. У доробку якого  автора переважають новели?

А В.Симоненко

Б М.Павленко

В Олег Ольжич
Г Л.Пономаренко

4. Експозицією твору «Русалонька із 7-В…» є 

А у квартирі поверхом нижче відбуваються якісь дивні речі 

Б під час приготування до весілля Софійка в старій прабабу синій шафі знаходить сімейну реліквію – коралі

В під час знайомства з майбутнім чоловіком тітоньки Сніжани виявляється, що коралі зникли. Г Софійка дізнається, що коралі в неї украв Вадим Кулаківський.

5.  У творі «Гер переможений» порушуються всі проблеми, ОКРІМ:

А жорстокість дітей

Б війна

В  неправильне виховання молодого покоління

Г розлука із  сім'єю 

Д матеріальні статки та духовні цінності

6. Кульмінацією твору «Гер переможений» є

А полонені німці зводили будинки

Б ставлення Фрідріха до українських дітей, жінок-вдів

В хвороба, а потім самогубство Фрідріха

Г  знайдена в стіні квартири фотокартка з двома дівчатками — згадка про полоненого німця.

7. «Кличуть … у мандри океани», «бухту … облизує прибій», «сподівання помістити» - у цих рядках використано художній засіб 

А епітет

Б метафору

В анафору

Г порівняння

Д алегорію

8. До епосу належать всі твори, ОКРІМ 

А «Гер переможений»

Б «Русалонька із 7-В»

В «Климко»

Г «Гей, нові Колумби й Магеллани»

9. Що, на думку автора, людина не в змозі вибирати у своєму житті? (за твором «Лебеді материнства»).

А друга і дружину; 

Б друга і по духу брата; 

В матір та Батьківщину; 

Г друга та Батьківщину.

10. Чим жінки підкормлювали полонених німців у творі «Гер переможений»?

А супом; 

Б кашею; 

В вареною картоплею; 

Г пирогами.

11. Яке місто згадує автор у творі «Гер переможений»?

А Лейпциг

Б Франкфурт

В Берлін
Г Мюнхен

12. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський підступом забрав землю (за твором «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?

А Сергій Пустельник; 

Б Валентин Білий; 

В Данило Міщенко; 

Г Олександр.

13. У голодні роки прадідусь Софійки Павло мусив продати
А. коріву

Б. шафу   

В. коралі  

Г. обручку.

14. Основні події твору «Русалонька із 7-В…» відбуваються: 

А у місті Вишнопіль; 

Б у місті Києві; 

В у селі Половинчик; 

Г у Миргороді. 

15. Що сиплють ночі в лимани в творі «Лебеді материнства»?

А рожеве пір’я;  

Б зорі сургучеві;     

В золоте сяйво

Г тугу прощання

16. Що пропонує відкривати в «океані рідного народу» (твір «Гей, нові Колумби  й  Магеллани») автор?

А нові землі; 

Б духовні острови;    

В великі таланти; 

Г дорогі скарби.

 

17. Установіть відповідність між автором та його твором  

А М.Павленко

Б Л.Пономаренко

В В.Симоненко
Г Л.Костенко

А «Чайка на крижині»

Б «Гер переможений»

В «Русалонька із 7-В…»

Г «Гей, нові Колумби й Магеллани»

Д «Климко»

18. Установіть відповідність між ідеєю твору та його назвою

1 «Лебеді материнства»

2 «Гер переможений»

3 «Гей, нові Колумби й Магеллани»

4 «Русалонька із 7-В»

А уславлення доброти та працелюбства семикласниці, її активної життєвої позиції, засудження зла та несправедливості.

Б заклик матері для сина: батьківщина, як мати, - єдина.

В заклик раціонально використовувати час, відведений на життя, поспішати жити.

Г засудження війни, жорстокості; уславлення гуманізму, чуйності, доброти.

Д  смисл життя людини — пошуки, мандри, прагнення самоствердитися; заперечення байдужості, пасивності.

19. Установіть відповідність між жанром та твором

1 «Ти знаєш, що ти – людина?»

2 «Лебеді материнства»

3 «Гер переможений»

4 «Русалонька із 7-В»

А колискова

Б оповідання

В новела

Г повість - казка

Д ліричний вірш

20. Установіть відповідність між героєм та його характеристикоюф/цитатою 

1. Софійка

2. Сашко

3. Вадим

4. Сніжана

А «Занудьговано колупав носком святкового босоніжка пилюку й раз по раз діловито поглядав то на руку, де в людей буває годинник і де в нього його не було, то на Софійчин балкон»

Б «Я й собі колись за Русалонькою побивалась і не терпіла казок із поганим кінцем. Якби моя воля – видала б закон: заборонити нещасливі фінали в казках!»

В «Предок лиш бабки висилає, а сам чортзна-де. Мати сто років не з’являється. Кентуюсь біля старої – до живих печінок дістала».

Г «Друге літо над’їжджає в село, малює. Живе на околиці, в хатині якогось знайомого. Дивакуватий, ні з ким не знається …»

Д  «Ії мрія – аби під ноги кидали букети …лілей, білих садових лілей, яких найбільше любила з дитинства!»

21. Установіть відповідність між образом та твором 

1 фотокартка, квітка

2 очі, муки, усмішка

3 коралі, шафа

4 мавки, верби, тополі

А «Лебеді материнства»

Б «Ти знаєш, що ти – людина?»

В «Гер переможений»

Г  «Гей, нові Колумби  й Маггеллани»

Д «Русалонька із 7-В»

22. Установіть відповідність між визначенням та поняттям 

1 оповідання

2 новела

3 повість

4 ліричний твір

А це невеликий за розміром твір з чітким сюжетом, незначною кількістю персонажів, у якому відтворено події обмеженого проміжку часу

Б художній твір, у якому через образ ліричного героя висловлюються авторські думки, емоції, почуття

В розповідний прозовий твір, більший за обсягом від оповідання, менший від роману, що має однолінійний сюжет, головних і другорядних персонажів

Г великий і складний за будовою епічний прозовий твір, у якому широко охоплені життєві події, глибоко розкривається історія формування характерів багатьох персонажів

Д один із видів епічних творів, з надзвичайною стислістю у викладі, напруженістю розвитку сюжету, несподіваністю розв'язки; властивий глибокий психологізм у розкритті внутрішнього світу персонажів.

23. Установіть відповідність між уривком з твору та його автором

1 «Лебеді материнства»

2 «Крила»

3 «Гей, нові Колумби й Магеллани»

4 «Ти знаєш, що ти – людина?»

 

А А якщо відкрию вже відкрите,
Друзі! Ви підкажете мені...

 

Б Будуть тебе кликать у сади зелені

Хлопців чорночубих диво-наречені.

 

В І жити спішити треба,

Кохати спішити треба 

Гляди ж не проспи!

 

Г — Дивна людино! Я ж маю крила,
Нащо крилатим ґрунт під ногами?

 

Д В цьому, напевно, правда пташина…
А як же людина? А що ж людина?
 

24. Установіть відповідність між засобом виразності та прикладом

1 "біжи, досадо, не вертай до хати", "будуть мандрувати очі ... і ... хата"

2  лебеді, як мрії.

3 "золотим сузір'ям", "приспані тривоги", "білява хата", "диво-наречені"

4 " Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину"

А персоніфікація

Б протиставлення

В порівняння

Г риторичні оклики

Д епітети

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді:

1

Г

13

А

2

А

14

А

3

Г

15

Б

4

А

16

Б

5

Д

17

ВБГА

6

В

18

БГДА

7

Б

19

ДАВГ

8

Г

20

ДАВБ

9

В

21

ВБДА

10

В

22

АДВБ

11

А

23

БДАВ

12

В

24

АВДБ

 

 

doc
Додано
19 червня
Переглядів
185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку