23 квітня о 17:00Вебінар: Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Контрольна робота "Творчість М.Гоголя та Ч.Діккенса"

Про матеріал
Контрольна робота за творами Ч.ДІккенса "РІздвяна пісня в прозі" та М.Гоголя "НІч перед Різдвом" складається з двох ччастин: літературного диктанту та завдань різного рівня
Перегляд файлу

Тематична контрольна робота №3 за творчістю Ч.Діккенса та М.В.Гоголя

Початковий та середній рівень (за правильну відповідь – 0,5 балів)

Літературний диктант

  1.          З якою порою автор порівнює Ебінезера Скруджа? (Зима)
  2.          Який з Духів мав на голові «вінок, зроблений із зимового зілля, прикрашений де-не-де блискучими льодинками» (Дух Нинішнього Різдва)
  3.          Кому належать ці слова? «Як люди живуть, такий їм має бути кінець, коли вони не змінять свого життя» (Ебінезер Скрудж)
  4.          Визначте епізод, що є кульмінацією в повісті «Різдвяна пісня в прозі» (присутність Скруджа на власних похоронах)
  5.          Кому належать ці слова? «У кожного чоловіка душа не повинна бути замкнена, - треба, щоб вона завжди зустрічалася зі своїми близькими, щоб мала співчуття до інших» (тінь Марлі)
  6.          Цього героя Ч.Діккенс називає «примарою» (Дух Майбутнього Різдва)
  7.          Про кого мова? «Варто було йому прошепотіти кілька слів, й хворобу як рукою знімало» (Пацюк)
  8.          Як можна, на думку, М.Гоголя, приборкати чорта? (перехреститися)
  9.          Назвіть імена героїв повісті М.Гоголя, які змінилися в кінці твору (Оксана, Чуб)
  10.     Про кого мова? «Чорні брови та очі, кирпатий ніс, чорні довгі коси» (Оксана)
  11.     Назвіть ім’я подруги Оксани (Одарка)
  12.     Що лежить в основі повісті М.Гоголя? (поєднання фантастики та реальності)

 

Достатній рівень (по 1,5 балів за кожне завдання)

 1 варіант

  1.          Навіщо автор використовує образи Духів? (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня в прозі»)
  2.          Порівняйте повісті Ч.Діккенса та М.Гоголя

2 варіант

  1.          Чому Ч.Діккенс назвав свою повість «Різдвяна пісня в прозі»?
  2.          Порівняйте образи Вакули та чорта

 

Високий рівень (3 бали за одне з завдань)

Виконайте одне з завдань

  1.          Поясніть слова Ч.Діккенса «Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи»
  2.          Різдвяні дива… Коли вони приходять (на прикладі героїв прочитаних творів)

 

 

 

Тематична контрольна робота №3 за творчістю Ч.Діккенса та М.В.Гоголя

Достатній рівень (по 1,5 балів за кожне завдання)

  1. варіант
  1. Навіщо автор використовує образи Духів? (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня в прозі»)
  1.            Порівняйте повісті Ч.Діккенса та М.Гоголя

 

  1. варіант
  1. Чому Ч.Діккенс назвав свою повість «Різдвяна пісня в прозі»?
  2. Порівняйте образи Вакули та чорта

Високий рівень (3 бали за одне з завдань)

Виконайте одне з завдань

  1. Поясніть слова Ч.Діккенса «Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи»
  2. Різдвяні дива… Коли вони приходять (на прикладі героїв прочитаних творів)

 

Тематична контрольна робота №3 за творчістю Ч.Діккенса та М.В.Гоголя

Достатній рівень (по 1,5 балів за кожне завдання)

  1. варіант
  1. Навіщо автор використовує образи Духів? (Ч.Діккенс «Різдвяна пісня в прозі»)
  2. Порівняйте повісті Ч.Діккенса та М.Гоголя

 

  1. варіант
  1. Чому Ч.Діккенс назвав свою повість «Різдвяна пісня в прозі»?
  2. Порівняйте образи Вакули та чорта

Високий рівень (3 бали за одне з завдань)

Виконайте одне з завдань

  1.  Поясніть слова Ч.Діккенса «Май душу, май серце і будеш людиною на всі часи»
  2.         Різдвяні дива… Коли вони приходять (на прикладі героїв прочитаних творів)
docx
Додано
2 червня 2020
Переглядів
4000
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку