Контрольні завдання передбачають розгорнуті відповіді на запитання, тести, а також використання методів аналізу і порівняння, вміння доводити свою думку. Доволі об`ємні завдання розраховані на сильних учнів. Для школярів середнього і низького рівня пропоную використати цей матеріал на двох уроках: творчість одного письменника підсумувати у вигляді самостійної усної (письмової) роботи, а іншого - власне контрольної.
Контрольна робота № ______
Уч__________ 7-___ класу
__________________________
ТЕМА. Творчість М. Стельмаха та Г. Тютюнника
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
а) зовсім чужими і байдужими для нього людьми;
б) найдорожчими, найріднішими, найближчими людьми;
в) недосяжними, гордими і лише здалеку обожнюваними людьми.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Головна думка повісті «Гуси-лебеді летять…»_____________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
6. Гуси-лебеді символізують_____________________________________
_____________________________________________________________
Інші образи-символи:___________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
7. Події, описані в повісті «Климко», відбуваються в _____________________ області.
8. Головні герої повісті «Климко»__________________________________
_____________________________________________________________
Другорядні герої повісті «Климко» _______________________________
_____________________________________________________________
______________________________________________________________
9. Люди яких націй воювали у фашистській армії? (За змістом повісті «Климко»)
____________________________________________________________________________________________________________________________
Хто такі поліцаї? ________________________________________________
______________________________________________________________
10. Доведіть або заперечте, що Климко – герой.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
11. Що хотів сказати автор, увівши в повість образ старого фашистського солдата?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Що подібне, а що відмінне у житті автора та його героя Климка?
ПОДІБНЕ ВІДМІННЕ
_______________________________ ______________________________
_______________________________ _______________________________
_______________________________ _______________________________
______________________________ ______________________________