Вашій увазі пропонується різнорівнева контрольна робота за творчістю поетів- шістдесятників ( В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Гр. Тютюнника, Л. Костенко). Що дасть змогу перевірити рівень засвоєння матеріалу з даної теми та вміння чітко і правильно висловлювати власну думку.
Контрольна робота з української літератури 11 клас. Творчість В. Симоненка, Д. Павличка, І.Драча, М. Вінграновського, Гр. Тютюнника, Л. Костенко
Початковий та середній рівні ( 6 б.)
А) гуманізм В) соціалістичний реалізм
Б) активний патріотизм Г) культ свободи
2. Славу неперевершеного поета-пісняра здобув
А) В. Симоненко В) М. Вінграновський
Б) І. Драч Г) Д. Павличко
3.Україна є центральним образом поезії В. Симоненка
А) « Я…» В) « Лебеді материнства»
Б) « Задивляюсь у твої зіниці…» Г) « Ти знаєш, що ти – людина?»
4. У « Баладі про соняшник» І. Драча йдеться про
А) поета й поезію В) соняшник, як символ українського світосприйняття
Б) хлопця, що хоче стати поетом Г) сонце, як символ духовного життя
5. Новела « Три зозулі з поклоном» має присвяту
А) « Цвітові яблуні» В) любові всевишній
Б) кононівським полям Г) батькові письменника
6. В основу твору Л. Костенко « Маруся Чурай» покладено події
А) повстання, відомого під назвою « Коліївщина»
Б) національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького
В) Першої світової війни
Г) Другої світової війни
Достатній рівень( 3 б.)
7. Дати визначення поняття « балада».
8. Назвати художні деталі, які є в новелі Гр. Тютюнника « Три зозулі з поклоном».
9. Які теми найпоширеніші у творчій спадщині Л. Костенко?
Високий рівень ( 3б.)
Написати есе на одну із запропонованих тем