Контрольна робота "Творчість В.Сосюри,В.Підпалого, В..Голобородька" І і ІІ варіанти

Про матеріал
Завдання комбінованого типу. Призначені для перевірки знань,умінь та навичок з вивченої теми.
Перегляд файлу

Контрольна робота за творчістю В.Сосюри, В.Підпалого, В. Голобородька

І  варіант

1.Родом із Полтавщини є

А)В.Сосюра, б) В.Підпалий, в) Т.Шевченко, г)В.Голобородько.

2.Автором вірша «Зимовий етюд» є

А) М.Рильський, б) В.Голобородько, в)В Сосюра, г) В.Підпалий

3.До інтимної поезії належить

А) «Теплі слова», б) «Наша мова», в)» Васильки»,г) «Любіть Україну»

4.Верлібром є поезія

А) «Васильки» б) «Любіть Україну»,в) «Осінь», г) «Наша мова».

5.Образи пташенят, яструба є у творі

А) «Осінь», б) «З дитинства: дощ», в) «Наша мова»,г) «Бачиш: між трав зелених..»

6.Яскравим прикладом громадянської поезії є вірш

А) А) «Любіть Україну», б) «Зимовий етюд», в) «Васильки». Г) «Бачиш: між трав зелених..»

7.Що не уплетене у зелене волосся дощу?( «З дитинства: дощ»)

А) хата, б) лелека, в) річка, ,г) череда.

8.Установити відповідність

Художній засіб      Приклад

1.епітет      а) « все запорошене, все насторожене..»

2. порівняння     б) « і синіє щастя у душі  моїй»

3.метафора     в) «Вечір, мов казка, над Україною»

4.повтори     г) «Я уплетений весь до нитки у зелене волосся дощу»

9.Дати розгорнуту відповідь на запитання.

Якими словами з побратимами у товаристві потрібно розмовляти?( « Наша мова»).Чому саме ними?

10.Чим схожі та відмінні поезії « Осінь» та «Зимовий етюд»?

11. У чому полягає любов до України (за віршем В.Сосюри «Любіть Україну»)?

 

 

Контрольна робота за творчістю В.Сосюри, В.Підпалого, В. Голобородька

ІІ варіант

1.Родом із Донеччини є

А)В.Сосюра, б) В.Підпалий, в) Т.Шевченко, г)В.Голобородько

2.Автором вірша «Теплі слова «є

А) М.Рильський, б) В.Голобородько, в)В Сосюра, г) В.Підпалий

3. «Васильки»- це поезія..

А)філософська, б) пейзажна, в) інтимна, г)громадянська.

4.Не є верлібром вірш

А) «Любіть Україну», б) «Зимовий етюд», в) «Теплі слова». Г) «Бачиш: між трав зелених..»

5.Образи річки, хати, череди корів є творі

А) «Осінь», б) «З дитинства: дощ», в) «Наша мова»,г) «Бачиш: між трав зелених..»

6.Тема необхідності збереження природи звучить у творі

А) «Бачиш: між трав зелених..»  Б) «З дитинства: дощ», В) «Теплі слова» Г) «Васильки».

7.Яке слово не має вмерти?( «Теплі слова»)

А)мама, б) Дунай, б) коровай, г) змій.

8.Установити відповідність

Художній засіб     Приклад

1.епітет     а) «..де місто тікає на ніч в степи»

2.порівняння     б) « хто набігається, хто нахитається…»

3.персоніфікація    в) «…уплетена річка, наче блакитна стрічка»

4.повтор      г) «наповнюймо цей холодний Всесвіт теплими словами…»

9.Дайте розгорнуту відповідь на запитання.

Де записане кожне слово( за твором «Наша мова»)? Чому саме там?

10.Чим схожі та відмінні вірші « З дитинства: дощ» та «Бачиш: між трав зелених»?

11.У чому полягає любов до України (за віршем В.Сосюри «Любіть Україну»)?

 

 

doc
Додано
19 грудня
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку