Контрольна робота "Високе Відродження. Реформація в Західній Європі"

Про матеріал
Контрольна робота з всесвітньої історії 8 клас з розділу "Високе Відродження. Реформація в Західній Європі" , підручник Т. Ладиченко, І. Лукач, Н. Подаляк
Перегляд файлу

8 клас Всесвітня історія

 «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі»

І варіант

1. У якій країні Європи виникла культура епохи Відродження?

       А)  Німеччина;   Б) Італія;     В) Іспанія;   Г) Франція.

 

2. Хто був автором творів «Похвала глупоті» і «Розмови запросто»?

    А) Е. Роттердамський;    Б) Н. Макіавеллі;  В) Ж. Кальвін;   Г) Т. Мюнцер.

 

3. Хто створив картину «Повернення блудного сина»?

 А) Пітер Пауль Рубенс; Б) Рембрандт ван Рейн;  В) Дієго Веласкес;  Г) Альбрехт Дюрер

 

4.  Укажіть правильне визначення терміна «бароко»?

      А) жіночі аксесуари;     Б)  частина храму;    В) мистецький стиль;   Г) посуд.

 

5.  Грандіозне живописне полотно «Таємна вечеря» створив …?

А) Мікеланджело Буонарроті;  Б) Рафаель Санті;   В) Леонардо да Вінчі;  Г) Ієронім Босх.

 

6.  Коли розпочалася Реформація в Німеччині?

    А) 1507 р.;        Б) 1517 р.;         В ) 1524 р.;         Г) 1555 р.

 

7.  Яке місто Європи називали «протестантським Римом»?

      А)  Лондон;    Б) Віттенберг;   В) Женеву;     Г) Париж.

 

8. Праця Н. Макіавеллі «Государ» була присвячена

  А) імператору Священної Римської імперії Карлу V;   Б) королю Іспанії Філіппу II;

  В) правителю Флоренції Лоренцо Медичі;    Г) французькому королю Франциску I.

 

9. Установіть відповідності:

1) Я мислю, отже, я існую.

А) Галілео Галілей

2) І все-таки вона обертається!

Б) Джордано Бруно

3) Кого захоплює велич його справи, той не відчуває жаху смерті.

В) Рене Декарт

4) Знання – сила.

Г) Мартін Лютер

 

Д) Френсіс Бекон

 

10. Установіть хронологічну послідовність наведених подій.

    А) заснування ордену єзуїтів;      Б) підписання Аугсбурзького релігійного миру;

    В) остаточний розрив католицизму з протестантизмом;

    Г) скликання Тридентського собору.

 

11. Укажіть твердження, які характеризують Мікеланджело Буонарроті:

    А) син художника, з дитинства жив в атмосфері живопису;

    Б) розписав плафон Сикстинської капели в Римі;    В) прожив лише 37 років.

    Г) у Флоренції створив мармурову статую Давида;  Д) створив фреску «Афінська школа»;  

    Е) у двадцятирічному віці створив знамениту скульптуру «П’єта»;   

12. Укажіть твердження, які характеризують ідеї Мартіна Лютера:

    А) вірячи завжди прямо пов’язані з Христом, потреби в посередництві священника не існує;  

   Б) людина працює та накопичує гроші не для того, щоб бездумно розважатися, а для здобуття Царства Небесного;

   В) кожна людина, від правителя держави до слуги, має виявити всі здібності, які заклав в неї Бог;

   Г) Біблія є єдиним авторитетом для християн як у церковному, так і в повсякденному житті;

   Д) лінощі – найбільша вада, а заслуги, багатство, успіх є проявом божественної прихильності;

   Е) із семи церковних таїнств мають залишитися тільки два – хрещення та причастя.

 

13. Укажіть твердження, які характеризують Рене Декарта:

   А) вважав, що тільки дослід становить основу наукових знань;

   Б) був переконаний, що наука повинна дати людині владу над природою та покращити її життя;

   В) джерелом справжнього знання вважав розум;

   Г) засновник учення «картезіанство»;

   Д) автор роману «Нова Атлантида»;

   Е) був відомим філософом і математиком, мав численних прибічників.

 

14. Позначте характерні ознаки епохи Відродження.

    А) людина – найвища цінність;                  Б) розвиток нових жанрів у мистецтві;

    В) людина зобов’язана цілком підкорюватися католицькій церкві;

    Г) відмова від цінностей античної культури;              Д) розвиток меценатства;

    Е) католицька церква прагнула появи нової культури.

 

15. Дайте визначення поняття: Контрреформація, Протестантизм.     

 

16. Назвіть причини та наслідки Реформації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 клас Всесвітня історія

 «Високе Відродження. Реформація в Західній Європі»

ІІ варіант

1. Яке з наведених рішень було прийняте на Тридентському соборі?

    А) установлення принципу «Чия влада, того й віра»; 

    Б) заборона продажу індульгенцій;              В) створення Ордену єзуїтів;                

    Г) закріплення вчення про божественне призначення.

 

2. Який вчений свої погляди виклав у праці «Про обертання небесних тіл»?

     А) М. Коперник;      Б) Дж. Бруно;     В) Р. Декарт;         Г) Г. Галілей.

 

3. Кому належить вислів «На тому стою і не можу інакше»?

  А) Жану Кальвіну;   Б) Томасу Мюнцеру;   В) Мартіну Лютеру;  Г) Джордано Бруно

 

4. Який прилад сконструював Галілео Галілей?

    А) телескоп;    Б) мікроскоп;       В) астролябія;      Г) мікрофон.

 

5. Що стало одним з основних напрямків у діяльності Ордену єзуїтів?

     А) виявлення і знищення заборонених книг;               Б) освітня діяльність; 

  В) засудження єретиків до страти;          Г) продаж індульгенцій.

 

6. Хто є автором картини «Віз сіна»?

     А) Мікеланджело Буонарроті;        Б) Рафаель Санті;     В) Леонардо да Вінчі;

  Г) Тиціан Вечелліо;      Д) Ієронім Босх.

 

7. Коли було укладено Аугсбурзький релігійний мир?

      А) 1517 р.;        Б) 1524 р.;        В) 1529 р.;       Г) 1555 р.

 

8. У якому рядку всі слова можна використати у розповіді про нове культурне явище?

  А) Просвітництво, освічений абсолютизм, природне право;

  Б) Ренесанс, велич людини, сила розуму, гуманізм;  В) схоластика, Біблія, християнство.

 

9. Установіть відповідності:

1) Френсіс Бекон

А) «Утопія»

2) Еразм Роттердамський

Б) «Державець»

3) Томас Мор

В) «Нова Атлантида»

4) Мігель де Сервантес

Г) «Похвала Глупоті»

 

Д) «Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі»

 

10. Установіть хронологічну послідовність наведених подій.

    А) поширення програми «12 статей»;      Б) оприлюднення «95 тез» Мартін Лютера;

В) закінчення Селянської війни в Німеччині;  Г) початок діяльності Жана Кальвіна в Женеві.

 

11. Укажіть твердження, які характеризують Рафаеля Санті:

    А) син художника, з дитинства жив в атмосфері живопису;

    Б) розписав плафон Сикстинської капели в Римі;   

    В) у Флоренції створив мармурову статую Давида;   Г) прожив лише 37 років.

    Д) створив фреску «Афінська школа»;  

    Е) у двадцятирічному віці створив знамениту скульптуру «П’єта».

12. Укажіть твердження, які характеризують ідеї Жана Кальвіна:

    А) вірячи завжди прямо пов’язані з Христом, потреби в посередництві священника не існує;  

   Б) людина працює та накопичує гроші не для того, щоб бездумно розважатися, а для здобуття Царства Небесного;

   В) кожна людина, від правителя держави до слуги, має виявити всі здібності, які заклав в неї Бог;

   Г) Біблія є єдиним авторитетом для християн як у церковному, так і в повсякденному житті;

   Д) лінощі – найбільша вада, а заслуги, багатство, успіх є проявом божественної прихильності;

   Е) із семи церковних таїнств мають залишитися тільки два – хрещення та причастя.

 

13. Укажіть твердження, які характеризують Френсіса Бекона:

   А) вважав, що тільки дослід становить основу наукових знань;

   Б) був переконаний, що наука повинна дати людині владу над природою та покращити її життя;

   В) джерелом справжнього знання вважав розум;

   Г) засновник учення «картезіанство»;

   Д) автор роману «Нова Атлантида»;

   Е) був відомим філософом і математиком, мав численних прибічників.

 

14. Укажіть твердження, які характеризують Ігнатія Лойолу:

  А) походив з бідного італійського роду;               Б) до університету був ченцем;

  В) отримав університетську освіту, коли був уже в поважному віці;

  Г) був хороброю людиною та брав участь у битвах;

  Д) з дитячих років мріяв стати священником;       Е) заснував католицький орден.

 

15. Дайте визначення поняття: Реформація,  Гуманізм.   

 

16. Назвіть причини та наслідки Контрреформації.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 жовтня
Переглядів
3393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку