Контрольна робота №1
Вступ. Художня література й народна творчість як світ цінностей
1 варіант
1 рівень
Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.
Кожне завдання 0,5 б.
1. Результати колективної творчості народу: міфи, обряди та звичаї, загадки, ігри, пісні, казки та ін. це...
А кіномистецтво Б фольклор
В театр Г літературні казки
2.Який із творів є міфом:
А «Правда і Кривда» Б «Панна Ганна»
В «Сокіл-Род» Г «Затишно дітям у пазусі казок»
3. Чому час від часу Земля ворушиться?
А їй обридає лежати непорушно Б бо кит ковиляє хвостом
В від сильного вітру Г бо кит її підкидає
4. Групою казок є всі, ОКРІМ
А фантастичні Б побутові
В легендарні Г про тварин
5. Який із творів розповідає про перемогу добра над злом:
А «Дерево Життя» Б «Про створення землі»
В «Правда і Кривда» Г «Затишно дітям у пазусі казок»
6. Працьовитість, доброта і скромність завжди переможуть, така ідея твору
А «Панна Ганна» Б «Сокіл-Род»
В «Дерево Життя» Г«Про створення землі»
7. Використання чисел 3, 7, 12 – характерна ознака
А легенд Б міфів
В казок Г історичного оповідання
8. Щоб створити світ, Сокіл-Род
А викопав колодязь Б зніс два яйця
В з’їв яблуко Г посадив зернятко, з якого виросла верба
9. Фрагментом літературної легенди є уривок , розміщений у рядку
А «Не будеш ти більше сеї водиці пити! Ні ти, ані твої діти! Не гоже зачіпатися з тими, хто сильніший за тебе!»
Б «Потім взяли таблицю й написали: «Хто лихою дорогою ходить, по такій і пропадає!»
В «Взула вона на ногу другий черевичок, сіла в карету і поїхала».
Г «Розлетілися шматки цієї кулі в різні боки — так утворилися Сонце, Місяць, зорі та Земля, що ми на ній живемо».
10. Поетична розповідь про неоціненну роль казки в житті дітей – тема твору, автором якого є
А Нестор Літописець Б Олександр Гаврош
В Ліна Костенко Г Тарас Шевченко
11. Яку хибу мала мукачівська твердь?
А ніхто не міг там жити Б води у ній не було
В була дуже крихкою Г не могла втримати тяжкі мури
12. У творі «Правда і Кривда» порушені всі проблеми, ОКРІМ
А захисту рідної землі Б жорстокості й милосердя
В перемоги добра над злом Г правди і неправди
2 рівень
Завдання 13-15 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.
13. Установіть відповідність між уривком твору та його назвою
1 «Вдова свою доньку жалує, дає легку роботу, а сироті й просвіту нема». 2 «А варто лиш подушку забрати з-під голови — і цариця одужає». 3«З’їли велетні по молодильному яблуку й відчули в собі силу неймовірну». 4 «Колись у цей могутній зародок Буття прилетіло з Вічності у Вічність всевидяче Око». |
А «Дерево Життя» Б «Микита Кожум’яка» В «Правда і Кривда» Г «Сокіл-Род» Д «Панна Ганна» |
14. Установіть відповідність між персонажем твору та його вчинками
1 Федір Корятович 2 Сокіл-Род 3 панни 4 дідок
|
А дав людям розум та совість розрізняти добро і зло Б дістав воду з колодязя В задумав викопати на горі колодязь Г допомагали дівчині Д повідомив Князеві про прибуття посланця від Змія |
15.Установіть відповідність між назвою твору та його жанром
1 «Дерево Життя» 2 «Про створення землі» 3 «Панна Ганна» 4 «Затишно дітям в пазусі казок»
|
А легенда Б казка В оповідання Г міф Д вірш |
3 рівень
Завдання 16 передбачає розгорнуту відповідь на питання (3б.)
Як можеш використати до вивчених раніше казок слова вірша «І хто б там що кому не говорив, / а згине зло і правда переможе!»?
Контрольна робота №1
Вступ. Художня література й народна творчість як світ цінностей
2 варіант
1 рівень
Завдання 1─ 12 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильну відповідь.
Кожне завдання 0,5 б.
1. Результати колективної творчості народу: міфи, обряди та звичаї, загадки, ігри, пісні, казки та ін. це...
А фольклор Б кіномистецтво
В театр Г літературні казки
2.Який із творів є міфом:
А «Правда і Кривда» Б «Сокіл-Род»
В «Панна Ганна» Г «Затишно дітям у пазусі казок»
3. Групою казок є всі, ОКРІМ
А фантастичні Б легендарні
В побутові Г про тварин
4. Чому час від часу Земля ворушиться?
А їй обридає лежати непорушно Б бо кит ковиляє хвостом
В бо кит її підкидає Г від сильного вітру
5. Який із творів розповідає про перемогу добра над злом:
А «Дерево Життя» Б «Про створення землі»
В «Затишно дітям у пазусі казок» Г «Правда і Кривда»
6. Працьовитість, доброта і скромність завжди переможуть, така ідея твору
А «Про створення землі» Б «Сокіл-Род»
В «Дерево Життя» Г«Панна Ганна»
7. Використання чисел 3, 7, 12 – характерна ознака
А історичного оповідання Б міфів
В казок Г легенд
8. Щоб створити світ, Сокіл-Род
А викопав колодязь Б посадив зернятко, з якого виросла верба
В з’їв яблуко Г зніс два яйця
9. Фрагментом літературної легенди є уривок , розміщений у рядку
А «Взула вона на ногу другий черевичок, сіла в карету і поїхала».
Б «Розлетілися шматки цієї кулі в різні боки — так утворилися Сонце, Місяць, зорі та Земля, що ми на ній живемо».
В «Не будеш ти більше сеї водиці пити! Ні ти, ані твої діти! Не гоже зачіпатися з тими, хто сильніший за тебе!»
Г «Потім взяли таблицю й написали: «Хто лихою дорогою ходить, по такій і пропадає!»
10. Поетична розповідь про неоціненну роль казки в житті дітей – тема твору, автором якого є
А Нестор Літописець Б Олександр Гаврош
В Тарас Шевченко Г Ліна Костенко
11. У творі «Правда і Кривда» порушені всі проблеми, ОКРІМ
А захисту рідної землі Б жорстокості й милосердя
В перемоги добра над злом Г правди і неправди
12. Яку хибу мала мукачівська твердь?
А була дуже крихкою Б не могла втримати тяжкі мури
В ніхто не міг там жити Г води у ній не було
2 рівень
Завдання 13-15 передбачають установлення відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ. Кожне завдання 1 б.
13. Установіть відповідність між уривком твору та його назвою
1 «Вдова свою доньку жалує, дає легку роботу, а сироті й просвіту нема». 2 «А варто лиш подушку забрати з-під голови — і цариця одужає». 3«З’їли велетні по молодильному яблуку й відчули в собі силу неймовірну». 4 «Колись у цей могутній зародок Буття прилетіло з Вічності у Вічність всевидяче Око». |
А «Панна Ганна» Б «Микита Кожум’яка» В «Правда і Кривда» Г «Дерево Життя» Д «Сокіл-Род» |
14. Установіть відповідність між персонажем твору та його вчинками
1 дідок 2 Сокіл-Род 3 Федір Корятович 4 панни
|
А дав людям розум та совість розрізняти добро і зло Б дістав воду з колодязя В задумав викопати на горі колодязь Г допомагали дівчині Д повідомив Князеві про прибуття посланця від Змія |
15.Установіть відповідність між назвою твору та його жанром
1 «Дерево Життя» 2 «Про створення землі» 3 «Панна Ганна» 4 «Затишно дітям в пазусі казок»
|
А легенда Б міф В вірш Г казка Д оповідання |
3 рівень
Завдання 16 передбачає розгорнуту відповідь на питання (3б.)
Як можеш використати до вивчених раніше казок слова вірша «І хто б там що кому не говорив, / а згине зло і правда переможе!»?