Контрольна робота з англійської мови для учнів 10 класу ІІ

Про матеріал
Контрольна робота з англійської мови для учнів 10 класу ІІ Написати риси характеру (по чотири риси) Переклад на англійську мову Написати переклад часів. Навести приклад по одному реченню Скласти спеціальні запитання Розкрити дужки, поставити дієслова в Pr. Simple, Pr. Continuous, Past Simple або Future Simple Утворити множину іменників Написати переклад слів З єднати слово і переклад Написати котра година Утворити хвостаті запитання (роз єднувальні) Написати прислів’я або приказку Дайте відповідь: що таке summary
Перегляд файлу

Контрольна робота з англійської мови учня (учениці) 10 класу

___________________________________________

 

1. Написати риси характеру (по чотири риси)

Positive______________________________________________________________________________

Negative_____________________________________________________________________________

 

2.Переклад на англійську мову

Юнак або дівчина віком від 13 до 19 років__________________    маленька сім я________________

Внук__________________________________    племінник___________________________________

Тітка__________________________________   батьки_____________________________________

Родич___________________________________  двоюрідний брат (сестра)______________________

Скільки тобі років?________________________  Де ти народився?___________________________

У тебе є брат?___________________________  Хто твій друг?________________________________

 

3. Написати переклад часів. Навести приклад по одному реченню.

Present Simple_________________________________________________________________________

Present Continuous_____________________________________________________________________

Past Simple___________________________________________________________________________

Future Simple__________________________________________________________________________

 

4. Скласти спеціальні запитання.

1. I like read books. What ........................................................................................................................... ? 2. I’ve got two dogs and a cat. How many .................................................................................................. ? 3.I’ve got an expensive car. What .............................................................................................................. ?    4. John came late last night. Who ............................................................................................................... ? 5.Fish live in water. Where ......................................................................................................................... ?

 

5.Розкрити дужки, поставити дієслова в Pr. Simple, Pr. Continuous, Past Simple або Future Simple.

Look! They ________ (to go) to us.

They________  (to invite) us to play with them, I think.

I ________ (to be) a pupil now.

Last year I________  (to be) a pupil too.

Next year I________  (to be) a pupil of the 4th form.

I usually________  (to get up) at 7 o`clock.

I ________ (to get up) at 6 o`clock yesterday.

Tomorrow I ________ (to get up) early too.

I________  (to do) my homework now.

 

6. Утворити множину іменників

Dress-_________            cherry-_____________      shelf-____________       tree-_____________

Boy-_________         potato-____________       woman-___________      child-_______________

 

7. Написати переклад слів

Бокс-_____________    шашки-________________    футбол-_________________

Олімпійські ігри-_________________   плавання-______________  теніс-_________________

 

8. З єднати слово і переклад

Взаємно                                                                                      minor

Зрозумілий                                                                                 acceptable

Прийнятний                                                                               mutually

Відносно                                                                                     intelligible

Незначний                                                                                 relatively

 

9. Написати котра година

6:08_______________________________                    7:40__________________________________

9:35_______________________________                    6:30_________________________________

8:10________________________________                  5:55__________________________________

 

10. Утворити хвостаті запитання (роз єднувальні)

This is a large room,____________?

There is a bookshelf in the room,___________?

You speak English,________?

She doesn’t speak English,______?

 

11. Написати прислівя або приказку

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

12. Дайте відповідь: що таке summary?___________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Буц Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 квітня 2020
Переглядів
8134
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку