Контрольна робота з біології № 2 (для 7 класу)
• сімейна форма навчання
Блок запитань Варіант – 1 |
I рівень (3 бали) У завдання 1 – 6 із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний. |
1. Об'єктом вивчення гельмінтології є: А) кільчасті черви; Б) паразитичні черви; В) кісткові риби; Г) молюски.
|
2. У риб, до непарних плавців відносять: А) спинні; Б) грудні; В) черевні; Г) бокові.
|
3. Личинка земноводних: А) фіна; Б) пуголовок; В) лялечка; Г) мальок.
|
4. Представниками лускатих є: А) вуж звичайний; Б) квакша звичайна; В) черепаха болотяна; Г) саламандра плямиста
|
5. Пера, що вкривають тіло птаха зовні: А) пухові; Б) лускоподібні; В) контурні; Г) щетинкові.
|
6. Ссавці, які розвинули здатність до польоту: А) комахоїдні; Б) рукокрилі; В) лускокрилі ; Г) двокрилі.
|
IІ рівень (3 бали) |
І. Дати визначення біологічних термінів:
1. Остаточний хазяїн – це …… . 2. Хорда – це …… . 3. Сплячка – це …… .
|
ІІ. Закінчити речення, вибравши із двох запропонованих термінів ОДИН: 1. акули, коропоподібні; 2. кіль, цівка; 3. стьожаком, ехінокококом.
1. Риби, які для перетирання їжі використовують глоткові зуби, це – ________ __________ . 2. У птахів, плаский виріст грудини, до якого прикріплюються грудні м'язи, це – __________________ . 3. Під час необережного поводження з із собаками й котами можна заразитися _____________ .
|
|
ІIІ рівень (3 бали)
|
1. Назвіть представників кісткових риб. Які з них мають промислове значення? (1 бал)
2. Які пристосування до водоплавного способу життя мають гусеподібні? Яке значення гусеподібних у житті людини? (2 бали)
|
ІV рівень (3 бали)
|
1. На конкретних прикладах вкажіть позитивну роль земноводних. (1 бал)
2. Які гельмінти можуть паразитувати в кишечнику людини? Як можна запобігти зараженню паразитичними червами. (2 бали)
|