Контрольна робота з біології № 2 (для 7 класу) • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 7 класу за ІІ чверть в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології № 2 (для 7 класу)

• сімейна форма навчання

Блок запитань

Варіант – 1

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

 1. Об'єктом вивчення гельмінтології є:

 А) кільчасті черви;   Б) паразитичні черви;    В) кісткові риби;    Г) молюски.

 

 2. У риб, до непарних плавців відносять:                                                              А) спинні;   Б) грудні;    В) черевні;    Г) бокові.

 

 3. Личинка земноводних:

 А) фіна;   Б) пуголовок;   В) лялечка;   Г) мальок.

 

 4. Представниками лускатих  є:

   А) вуж звичайний;                  Б) квакша звичайна;   

   В) черепаха болотяна;             Г) саламандра плямиста

 

 5. Пера, що вкривають тіло птаха зовні:

   А) пухові;         Б) лускоподібні;        В) контурні;     Г) щетинкові.

                   

 6. Ссавці,  які розвинули здатність до польоту:

    А) комахоїдні;       Б) рукокрилі;      В) лускокрилі ;      Г) двокрилі.

 

IІ рівень (3 бали)  

І. Дати визначення біологічних термінів:

 

1.     Остаточний хазяїн – це …… .

2.     Хорда – це …… .

3.     Сплячка – це …… .

 

ІІ. Закінчити речення, вибравши із двох запропонованих термінів ОДИН:           

1.     акули, коропоподібні;  

2.     кіль, цівка;   

3.     стьожаком, ехінокококом.

 

1.     Риби, які для перетирання їжі використовують глоткові зуби, це  –  ________ __________ .  

2.     У птахів, плаский виріст грудини, до якого прикріплюються грудні м'язи,  це –    __________________ . 

3.     Під час необережного поводження з із собаками й котами можна заразитися  _____________ .

 

 

 

ІIІ рівень (3 бали)

 

1.     Назвіть представників кісткових риб. Які з них мають промислове значення? (1 бал)

 

2.     Які пристосування до водоплавного способу життя мають гусеподібні? Яке значення гусеподібних у житті людини? (2 бали)

 

 

ІV рівень (3 бали)

 

 

1. На конкретних прикладах вкажіть позитивну роль земноводних.

 (1 бал)

 

2. Які гельмінти можуть паразитувати в кишечнику людини? Як можна запобігти зараженню паразитичними червами. (2 бали)

 

 

 

pdf
Додано
1 лютого
Переглядів
239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку