Контрольна робота з біології № 4 (для 7 класу) • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 7 класу за ІV чверть в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології № 4 (для 7 класу)

• сімейна форма навчання

Блок запитань з критеріями оцінювання за  відповідь.                                             

Варіант – 1

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б.

1. Укажіть прізвище вченого, якого вважають одним із засновників етології: 

А) Н. Тінберген;   Б) Ч. Дарвін;   В) І. Павлов;   Г) К. Лінней.

 

 2. Визначте назву поведінки, яка формується на основі індивідуального

досвіду тварини:                                                                                                          

А) умовна;   Б) соціальна;    В) спадкова;    Г) набута.

 

 3. Назвіть тварину, яка веде поодинокий спосіб життя:  А) бджола;   Б) зозуля;   В) кенгуру;   Г) шимпанзе. 

 

 4. Визначте, як дослідники називають особину, що не узгоджує свої дії з діями інших членів угруповання:

А) домінантом;                         Б) омега – особиною;   

В) бета – особиною;                 Г) асоціальною особиною.

 

 5. Абіотичним фактором для миші, що живе в широколистяному лісі, є:

А) лисиця;                                      Б) інша миша того ж виду;         В) трав'янисті рослини;                Г) температура повітря .

                   

 6. Зазначте, як називають тип взаємозв'язків між організмами різних видів, за яких один з них отримує користь, не завдаючи іншому шкоди, але не приносячи йому користі:  А) коменсалізм;       Б) мутуалізм;      В ) конкуренція;      Г) симбіоз.

 

IІ рівень (3 бали)  

І. Дати визначення біологічних термінів.

Кожне правильно написане визначення оцінюється в 0,5 б.

1.     Хомінг – це …… .

2.     Екосистема – це …… .

 

ІІ. Завдання відкритого типу, що передбачає коротку  обґрунтовану відповідь.  

Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

1.     Для чого тваринам потрібен грумінг? Наведіть приклади.

 

2.     Чому мігрують тварини? Які є види міграцій? 

 

 

 

                                                    ІIІ рівень (3 бали)

Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

І.  Установіть відповідність між групами в екологічній системі (А– Г) та організмами (1 – 5) . 

А   Продуценти

Б   Консументи І порядку

В   Консументи ІІ порядку Г   Консументи ІІІ порядку

 

 

1.        гусінь

2.        кіт лісовий

3.        бактерії гниття

4.        зозуля

5.        дуб звичайний

 

ІІ. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

1.     Як ви вважаєте, чому перед проведенням експерименту бажано провести спостереження за твариною?

 

2.     Як температура впливає на процеси життєдіяльності тварин?

 

 

 

ІV рівень (3 бали)

Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

1.      Чи можуть існувати екосистеми без рослинних угруповань? Обґрунтуйте свою думку. Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

2.      imageЗа зображенням визначте тип поведінки тварини? Яке значення має така поведінка у житті тварини, у чому вона проявляється?

 

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.

 

 

pdf
Додано
1 лютого
Переглядів
863
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку