10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Контрольна робота з біології 8 клас "Нервова та сенсорна системи. ВНД. Регуляція функцій організму"

Про матеріал

Контроль забезпечує зворотний зв'язок, що дозволяє коригувати діяльність учителя й учнів, її результативність, виявляти резерви подальшого вдосконалення навчання

«Об'єктивний аналіз результатів контролю навчальної діяльності учнів є для вчителя та керівника школи основою визначення стану освітньої роботи та заходів, необхідних для її вдосконалення». Контроль має важливе навчальне та розвивальне значення. Він сприяє розширенню, поглибленню й удосконаленню знань, умінь і навичок учнів, розвитку їх пізнавальної діяльності, інтересів; підвищенню відповідальності за навчання та його результативність; привчає учнів до систематичної праці, формує позитивні моральні якості та колективні відносини, здорову громадську думку. Об'єктивність контролю знань, умінь і навичок учнів забезпечується за умови виконання таких вимог: індивідуальний характер контролю, що дозволяє перевірити знання кожного учня та враховувати їх індивідуальні особливості; тематична спрямованість контролю; диференційований підхід до здійснення контролю; об'єктивність і мотивація оцінок знань, умінь і навичок учнів у процесі контролю; усебічність контролю, тобто охоплення при перевірці знань учнів змісту основних розділів навчальної програми, що включають теоретичні знання, інтелектуальні та практичні вміння й навички; дотримання єдиних вимог до оцінки знань, умінь і навичок учнів.

Перегляд файлу

Контроль знань з теми «Нервова та сенсорна системи. ВНД.

Регуляція функцій організму»

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

1. Який фізіологічний процес стимулюється симпатичною нервовою системою? 

(Кількість балів 1)

 А збільшення просвіту кровоносних судин 

 Б інтенсифікація роботи шлунково-кишкового тракту 

 В уповільнення роботи шлунково-кишкового тракту 

 Г зменшення частоти серцевих скорочень 

2. Які нейрони утворюють структуру, позначену на малюнку стрілкою? 

(Кількість балів 0,5)

 А вставні 

 Б моторні 

 В сенсорні 

 Г чутливі 

3. Яке захворювання виникає внаслідок помутніння структури, позначеної на малюнку стрілкою? (Кількість балів 0,5)

 А куряча сліпота 

 Б дальтонізм 

 В катаракта 

 Г астигматизм 

4. За своєю природою війчасті клітини нюхового аналізатора є: (Кількість балів 1)

 А механорецепторами 

 Б терморецепторами 

 В фоторецепторами 

 Г хеморецепторами 

5. Прикладом якої форми поведінки є щоденне виконання ранкової зарядки? 

(Кількість балів 0,5)

 А динамічного стереотипу 

 Б звички 

 В навички 

 Г інстинкту 

6. Яким видом пам’яті є запам’ятовування смаків? (Кількість балів 1)

 А словесно-логічна 

 Б рухова 

 В емоційна 

 Г образна пам’ять 

7. Який гормон підвищує частоту серцевих скорочень? (Кількість балів 1)

 А адреналін 

 Б мелатонін 

 В соматотропін 

 Г глюкагон 

 

8. Яке захворювання виникає внаслідок гіперфункції залози, позначеної на малюнку стрілкою? (Кількість балів 0,5)

 А карликовість 

 Б гігантизм 

 В мікседема 

 Г Базедова хвороба 

9. Вироблення організмом антитіл проти власних клітин — це приклад: 

(Кількість балів 1)

 А автоімунної реакції 

 Б алергічної реакції 

 В імунодефіциту 

 Г авітамінозу 

 

10. Установіть відповідність між назвами структур синапса та цифрами на малюнку: 

(Кількість балів 1)

1 аксон 

2 синаптична щілина 

3 постсинаптична мембрана 

 

А 2 

Б 1 

В 3 

Г 4 

 

А

Б

В

Г

1

2

3

 

11. Установіть відповідність між назвами видів пам’яті та їхніми описами: 

(Кількість балів 1)

1 емоційна 

2 образна 

3 рухова 

 

А є основою для формування ходіння, танцю, гри на музичному інструменті 

Б з її допомогою відбувається збереження й відтворення словесної інформації  

В надає можливість зберігати почуття 

Г зберігає картини навколишнього світу, звуки, запахи, що колись сприймалися людиною

 

 

А

Б

В

Г

1

2

3

 

12. Установіть правильну послідовність компонентів рефлекторної дуги за порядком проходження сигналу від першого до останнього: (Кількість балів 1)

А руховий нейрон 

Б рецептор 

В чутливий нейрон 

Г робочий орган 

 

 

А

Б

В

Г

1

2

3

4

 

 

 

 

 

13. Установіть правильну послідовність різних біоритмів людини залежно від їхньої тривалості від найкоротшого до найдовшого: (Кількість балів 1)

А цикл сон-неспання 

Б серцевий цикл 

В менструальний цикл 

Г сезонні загострення виразки шлунка 

 

 

А

Б

В

Г

1

2

3

4

14. Установіть правильну послідовність подій, які відбуваються під час штучного вироблення активного імунітету: (Кількість балів 1)

А швидке вироблення антитіл після інфікування повноцінним збудником захворювання 

Б вироблення антитіл до нового антигена і розмноження клітин, які здатні їх виробляти 

В розпізнавання імунною системою організму нових антигенів 

Г введення в організм ослаблених або мертвих збудників захворювання 

 

 

А

Б

В

Г

1

2

3

4

 

 

Бажаю успіхів!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.3
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
4.3
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Наливайко Оксана
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  2. Наливайко Оксана
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Михайлюцька школа
    Дякую за зразок роботи.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
24 березня 2018
Переглядів
5836
Оцінка розробки
4.3 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку