Гра-квест «Хімія та біологія»
Цілі заходу:
Форма роботи: гра-квест.
Місце проведення: ЗОШ I-II ст. с. Курівці.
Підготовчий етап
Вступ
«Природа так про все подбала,
що повсюди ти знаходиш, чому вчитися».
Леонардо да Вінчі.
Квест – це пригоди. «Квест» (англ. Quest) – пошук, пошук предметів, пошук пригод. Це ігрова форма групового виконання завдань, яка має тривалу історію розвитку. У міфології та літературі поняття «квест» початково означало один із побудови сюжету – подорож персонажів до певної цілі через подолання труднощів (наприклад, міф про Геракла).
Зазвичай під час цієї подорожі героям доводиться долати багато труднощів, але в результаті добиватися своєї цілі. Цей вид активного дозвілля стрімко набирає популярності за рахунок ефективності, видовищності й цікавої гри та поєднання сили з розумом.
План гри
Правила гри.
Хід гри
Учитель: Шановні наші учасники! У нашій школі заховано скарб. Цей скарб буде ваш, але вам потрібно його знайти!
Нехай вам допоможуть ваші знання, ваша ерудиція, ваша кмітливість.
Етап 1
Завдання команді 1.
Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.
|
|
|
|
1 |
с |
и |
л |
і |
ц |
і |
й |
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
|||
3 |
к |
а |
р |
б |
о |
н |
|||||
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
||||
|
|
5 |
н |
і |
т |
р |
о |
г |
е |
н |
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
||||
|
|
|
7 |
м |
а |
г |
н |
і |
й |
||
|
|
8 |
к |
а |
л |
і |
й |
||||
|
|
|
|
1 |
о |
к |
с |
и |
г |
е |
н |
|
|
|
|
|
2 |
к |
у |
п |
р |
у |
м |
||
|
|
|
|
3 |
б |
і |
о |
х |
і |
м |
і |
я |
|
|
|
|
4 |
ф |
е |
р |
у |
м |
|||
5 |
к |
о |
б |
а |
л |
ь |
т |
|||||
|
|
|
|
6 |
ц |
е |
з |
і |
й |
|||
|
|
|
|
|
|
7 |
а |
н |
е |
м |
і |
я |
|
|
|
|
8 |
с |
е |
л |
е |
н |
|||
Завдання 2. (команда 1)
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
К1 |
“ Br |
1,3 Pb |
1=T Fe 2,3 |
Завдання 2. (команда 2)
Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.
In1,2 |
F1,4,5 |
Mn ’’’’ |
Ti ’’’
|
К1 |
Завдання 3.виконується на комп’ютері (команда 1)
Цей термін був уперше вжитий 1797 р. німецьким професором анатомії Теодором Рузом (1771-1803), пізніше 1800р. термін застосував професор Дерптського університету Фрідріх Бурдах (1776-1847), а 1802 р. – Жан батист Ламарк і Лудольф Тревіранус(1779-1864).
Дізнавшись, що це за термін ви дізнаєтесь наступний свій КП.
Завдання 3. виконується на комп’ютері (команда 2)
Термін вперше з’явився в трактаті єгипетського грека Зосимуса у 400 роках нашої ери, в якому Зосимус говорить, що цієї науки людей навчили демони, які зійшли на землю з небес.
Назва цього терміну походить від слова “Хемі” або “Хума”, яким стародавні єгиптяни називали свою країну, а також нільський чорнозем.
4 завдання
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Складете слово і будете знати, куди йти.
(слово бібліотека)
4 завдання
У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Складете слово і будете знати, куди йти.
1.Розпушувач тіста.
2.Солодка складова чаю.
3.Найпоширеніший розчинник.
4.Чумацький промисел.
5.Антисептик бурого кольору.
(слово бібліотека)
Наступні завдання видає бібліотекар. Коли учні розгадують кросворд, вона каже їм ключове слово (коридор)
Завдання 5
Розгадайте кросворд «Природні стихійні лиха»
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
Розгадайте кросворд «Природні стихійні лиха»
П |
З |
А |
М |
М |
Л |
Е |
Т |
О |
Н |
Ь |
Е |
Е |
Р |
Я |
Р |
В |
І |
І |
Т |
З |
У |
С |
У |
Х |
Ь |
Л |
В |
И |
Б |
П |
О |
У |
Р |
Т |
О |
Н |
А |
Е |
Ж |
П |
О |
С |
У |
Х |
А |
Ж |
А |
1.Явище, при якому вода виходить з берегів річок і затоплює все навколо (6 букв). 2. Раптові струси земної поверхні (9 букв). 3. Тривалий снігопад з вітром (8 букв). 4. Коли більше місяця немає дощу (6 букв). 5. Сильний тривалий вітер (4 букви). Наслідок небезбечної гри дітей з вогнем чи сірниками. (6 букв). 7. Явище природи, яке відбувається внаслідок сильного вітру і снігопаду (9 букв)
Завдання 6
У коридорі школи ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:
Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про
наявність цілющих властивостей . Хто знайде рослину, той
знайде скарб. ( Ця рослина каланхое, під вазоном міститься конверт з висловом про природу, це і є скарб)
Завдання 6
У коридорі школи ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:
Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про
наявність цілющих властивостей . Хто знайде рослину, той
знайде скарб. ( Ця рослина каланхое, під вазоном міститься конверт з висловом про природу, це і є скарб)
СКАРБ
«Природа – це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вчити.»
Журі визначає переможців і вручає – солодкий приз.
Журі визначає переможців і вручає – солодкий приз.
ЗАВЕРШАЛЬНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ
Дорогі учасники, вам сьогодні довелося чимало попрацювати – розгадувати різноманітні інтелектуальні завдання, просуватися від однієї станції до іншої.
Багато часу веселощів, азарту, гарного позитивного настрою, духу співпереживання, перемоги – ось результат нашої гри.
Спасибі Вам, друзі, за Вашу увагу,
За ваші теплі посмішки,
Хотілось би ще побути з вами,
Але настав час прощатись.
Усім Вам бажаю добра!