28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Гра-квест з хімії та біології

Про матеріал
Квест – це пригоди. «Квест» (англ. Quest) – пошук, пошук предметів, пошук пригод. Це ігрова форма групового виконання завдань. Зазвичай під час цієї подорожі героям доводиться долати багато труднощів, але в результаті добиватися своєї цілі. Цей вид активного дозвілля стрімко набирає популярності за рахунок ефективності, видовищності й цікавої гри та поєднання сили з розумом.
Перегляд файлу

Гра-квест «Хімія та біологія»

Цілі заходу:

  • Впровадження нових форм роботи;
  • Розвиток в учнів творчих здібностей, самореалізації;
  • Розширення знань про природознавство;
  • Виховання в учнів ініціативності, взаємодопомоги, толерантності, згуртованості, дружби, самостійності.

 

Форма роботи: гра-квест.

Місце проведення: ЗОШ I-II ст. с. Курівці.

Підготовчий етап

  1. Розробка сценарію.
  2. Створення команд.
  3. Ознайомлення учасників з правилами гри.
  4. Створення складу журі.

 

Вступ

«Природа так про все подбала,

що повсюди ти знаходиш, чому вчитися».

Леонардо да Вінчі.

Квест – це пригоди. «Квест» (англ. Quest) – пошук, пошук предметів, пошук пригод. Це ігрова форма групового виконання завдань, яка має тривалу історію розвитку. У міфології та літературі поняття «квест» початково означало один із побудови сюжету – подорож персонажів до певної цілі через подолання труднощів (наприклад, міф про Геракла).

Зазвичай під час цієї подорожі героям доводиться долати багато труднощів, але в результаті добиватися своєї цілі. Цей вид активного дозвілля стрімко набирає популярності за рахунок ефективності, видовищності й цікавої гри та поєднання сили з розумом.

План гри

  1. Час на проходження гри: 45-60 хв.
  2. Команди стартують з наперед визначеного місця, де вони отримують підказки.
  3. На виконання кожного завдання дається 10 хв.
  4. До кожної команди закріплена людина контролер з секундоміром, який вимірює час (старт і кінець).
  5. Маршрут складається з Контрольних пунктів (КП) та відрізків між ними. Для проходження маршруту команда зобов’язана відвідати всі КП.
  6. Отримавши першу загадку, команди мають визначити, де знаходиться їхня перша точка.
  7. Відгадавши завдання, команда направляється до КП. Там вона знаходить наступне завдання. І так до фінішу.
  8. У кінці кожна команда повинна знайти свій «скарб», який знаходиться на завершальному етапі – це вислів, який знайдуть команди на фініші.
  9.  Команда переможець отримує винагороду.

Правила гри.

  1. Для участі у грі учасники формують команди, дають їм назви, виготовляють емблеми, підбирають девіз.
  2. Учасники повинні вести на кожному пункті фотозйомку.
  3. Контрольних пунктів 5:
  • КП (5 клас);
  • КП (кабінет інформатики);
  • КП (бібліотека);
  • КП (їдальня);
  • КП (коридор школи).
  1. Учасники зобов’язані:
  • Дотримуватися дисципліни;
  • Учасникам гри заборонено порушувати правила поведінки, шуміти;
  • Заборонено обмінюватися завданнями;
  • Повідомляти журі про різні суперечки;
  • Застосовувати під час виконання завдань усю вашу енергію та креативність!

Хід гри

Учитель: Шановні наші учасники! У нашій школі заховано скарб. Цей скарб буде ваш, але вам потрібно його знайти!

Нехай вам допоможуть ваші знання, ваша ерудиція, ваша кмітливість.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап 1

Завдання команді 1.

Розгадайте кросворд, і виділене слово-пароль укаже назву, де захована підказка.

 

 

 

 

1

с

и

л

і

ц

і

й

 

 

2

к

у

п

р

у

м

3

к

а

р

б

о

н

 

 

4

ф

е

р

у

м

 

 

5

н

і

т

р

о

г

е

н

 

 

6

ц

е

з

і

й

 

 

 

7

м

а

г

н

і

й

 

 

8

к

а

л

і

й

  1. Мікроелемент міцності та еластичності, структурний елемент сполучної тканини, який надає еластичності судинним стінкам.
  2. Цей елемент обумовлює блакитний колір крові деяких безхребетних тварин, має велике значення в процесах кровотворення.
  3. Цей елемент – «скелет», на якому будується будь-яка органічна молекула.
  4. Основний елемент клітинного дихання. Він входить до складу молекул гемоглобіну та міоглобіну.
  5. У перекладі з грецької означає «неживий». Проте це несправедливо, тому що немає «живішого» за цей елемент.
  6. Цей елемент виявлений майже в усіх живих організмах, доведено, що він сприяє збереженню гомеостазу людини, відновлює тонус пригніченого симпатичного відділу у НС, надає адреностимулюючу дію ( в чистому вигляді надзвичайно активний, може розгорітися від дотику руки).
  7. Елемент хлорофілу та найважливіший мінерал для серця.
  8. Елемент, який має можна різати ножиком, знаходиться в першій групі, має металічний блиск.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

о

к

с

и

г

е

н

 

 

 

 

2

к

у

п

р

у

м

 

 

 

 

3

б

і

о

х

і

м

і

я

 

 

 

 

4

ф

е

р

у

м

5

к

о

б

а

л

ь

т

 

 

 

 

6

ц

е

з

і

й

 

 

 

 

 

 

7

а

н

е

м

і

я

 

 

 

 

8

с

е

л

е

н

 

 

 

  1. Цей елемент вважають втіленням самого життя. Входить до складу органічних речовин, який окиснює ці речовини.
  2. Цей елемент обумовлює блакитний колір крові деяких безхребетних тварин, має велике значення в процесах кровотворення.
  3. Наука, що вивчає хімічний склад живих організмів, перетворення хімічних речовин, їхні функції і перерозподіл їх в організмі.
  4. Основний елемент клітинного дихання. Він входить до складу молекул гемоглобіну та міоглобіну.
  5. Входить до складу вітаміну В 12 і необхідний для нормального функціонування нервової системи, печінки, задіяний у процесах кровотворення.
  6. Цей елемент виявлений майже в усіх живих організмах, доведено, що він сприяє збереженню гомеостазу людини, відновлює тонус пригніченого симпатичного відділу у НС, надає адреностимулюючу дію ( в чистому вигляді надзвичайно активний, може розгорітися від дотику руки).
  7. Нестача елементу Феруму призводить до виникнення кисневого голодування тканин, тобто до такого заворювання, як…
  8. Цей елемент є структурним компонентом білків, нуклеїнових кислот.

 

 

Завдання 2. (команда 1)

 Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.

 

К1

“ Br

1,3 Pb

1=T

Fe 2,3

 

 

 

 

Завдання 2. (команда 2)

 Розгадай ребус і ти зрозумієш, де наступна підказка.

In1,2

F1,4,5

Mn ’’’’

Ti ’’’

 

К1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3.виконується на компютері  (команда 1)

Цей термін був уперше вжитий 1797 р. німецьким професором анатомії Теодором Рузом (1771-1803), пізніше 1800р. термін застосував професор Дерптського університету Фрідріх Бурдах (1776-1847), а 1802 р. – Жан батист Ламарк і Лудольф Тревіранус(1779-1864).

See the source image See the source image

Дізнавшись, що це за термін ви дізнаєтесь наступний свій КП.

 

 

Завдання 3. виконується на компютері  (команда 2)

Термін  вперше з’явився в трактаті єгипетського грека Зосимуса у 400 роках нашої ери, в якому Зосимус говорить, що цієї науки людей навчили демони, які зійшли на землю з небес.

Назва цього терміну походить від слова “Хемі” або “Хума”, яким стародавні єгиптяни називали свою країну, а також нільський чорнозем.

 

 

 

 

 

 

 

 

4 завдання

У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Складете слово і будете знати, куди йти.

  1. Розпушувач тіста.
  2. Солодка складова чаю.
  3. Найпоширеніший розчинник.
  4. Чумацький промисел.
  5. Антисептик бурого кольору.

(слово бібліотека)

4 завдання

У пробірках є 5 речовин, які вам треба відгадати (але розпізнавати лише візуально). Складете слово і будете знати, куди йти.

1.Розпушувач тіста.

2.Солодка складова чаю.

3.Найпоширеніший розчинник.

4.Чумацький промисел.

    5.Антисептик бурого кольору.

(слово бібліотека)

 

 

 

Наступні завдання видає бібліотекар. Коли учні розгадують кросворд, вона каже їм ключове слово (коридор)

Завдання 5

Розгадайте кросворд «Природні стихійні лиха»

П

З

А

М

М

Л

Е

Т

О

Н

Ь

Е

Е

Р

Я

Р

В

І

І

Т

З

У

С

У

Х

Ь

Л

В

И

Б

П

О

У

Р

Т

О

Н

А

Е

Ж

П

О

С

У

Х

А

Ж

А

  1.        Явище, при якому вода виходить з берегів річок і затоплює все навколо (6 букв). 2. Раптові струси земної поверхні (9 букв). 3. Тривалий снігопад з вітром (8 букв). 4. Коли більше місяця немає дощу (6 букв). 5. Сильний тривалий вітер (4 букви). Наслідок небезбечної гри дітей з вогнем чи сірниками. (6 букв). 7. Явище природи, яке відбувається внаслідок сильного вітру і снігопаду (9 букв)

 

Розгадайте кросворд «Природні стихійні лиха»

П

З

А

М

М

Л

Е

Т

О

Н

Ь

Е

Е

Р

Я

Р

В

І

І

Т

З

У

С

У

Х

Ь

Л

В

И

Б

П

О

У

Р

Т

О

Н

А

Е

Ж

П

О

С

У

Х

А

Ж

А

 

1.Явище, при якому вода виходить з берегів річок і затоплює все навколо (6 букв). 2. Раптові струси земної поверхні (9 букв). 3. Тривалий снігопад з вітром (8 букв). 4. Коли більше місяця немає дощу (6 букв). 5. Сильний тривалий вітер (4 букви). Наслідок небезбечної гри дітей з вогнем чи сірниками. (6 букв). 7. Явище природи, яке відбувається внаслідок сильного вітру і снігопаду (9 букв)

 

Завдання 6

У коридорі школи ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:

Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про

наявність цілющих властивостей .  Хто знайде рослину, той

 знайде скарб. ( Ця рослина каланхое, під вазоном міститься конверт з висловом про природу, це і є скарб)

Завдання 6

У коридорі школи ви знайдете цю рослину, я дам вам підказку:

Назва рослини перекладається, як «здоров’я», що говорить про

наявність цілющих властивостей .  Хто знайде рослину, той

знайде скарб. ( Ця рослина каланхое, під вазоном міститься конверт з висловом про природу, це і є скарб)

 

СКАРБ

«Природа – це найкраща з книг, написана на особливій мові. Цю мову треба вчити.»

Журі визначає переможців і вручає – солодкий приз.

Журі визначає переможців і вручає – солодкий приз.

ЗАВЕРШАЛЬНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ

Дорогі учасники, вам сьогодні довелося чимало попрацювати – розгадувати різноманітні інтелектуальні завдання, просуватися від однієї станції до іншої.

Багато часу веселощів, азарту, гарного позитивного настрою, духу співпереживання, перемоги – ось результат нашої гри.

Спасибі Вам, друзі, за Вашу увагу,

За ваші теплі посмішки,

Хотілось би ще побути з вами,

Але настав час прощатись.

Усім Вам бажаю добра!

 

docx
Додано
1 березня
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку