Контрольна робота з біології за І семестр 9 класу
• сімейна форма навчання
Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь. Варіант – 1 |
||
I рівень (3 бали) У завдання 1 – 6 із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний. Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б. |
||
1. Вкажіть об'єкт, який можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи: а) калина вузьколиста; б) мухомор червоний ; в) інфузорія-туфелька; г) жук-плавунець.
|
||
2. Нітрогеновмісна основа, що не входить до ДНК: а) аденін; б) тимін; в) цитозин; г) урацил.
|
||
3. Особливістю прокаріотичної клітини є відсутність багатьох органел, які притаманні еукаріотичній клітині. Які ж органели притаманні як прокаріотичним, так і еукаріотичним клітинам? а) комплекс Гольджі; б) лізосоми; в) ядро; г) рибосоми.
|
||
4. Який процес відбувається під час реакцій пластичного обміну? А виділення енергії Б утворення АТФ В поглинання енергії Г розщеплення речовин
|
||
5. У структурному гені закодована інформація про: а) хітин; б) гемоглобін; в) глікоген; г) крохмаль.
|
||
6. Позначте кiлькiсть амiнокислот, що утворяться внаслiдок трансляцiї на ocнoвi фрагмента i-PHK: УУУАГГЦАЦГУА: А 3 Б 4 В 6 Г 12 |
||
IІ рівень (3 бали) |
||
І. Завдання відкритого типу (1 – 2), що передбачає коротку обґрунтовану відповідь. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
1. Які речовини, і за яких умов, утворюються в процесі фотосинтезу: білки, вуглеводи, АТФ, ДНК, РНК?
2. Які функції виконують ліпіди, що відкладаються про запас?
ІІ. Установіть відповідність між функціями речовин(А– Г) їх назвами (1 – 5). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
|
||
ІIІ рівень (3 бали) |
||
І. Установіть відповідність між фазами мітозу (А– Г) та їхніми процесами (1 – 5). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.
ІІ. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б. Опишіть будову хромосоми. Що відбувається з хромосомами у період інтерфази? Яке це має значення в житті організмів?
|
||
ІV рівень (3 бали) Виконайте завдань відкритої форми (1 – 2) з розгорнутою відповіддю. |
||
1. Яке значення для живих організмів має гліколіз? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б. 2. Вкажіть, який набір хромосом має клітина вашого серця: а) 44А+ХХ; б) 44А+ХY; а) 46А+ХХ; а) 46А+ХY. Обрану відповідь обґрунтуйте теоретичними знаннями.
Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б. |