Контрольна робота з біології за І семестр 9 класу • сімейна форма навчання

Про матеріал
Матеріал включає підбір різнорівневих завдань, які дозволять перевіряти й оцінити рівень засвоєння матеріалу з біології 9 класу за І семестр навчального року в здобувачів освіти, що навчаються за сімейною формою.
Перегляд файлу

Контрольна робота з біології за І семестр 9 класу

• сімейна форма навчання

Блок запитань з критеріями оцінювання за правильну відповідь.                                                                                                                               Варіант – 1 

I рівень (3 бали)

У завдання 1 – 6  із чотирьох варіантів виберіть ОДИН правильний.

Правильно виконане завдання оцінюється в 0,5 б.

1. Вкажіть об'єкт, який можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи: а) калина вузьколиста; 

б) мухомор червоний ;  

в) інфузорія-туфелька;   

г) жук-плавунець. 

 

2. Нітрогеновмісна основа, що не входить до ДНК: а) аденін;   

б) тимін;   

в) цитозин;   

г) урацил.

 

3. Особливістю прокаріотичної клітини є відсутність багатьох органел, які притаманні еукаріотичній клітині. Які ж органели притаманні як прокаріотичним, так і еукаріотичним клітинам? а) комплекс Гольджі;  

б) лізосоми;  

в) ядро;  

г) рибосоми.

 

4. Який процес відбувається під час реакцій пластичного обміну? 

А виділення енергії 

Б утворення АТФ 

В поглинання енергії  Г розщеплення речовин

 

5. У структурному гені закодована інформація про: а) хітин;  

б) гемоглобін;   

в) глікоген;   

г) крохмаль.

 

6. Позначте кiлькiсть амiнокислот, що утворяться внаслiдок трансляцiї на ocнoвi фрагмента i-PHK:  УУУАГГЦАЦГУА:

А  3 

Б  4

В  6  

Г  12

IІ рівень (3 бали) 

І. Завдання відкритого типу (1 – 2), що передбачає коротку  обґрунтовану відповідь. Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

 

1.     Які речовини, і за яких умов, утворюються в процесі фотосинтезу: білки, вуглеводи, АТФ, ДНК, РНК?

 

2.     Які функції виконують ліпіди, що відкладаються про запас?

 

ІІ. Установіть відповідність між функціями речовин(А– Г) їх назвами (1 – 5). Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

А  будівельна 

Б  рухова 

В  каталітична 

Г  транспортна

1     амілаза 

2     овоальбумін 

3     целюлоза 

4     гемоглобін 

5     міозин

 

 

                                           ІIІ рівень (3 бали)

І. Установіть відповідність між фазами мітозу (А– Г)  та їхніми процесами

(1 – 5).

Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

А  інтерфаза 

Б  профаза 

В  анафаза  Г  метафаза 

 

 

1     розходження хроматид до полюсів клітини 

2     формування веретена поділу 

3     процес реплікації молекули ДНК 

4     поділ цитоплазми клітини 

5     руйнування оболонки ядра 

 

 

ІІ. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.

Кожне виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.

   Опишіть будову хромосоми. Що відбувається з хромосомами у період інтерфази? Яке це має значення в житті організмів?

 

                                               ІV рівень (3 бали)

Виконайте  завдань відкритої форми (1 – 2)  з розгорнутою відповіддю.

1.                       Яке значення для живих організмів має гліколіз? Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 1 б.

2.                       Вкажіть, який набір хромосом має клітина вашого серця:

а) 44А+ХХ;    б) 44А+ХY;    а) 46А+ХХ;   а) 46А+ХY.  Обрану відповідь обґрунтуйте теоретичними знаннями.

 

 Виконане завдання оцінюється за шкалою 0 – 2 б.

 

pdf
Додано
28 грудня 2024
Переглядів
51
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку