Контрольна робота з біології за ІІ семестр 6 клас

Про матеріал
Якісна розробка контрольної роботи з біології 6 клас за ІІ семестр, яка дозволить перевірити здобуті знання учнів. Робота містить різнорівневі завдання: тести, завдання на встановлення відповідності, послідовності, робота з картинками та відкрита відповідь на запитання, у 2 варіантах. Користуйтеся з задоволенням!
Перегляд файлу

6 клас

Контрольна робота за ІІ семестр

Варіант І

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

  1. Генеративний орган квіткових рослин, який забезпечує статеве розмноження:

А) кореневище    Б)  спорофіт      В) квітка     Г) брунька

  1. Однодомною рослиною є:

А) огірок    Б) верба    В) тополя     Г) обліпиха

  1. Як може відбуватися самозапилення:

А) вітром      Б) водою     В) комахами  Г) у середині квітки

  1. Багатонасінним плодом є:

А) вишня     Б) горіх      В) помідор     Г) персик

  1. Найпоширеніша бура водорість, яка містить багато поживних речовин для людини:

А) ламінарія      Б) спірогіра         В) улотрикс       Г) порфіра

  1. Яка корисна копалина утворюється за рахунок мохів:

А) вапняк       Б) торф        В) кам’яне вугілля        Г) діатоміт

  1. Голонасінною рослиною є:

А) модрина     Б) яблуня        В) пшениця         Г) вишня

  1. Оберіть культурну рослину, яка належить до овочевих:

А) квасоля    Б) гречка   В) помідор   Г) слива

  1. Життєва форма у бузини:

А) дерево       Б) кущ      В) чагарник       Г) трава

  1. Гриб, який є паразитом на картоплі, томатах  :

А) мукор       Б) трутовик        В)  фітофтора      Г)  глива

 

Завдання на встановлення відповідності (1,5 б.)

  1. Установіть відповідність між органелами рослинної клітини та їхніми функціями:

    А) волоть                          1 соняшник

    Б) головка                         2 ячмінь

    В)  складний колос          3 конюшина

    Г)  кошик                          4 овес

  1. Установіть відповідність між рослинами та їх екологічною  характеристикою:

А) світлолюбиві              1. Соняшник, люцерна, кавун

Б) тінелюбиві                   2. Сосна, береза, куль-баба

В) вологолюбні                3. Смерека, мохи, плауни

Г) посухостійкі                4. Чистотіл, розрив-трава, папороті

 

Робота з рисунком (2 б.)

  1. Підпишіть назви зображених організмів:

Картинки по запросу лишайник

Картинки по запросу трутовик

Картинки по запросу клен

Картинки по запросу хвощ

А

Б

Г

Д

 

 

 

Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 2 б.)

  1. Запитання. Охарактеризуйте будову грибів. Яке значення мають вони у  природі і житті людини? Назвіть отруйні гриби та опищіть один із них.

 

 

 

 

 

6 клас

Контрольна робота за ІІ семестр

Варіант ІІ

Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді (0,5 б.)

  1. Частина квітки, у якій відбувається запліднення:

А) оцвітина    Б)  квітконіжка     В) маточка    Г) квітколоже.

  1. Дводомною рослиною є:

А) кукурудза     Б) верба      В) огірок      Г) дуб

  1. Процес злиття чоловічої і жіночої клітини називається:

А) запилення      Б) схрещування     В) запліднення    Г) брунькування

  1. Сухий, розкривний плід має:

А) горіх     Б) абрикос      В) мак      Г) соняшник

  1. Органом прикріплення водоростей є:

А) корінь      Б) ризоїди         В) кореневище        Г) грибниця

  1. Укажіть спосіб вегетативного розмноження у папороті:

А) кореневищем      Б) вусами       В) цибулинами       Г) листками

  1. Виберіть ознаку, яка відрізняє покритонасінних рослин від голонасінних:

А) є вічнозеленими     Б) насіння захищене        В) є трав’янистими       Г) розмножуються спорами

  1. Оберіть культурну рослину, яка належить до зернових:

А) пшениця     Б) квасоля    В) соя  Г) біб

  1. Життєва форма рослин, яка завжди зростає у найнижчих ярусах лісу:

А) дерева      Б) кущі     В) чагарники      Г) трави

  1. Гриб, з  якого добувають антибіотики:

А) трутовик       Б) пеніцил         В)  опеньок       Г) мукор

 

Завдання на встановлення відповідності (1,5 б.)

  1. Установіть відповідність між типом суцвіття та рослиною, якій він характерний:

    А) кошик                      1. подорожник

    Б)  початок                   2. айстра

    В)  колос                       3. кукурудза

    Г)  зонтик                     4. вишня

 

  1. Установіть відповідність між грибом і його екологічною характеристикою:

А сапротрофи                          1. Мукор, аспергіл, пеніцил

Б цвілеві гриби                        2. Гнойовик чубатий, пеніцил

В симбіотичні гриби               3.  Фітофтора, трутовик, борошниста роса

Г  паразити                               4. Підосичник, підберезник

 

Робота з рисунком (2 б.)

  1. Підпишіть назви зображених організмів

Картинки по запросу пухирчаста сажка кукурудзи

Картинки по запросу папороть

Похожее изображение

C:\Users\Admin\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\70EF30B3.tmp

А

Б

В

Г

 

 

 

Дати розгорнуту відповідь на запитання ( 2 б.)

  1. Запитання. Охарактеризуйте будову грибів. Яке значення мають вони у  природі і житті людини? Назвіть їстівні гриби та опищіть один із них.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Гончарова Юлія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шевченко Тарас
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Янкіна Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Горбачук Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
44159
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку