Контрольна робота за І семестр з біології для учнів 6 класу

Про матеріал
Контрольна робота за І семестр з біології для учнів 6 класу має 2-а варіанта та чотири рівні. Мета: котроль знань учнів 6 класу з тем, які були вивчені в І семестрі.
Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1                   БІОЛОГІЯ – 6 кл

В – І

І рівень  (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 0,5 бала)  

1. Вкажіть назву структурної одиниці живих організмів, що являє собою певним чином диференційовану ділянку цитоплазми, ото­чену клітинною мембраною: 

а) клітина; г) органела; б) тканина; д) ядро.

2. Структурою клітини, в якій зберігається спадкова інфор­мація, є:

А ) ядро.  Б)  клітинна мембрана.   В) хлоропласт.    Г) вакуоля.

3. Одним з положень клітинної теорії є твердження, що:

А)  всі організми складаються з клітин. 

 Б) деякі організми не мають клітинної будови.

 В) клітини рослин і тварин не мають спільних рис

 Г) рослинні і тваринні клітини містять хлоропласти

4. Виділення з організму інфузорії туфельки надлишку води відбувається за допомогою:

 А) ядра. Б) війок  В) травної вакуолі   Г) скоротливої вакуолі.

5. Підземними органами рослини є:

а) стебло; б) корінь; в) квітка; г) листок.

6. Процес  утворення рослинами глюкози називається:

А) дихання.  Б) газообмін.  В) фотосинтез.  Г) ріст

 

ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1  бал)
7. Установіть відповідність між термінами та їхніми характеристиками 
1 дріжджі                    А) органели руху в клітині хламідомонади 
2 джгутики                  Б) органели, в яких відбувається фотосинтез 
3 хлоропласти             В) є одноклітинними грибами 
                                      Г) органели, які сприймають світло в клітині 

                                           хламідомонади     

8. Розмістіть органели клітини від меншої за розмірами до більшої:

А) мітохондрія   Б) ядро   В) вакуоля   Г) рибосоми

9. Доповніть незакінчене речення

Вакуолі, які забезпечують розщеплення їжі, що надходить

 до клітини -………. .

III рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бала)
Тестове завдання з кількома варіантами відповідей

10. До ознак рослинного організму в евглени зеленої належать: а) наявність хлорофілу;  б) запасна поживна речовина - крохмаль; в) запасна поживна речовина - глікоген;  г) гетеротрофне живлення; д) автотрофне живлення.

 

Завдання з німим малюнком

11. Розгляньте малюнок інфузорії-

туфельки і назвіть позначені структури.

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (правильне розв'язання одного завдання  на вибір учня оцінюється в 3 бали)

Завдання творчого характеру

12. Вкажіть спільні  і відмінні риси одноклітинних рослин і тварин.

13. Яке значення бактерій в природі і житті людини?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В – ІІ

І рівень (правильне розв'язання кожного завдання

оцінюється  в 0,5 бала)  

1.Прокаріотичною називається клітина, у якої немає:

А) хлоропластів; Б) ядра; В) цитоплазми; Г) джгутиків

2. Клітинну будову організмів відкрив:

А) Т. Шванн.  Б) Р. Броун.  В) Р.Гук.  Г) А. Левенгук.

3. Структурою клітини, яка бере участь у процесі фотосинтезу є:

А    ядро. Б    клітинна мембрана. В    хлоропласт. Г     вакуоля.

4. Рослинна клітина відрізняється від тваринної наявністю

А    ядра. Б    цитоплазми. В    вакуолі. Г    мітохондрій. 

5. Клітини бактерій мають органели руху:

А) присоски.  Б) джгутики. В) включення. Г) вирости

6.   Роль санітарів виконують бактерії 

а) оцтового бродіння; Б) гниття; В) залізобактерії; Г) хвороботворні.

 

ІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1  бал)

 7.   У пробах води, взятих з озера в липні, виявили 50 тис. бактерій в 1 мл води. Скільки бактерій міститься в 1 000 л води?

а)5 000; б)) 500 000; в)) 5 000 000; г)) 25 000; д)) 50 млн; є)  50 млрд. 

8. Передача спадкової інформації від материнської клітини дочірним при діленні відбувається за допомогою:

 А) ядра. Б) війок  В) травної вакуолі  Г) скоротливої вакуолі.

9. Установіть відповідність між описом процесу та його назвою.

А) Утворення органічної речовини                   

з вуглекислого газу і води ..                               

Б) кількісне збільшення особин одного виду...

В) якісні зміни, які відбуваються в організмі...

Г)  надходження до організму і кожної клітини

кисню, ви­користання і його виведення вуглекислого газу.

1-розмноження;   2-фотосинтез; 3-дихання; 4-розвиток;

5- обмін речовин

 

ІІІ рівень (правильне розв'язання кожного завдання оцінюється в 1,5 бала)
10.Приведіть у відповідність структури ядра та їхні функції:

1. ядерна оболонка

2. ядерце

3. ядерний сік

4. хромосоми

А. транспорт речовин із цитоплазми до ядра і навпаки

Б. забезпечує взаємодію між структурами ядра

В. є носієм спадкової інформації

Г. здійснює утворення пластид

Д. місце утворення компонентів клітини, на яких синтезуються білки

 

 

Завдання з німим малюнком

11. Розгляньте малюнок амеби 
і назвіть позначені структури.  

 

 

ІV рівень (правильне розв'язання одного завдання  на вибір учня оцінюється в 3 бали)

Завдання творчого характеру

12. Поясніть значення кисломолочних бактерій для людини.

13. Опішить процес дихання у рослинах

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ярош Юрій Миколайович
    Щиро дякую, Тетяна Михайлівна за корисну розробку
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 січня 2019
Переглядів
2131
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку