Довкілля 6 клас
Контрольна робота № 2 з тем: «Я в школі», «Я на спортмайданчику».
І-В
І рівень – одна вірна відповідь (1 бал)
А увага В інстинкт
Б подразливість Г рефлекс
А інтуіція В інстинкт
Б подразливість Г рефлекс
А вербальне спілкування В друга сигнальна мова
Б мова жестів Г невербальне спілкування
А гіпертермія В анорексія
Б гіпотермія Г гіподинамія
ІІ рівень – декілька вірних відповідей (1 бал)
5. За швидкістю циклу біологічні ритми поділяють на :
А секундні ритми В циркадні ритми Д добові ритми
Б хвилинні ритми Г річні ритми Е хронологічні ритми
6. За часом зберігання інформації розрізняють такі види пам’яті:
А миттєва В сенсорна Д образна
Б емоційна Г довготривала Е короткотривала
7. Кору великих півкуль головного мозку поділяють на такі зони:
А центральна В периферична Д скронева
Б потилична Г тім’яна Е лобова
8. Яких принципів потрібно дотримуватись, щоб фізична активність приносила більше користі та не зашкодила здоров’ю:
А системність В поступовість. Д дозованість
Б надмірність Г різноманітність
ІІІ рівень – на встановлення відповідності або послідовності (1 бал)
9. Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:
А Миттєва або сенсорна 3 1. Утримує інформацію, що надходить від сенсорної
пам’яті.
Б Короткотривала 1 2. Обсяг цієї пам’яті не обмежений
В Довготривала 2 3. «Опрацьовує» інформацію від органів чуття і
зберігає її дуже короткий час (частини секунд).
10. Встановіть послідовність передачі нервових імпульсів по рефлекторній дузі:
А Спинний або головний мозок
Б Рецептор, що вловлює подразник
В М’яз або орган, що надає відповідь на подразнення
Г Нерви та нервові волокна № 1
Д Нерви та нервові волокна № 2
ІV рівень – питання з відкритою відповіддю (2 бала)
11. Поясніть до яких наслідків може призвести звичка сидіти на стільці, підгорнувши ногу під себе.
Довкілля 6 клас
Контрольна робота № 2 з тем: «Я в школі», «Я на спортмайданчику».
ІІ-В
І рівень – одна вірна відповідь (1 бал)
А інтуіція В інтелект
Б рефлекс Г увага
А дезорієнтація В десинхроноз
Б хронологія Г декомпресія
А вербальне спілкування В друга сигнальна мова
Б мова жестів Г невербальне спілкування
А моль/л В кілокалоріях
Б міжнародних одиницях (МО) Г млг
ІІ рівень – декілька вірних відповідей (1 бал)
5. Залежно від характеру добових біоритмів виділяють три найхарактерніші типи людей::
А зозулі В сови Д голуби
Б соловейки Г жайворонки Е орли
6. За типом інформації розрізняють такі види пам’яті:
А миттєва В сенсорна Д образна
Б емоційна Г рухова Е словесно-логічна
7. До центральних відділів нервової системи належать:
А ганглій В спинний мозок
Б червоний кістковий мозок Г головний мозок
8. Поживними компонентами їжі є:
А жири В білки Д лімфа
Б ліквор Г вуглеводи
ІІІ рівень – на встановлення відповідності або послідовності (1 бал)
9. Встановіть відповідність між видом пам’яті та його змістом:
А Рухова 2 1. Пов’язана із інформацією від органів чуття, тому зберігає
картини навколишнього світу, звуки, запахи
Б Емоційна 4 2. Є основою для формування ходіння, танцю,
гри на музичних інструментах
В Образна 1 3. Запам’ятовування інформації, що пов’язана з
словосполученнями та реченнями
Г Словесно-логічна 3 4. Надає можливість відновлювати певний емоційний стан у
разі повторення ситуаці.
10. Встановіть відповідність між часткою кори головного мозку та виконуваними функціями:
А Лобова 3 1. Дотик, чутливість шкіри та м’язів
Б Скронева 4 2. Зір
В Потилична 2 3. Рух (контроль довільних рухів). Вищі психічні функції, інтелект
Г Тім’яна 1 4. Слух.
ІV рівень – питання з відкритою відповіддю (2 бала)
11. Поясніть до яких наслідків може призвести гіподинамія.