Контрольна робота з біології 6 клас "Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності"

Про матеріал

Контроль забезпечує зворотний зв'язок, що дозволяє коригувати діяльність учителя й учнів, її результативність, виявляти резерви подальшого вдосконалення навчання

«Об'єктивний аналіз результатів контролю навчальної діяльності учнів є для вчителя та керівника школи основою визначення стану освітньої роботи та заходів, необхідних для її вдосконалення». Контроль має важливе навчальне та розвивальне значення. Він сприяє розширенню, поглибленню й удосконаленню знань, умінь і навичок учнів, розвитку їх пізнавальної діяльності, інтересів; підвищенню відповідальності за навчання та його результативність; привчає учнів до систематичної праці, формує позитивні моральні якості та колективні відносини, здорову громадську думку. Об'єктивність контролю знань, умінь і навичок учнів забезпечується за умови виконання таких вимог: індивідуальний характер контролю, що дозволяє перевірити знання кожного учня та враховувати їх індивідуальні особливості; тематична спрямованість контролю; диференційований підхід до здійснення контролю; об'єктивність і мотивація оцінок знань, умінь і навичок учнів у процесі контролю; усебічність контролю, тобто охоплення при перевірці знань учнів змісту основних розділів навчальної програми, що включають теоретичні знання, інтелектуальні та практичні вміння й навички; дотримання єдиних вимог до оцінки знань, умінь і навичок учнів.

Перегляд файлу

Контроль знань за темою

"Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності"

І варіант

І рівень (1 - 3 бали)

1. До одноклітинних рослин належать:

 а) малярійний плазмодій;  б) холерний вібріон;

 в) хламідомонада;   г) ціанобактерія.

2. Мікроорганізми, які використовуються у виробництві кисломолочних продуктів, належать до одноклітинних представників:

 а) вірусів;    б) рослин;

 в) бактерій;    г) тварин.

3. Одноклітинними водоростями є:

 а) дріжджі;    б) хламідомонада; 

 в) хлорела;    г) евглена.

4. До складу тіла губки входять клітини:

 а) покривні;    б) джгутикові;

 в) хлорофілоносні;   г) амебоїдні.

5. Чим за будовою відрізняються хламідомонада та вольвокс?

 а) наявністю ядра;   б) кількістю клітин;

 в) наявністю хлоропластів;  г) наявністю вокуолей.

6. Яка з перелічених водоростей є колоніальною:

 а) хламідомонада;   б) хлорела;

 в) вольвокс;    г) ламінарія.

ІІ рівень (4 - 6 бала)

7. На якому малюнку зображена інфузорія туфелька?

 


image5C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image3.jpegC:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image1.jpeg

 

 


C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image2.jpeg

 


 


 

 

 

 

 

 

 А  Б  В  Г

8. Позначте правильні твердження знаком «+», неправильні – знаком «-».

     а) Амеби поглинають частинки їжі за допомогою псевдоніжок.

     б) Інфузорії пересуваються в товщі води за допомогою війок.

     в) Муха цеце є носієм дизентерії.

Контроль знань за темою

"Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності"

ІІ варіант

І рівень (1 - 3 бали)

1. До одноклітинних тварин належать:

 а) малярійний плазмодій;  б) холерний вібріон;

 в) хламідомонада;   г) ціанобактерія.

2. Мікроорганізми, які використовуються у виробництві хліба, належать до одноклітинних представників:

 а) вірусів;    б) рослин;

 в) бактерій;    г) тварин.

3. Бактерії використовують у виробництві:

 а) кефіру;    б) пива; 

 в) хліба;    г) варення.

4. Дріжджі - це одноклітинні представники групами організмів, яких є:

 а) Рослини;    б) Тварини;

 в) Гриби;    г) Бактерії.

5. Одноклітинну будову має:

 а) хламідомонада;   б) вольвокс;

 в) морський салат;   г) губка.

6. Автотрофно живляться організми:

 а) губка;    б) хлорела;

 в) ульва;    г) ціанобактерії.

ІІ рівень (4 - 6 бала)

7. На якому малюнку зображена амеба протей?

image5C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image3.jpegC:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image1.jpeg

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image1.jpeg


 


C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image2.jpeg

 


 

 

 

 

 

 

 

 А  Б  В  Г

8. Позначте правильні твердження знаком «+», неправильні – знаком «-».

     а) У клітині інфузорії - туфельки є два ядра.

     б) Амеба протей розмножується статевим шляхом з утворенням гамет.

     в) Малярійний плазмодій розвивається в клітинах крові людини.

ІІІ рівень (7 - 9 бала)

9. Уставте в речення пропущені слова.

 Евглена зелена має ознаки тварин і           . У її клітині є                , здатні здійснювати фотосинтез, але за відсутності  світла, евглена живиться                                                          .

10. Доповніть схему, що характеризує зображений на малюнку організм.

 

 

 


 

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image1.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (10 – 12 бали)

11. Заповніть таблицю.

Назва організму

Спричинене захворювання, його профілактика

Шляхи потрапляння в організм людини

Дизентерійна амеба

 

 

12. Встановіть відповідність між назвами одноклітинних організмів та їхніми зображеннями.

А

Б

В

Г

Д

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5jlOL3pNfsyLhstjwzlB5ohYWQ_15JnLJKoGOB1SM--Rtv8d7

1 дріжджі     2 хлорела    3 бактерія      4 інфузорія

ІІІ рівень (7 - 9 бала)

9. Уставте в речення пропущені слова.

 Головна ознака бактеріальної клітини  - це відутність                 . Крім того, навіть у фотосинтезуючих бактерій немає          . Пересувається бактеріальна  клітина за допомогою                                            .

10. Доповніть схему, що характеризує зображений на малюнку організм.

 

 


 

 

C:\Users\User\AppData\Local\Temp\FineReader11.00\media\image2.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV рівень (10 – 12 бали)

11. Заповніть таблицю.

Назва організму

Спричинене захворювання, його профілактика

Шляхи потрапляння в організм людини

Малярійний плазмодій

 

 

12. Встановіть відповідність між назвами одноклітинних організмів та їхніми зображеннями.

А

Б

В

Г

Д

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS5jlOL3pNfsyLhstjwzlB5ohYWQ_15JnLJKoGOB1SM--Rtv8d7

1 бактерія     2 хлорела     3  дріжджі     4 інфузорія


 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 9
Оцінки та відгуки
  1. Анциборова Вера
    Дякую за допомогу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Gudan Liliana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Волгина Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Коляда Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Арванінова Олена Іванівна
    Дякую щиро! Саме те, що шукала!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Georgijovich Oleksandr
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Мацак Ірина Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Мамчур Євгенія Іванівна
    Дуже дякую. Чудовий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Авер'янова Юлія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 6 відгуків
doc
Додано
25 березня 2018
Переглядів
71380
Оцінка розробки
5.0 (9 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку