Протягом декількох уроків ми з вами нагромаджували нові знання про механічний рух, його види, основні характеристики. Сьогодні у нас з вами контрольна робота – узагальнюючий урок по темі. Дехто помилково вважає, що контрольна робота, це урок контролю знань і отриману оцінку сприймає як покарання за незнання матеріалу. Насправді ж ми проводимо цей урок з метою виявлення прогалин у знаннях, вмінні їх використовувати, щоб своєчасно ці прогалини заповнити.
Дата _____________
Тема. Контрольна робота.
Мета уроку:
Обладнання: картки із завданнями для контрольної роботи.
Тип уроку: контролю та корекції знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Виконання контрольної роботи
Протягом декількох уроків ми з вами нагромаджували нові знання про механічний рух, його види, основні характеристики. Сьогодні у нас з вами контрольна робота – узагальнюючий урок по темі. Дехто помилково вважає, що контрольна робота, це урок контролю знань і отриману оцінку сприймає як покарання за незнання матеріалу. Насправді ж ми проводимо цей урок з метою виявлення прогалин у знаннях, вмінні їх використовувати, щоб своєчасно ці прогалини заповнити.
Тож сядьте зручніше, відкладіть в сторону незавершені справи та негативні емоції, налаштуйтесь на плідну, творчу роботу.
Перед тим, як учні почнуть виконувати роботу, вчитель знайомить учнів із типами завдань, методами їх вирішення, критеріями оцінювання.
Варіант 1
|
А |
Н·м |
Б |
м |
|
В |
кг·м |
|
Г |
Н |
|
А |
Швидкості |
Б |
Ваги |
|
В |
Густини |
|
Г |
Інертності |
|
А |
1Н |
Б |
9,8Н |
|
В |
10Н |
|
Г |
98Н |
|
А |
10Н·м |
Б |
5 Н·м |
|
В |
9,8 Н·м |
|
Г |
15 Н·м |
|
А |
За течією |
Б |
Проти течії |
|
В |
Вниз |
|
Г |
Вгору |
|
А |
1Н |
Б |
9,8Н |
|
В |
10Н |
|
Г |
98Н |
Варіант 2
|
А |
Н·м |
Б |
м |
|
В |
кг·м |
|
Г |
Н |
|
А |
Швидкості |
Б |
Інерції |
|
В |
Взаємодії |
|
Г |
Інертності |
|
А |
Диван |
Б |
Підлога |
|
В |
Хлопчик |
|
Г |
Телевізор |
|
А |
0 |
Б |
0,5 |
|
В |
2 |
|
Г |
4 |
|
А |
Вага |
Б |
Тяжіння |
|
В |
Тертя |
|
Г |
Пружності |
|
А |
6Н |
Б |
9Н |
|
В |
10Н |
|
Г |
18Н |
Варіант 3
|
А |
Н·м |
Б |
м |
|
В |
кг·м |
|
Г |
Н |
|
А |
0Н |
Б |
10Н |
|
В |
20Н |
|
Г |
40Н |
|
А |
1Н |
Б |
9,8Н |
|
В |
10Н |
|
Г |
98Н |
|
А |
Н·м |
Б |
Н |
|
В |
Н/м |
|
Г |
Н/кг |
|
А |
До столу |
Б |
До зошита |
|
В |
Інше |
|
Г |
До підлоги |
|
А |
Термометр |
Б |
Терези |
|
В |
Динамометр |
|
Г |
Мензурка |
Варіант 4
|
А |
Н·м |
Б |
м |
|
В |
кг·м |
|
Г |
Н |
|
А |
1Н |
Б |
3Н |
|
В |
7Н |
|
Г |
10Н |
|
А |
0 |
Б |
0,25 |
|
В |
2 |
|
Г |
4 |
|
А |
Терези |
Б |
Динамометр |
|
В |
Лінійка |
|
Г |
Барометр |
|
А |
3Н |
Б |
1Н |
|
В |
9Н |
|
Г |
10Н |
|
А |
Вага тіла |
Б |
Тяжіння |
|
В |
Пружності |
|
Г |
Рівнодійна |
Варіант 5
|
А |
Вгору |
Б |
Вниз |
|
В |
Праворуч |
|
Г |
Ліворуч |
|
А |
400Н |
Б |
300Н |
|
В |
200Н |
|
Г |
0Н |
|
А |
кг |
Б |
Н |
|
В |
Н/кг |
|
Г |
Н ·м |
|
А |
Терези |
Б |
Динамометр |
|
В |
Барометр |
|
Г |
Лінійка |
|
А |
3Н |
Б |
1Н |
|
В |
9Н |
|
Г |
10Н |
|
А |
Галілей |
Б |
Ньютон |
|
В |
Гук |
|
Г |
Кавендіш |
Варіант 6
|
А |
До зшита |
Б |
До столу |
|
В |
До підлоги |
|
Г |
Вага = 0 |
|
А |
Швидкості |
Б |
Напрямку |
|
В |
Форми |
|
Г |
Кольору |
|
А |
400Н |
Б |
300Н |
|
В |
200Н |
|
Г |
0Н |
|
А |
Ковзання |
Б |
Спокою |
|
В |
Кочення |
|
Г |
Всі |
|
А |
Вага тіла |
Б |
Тертя |
|
В |
Пружності |
|
Г |
Рівнодійна |
|
А |
25кг |
Б |
2,5кг |
|
В |
25,5кг |
|
Г |
2,55кг |
ІІІ. Підсумок уроку
Усе! Ви вже досягли мети! Єдине що залишилось, то це перечитати свої відповіді, щоб впевнитись у їх правильності, віддати роботу вчителеві і сказати «Який я розумний та працьовитий» чи «Яка я розумна та працьовита».
Вчитель збирає зошити учнів з виконаними завданнями, дає відповіді на запитання учнів.
Учні діляться емоціями від уроку: чи складно було справитися із завданнями; які завдання були найлегшими; чи задоволені вини своєю роботою.
ІV. Домашнє завдання
Повторити основні відомості про взаємодію тіл та сили.