Контрольна робота з географії для 11 класу (ІІ семестр) за темою " Загальні суспільно-географічні закономірності світу".

Про матеріал

Підсумкова контрольна робота проводиться наприкінці навчального року. Зміст перевірочних запитань, завдань має узагальнюючий, синтезований характер; охоплює вузлові, провідні ідеї, закономірності, які є фундаментом географічної науки; розрахований переважно на реконструктивний та творчий рівень знань учнів; диференційований (у 2-х варіантах, тестах); посильний за обсягом для виконання впродовж 45 хвилин.

Перегляд файлу

                                                   Контрольна робота №2

       За темою: «Загальні суспільно-географічні закономірності світу»

                                            І варіант

І рівень

  1. Укажіть, що таке світосистема:
    а) це засоби виробництва й люди, що використовують їх у процесі суспільного виробництва
    б) це обладнання, машини, прилади ,інженерні споруди.
    в) це система, яка об'єднує всі сектори економіки
    г) це результат і процес формування глобальної  геопросторової  єдності в системі "суспільство-природа"
  2. До розрахунку існуючої та прогнозованої кількості трудових ресурсів, пенсіонерів, дошкільнят, школярів передусім необхідні відомості про:
    а) етнічний склад населення                  б) віковий склад населення
    в) релігійний склад населення               г) статевий склад населення
  3. Укажіть, що таке світовий ринок інвестицій
    а) можливість доступу до необхідних даних з усіх сфер життєдіяльності в будь-який момент часу в будь-якому місці
    б) наявні фінансові ресурси світу  

в) багато функціональні системи каналів зв'язку та комунікаційне обладнання
г) глобальний механізм розподілу потоків фінансових вкладень між
країнами в глобальній економіці

ІІ рівень

4. Установіть відповідність між галузями  промисловості  машинобудування  та країнами – лідерами з виробництва продукції цих галузей:

1.Автомобілебудування                             А. США, Росія, Китай

2. Суднобудування                                     Б. Китай, Південна Корея, Японія

3. Електронна промисловість                    В. Китай, США, Японія, Південна

4. Авіакосмічна  промисловість                Корея, Німеччина, Сингапур

5. Верстатобудуваня                                   Г. Китай, США, Японія

 

5.Установіть відповідність між сільськогосподарськими культурами та країнами – лідерами їх вирощування:

1. Пшениця                        А. Бразилія, Індія

2. Рис                                  Б.Китай, США, Індія, Росія, Франція, Канада.

3. Цукрова тростина        В. Україна,Росія, Франція, Нідерланди.

4. Кукурудза                     Г. США, Китай, Бразилія

5. Соняшник                    

ІІІ рівень

6. Назвіть ланцюги доданої вартості у виробництві сталі. Наведіть конкретний  приклад утворення такого ланцюга в Україні або в світі.

ІV рівень

7. Якими є позитивні й негативні наслідки трудової міграції? Доведіть,що  якість життя є чинником природного й механічного рухів населення.

                                          

                                                   ІІ варіант

І рівень

  1. Геополітика досліджує:
    а) питання перетворення компонентів географічної оболонки
    б) питання застосування державою заходів, спрямованих на розв'язання
    проблем розвитку економіки
    в) питання застосування державою заходів, спрямованних на розв'язання проблем її розвитку як територіальнополітичної системи з метою стабільності й цілісності
    г) питання застосування державою заходів, спрямованих на розв'язання
    екологічних проблем
  2. Укажіть, що таке світовий ринок технологій
    а) процес раціонального використання природних ресурсів
    б) велика сфера обміну товарами та капіталами
    в) велика сфера обміну з метою підвищення технічного й
    технологічного рівня виробництва
    г) процес перетворення природних ресурсів на товари
  3. Укажіть, що характерно для І фази демографічного переходу:

а) швидке зниження коефіцієнта смертності за умови збереження
високого коефіцієнта народжуваності,що веде до стрімкого зростання
кількості населення

б) подальше зближення коефіцієнтів народжуваності й смертності; дуже повільне зростання кількості населення або навіть його скорочення

в) високі коефіцієнти народжуваності й смертності, малий коефіцієнт
природного приросту;
г) повільне падіння коефіцієнта смертності й швидке — народжуваності; зменшення коефіцієнта природного приросту.

ІІ рівень

  1. Установіть відповідність між природними  ресурсами та країнами – лідерами за їх видобутком:
  1. Природний газ            А. Саудівська Аравія, Росія, США
  2. Нафта                           Б. Австралія, Китай, Гвінея, Ямайка
  3. Залізні руди                 В. США, Росія, Іран, Катар
  4. Мідні руди                   Г. Бразилія, Австралія, Канада, Китай, Україна
  5. Боксити

 

5. Установіть відповідність між галузями  промисловості  та країнами – лідерами з виробництва продукції цих галузей:

1.Фармацевтична промисловість              А. США, Росія, Китай

2. Швейна  промисловість                         Б. Китай, Туреччина, Індонезія

3. Електронна промисловість                    В. Китай, США, Японія, Південна

4. Авіакосмічна  промисловість                Корея, Німеччина, Сингапур

5. Верстатобудуваня                                   Г. Німеччина, Швейцарія, США,

                                                                       Велика Британія, Бельгія, Франція.

ІІІ рівень

  1. Визначте чинники швидкого розвитку туризму? Що стримує розвиток туризму в Україні? Наведіть конкретні приклади.

ІV рівень

  1. Які форми організації виробництва вам відомі. Наведіть приклади їх використання у  виробництві чорних або кольорових металів. 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.3
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Димид Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Горовий Іван
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Малащук Галина Михайлівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 червня 2020
Переглядів
12517
Оцінка розробки
4.8 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку