Урок - коучінг на тему: "Узагальнення знань з теми Азія та Австралія"

Про матеріал
Урок - коучінг з географії на тему :"Узагальнення знань з тем "Азія та Австралія". Виконаний у формі презентації. Підготований урок має на меті систематизувати та перевірити рівень засвоєння учнями учбового матеріалу з тем: "Країни Азії", "Австралія", у формі гри, з різнорівневими завданнями: тести, робота з картою, самостійна робота, групова робота, випереджувальні завдання .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міністерство освіти і науки України Овруцький професійний ліцей. Методична розробка уроку з географії на тему:«Узагальнення знань з теми «Азія та Австралія». Підготувала викладач географіїКозубенко Ю. С.

Номер слайду 2

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Азія та Австралія», навчити аналізувати причинно – наслідкові зв’язки різних географічних явищ та процесів;розвивати вміння критичного мислення, удосконалювати навички роботи з географічними джерелами інформації, сприяти розвитку комунікативності та формуванню географічних компетентностей;виховувати у здобувачів освіти географічну грамотність, допитливість.

Номер слайду 3

Тип уроку: урок контролю, коригування та оцінювання знань, умінь, навичок. Форма проведення: урок-квест. Обладнання: атласи, карта, роздатковий матеріал, презентація. Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності: здобувачі освіти вміють розв’язувати завдання різних типів та рівнів складності, знаходити та аналізувати інформацію за картами атласу; розвивати вміння правильно розподіляти час, застосовувати набуті знання для розв’язання практичних завдань; виховувати самостійність, почуття відповідальності, впевненості у своїх знаннях.

Номер слайду 4

Людина, що вперше починає досліджувати, замріяно дивиться вдалину, де дослідник підкорює шлях до вершини пізнання. Ви також можете туди дістатися... . Єдиний шлях – праця… .

Номер слайду 5

План уроку. Географічна розминка Знайомство з країнами«Острівна географія»«Зроби невідоме – відомим»«Географічний тест» 

Номер слайду 6

Станція 1. Географічна розминка. Від позначки СТАРТ пройдіть 3 кроки на Пн. Зх., потім 5 кроків на Сх., 2 кроки на Пн. Сх., 2 кроки на Пн., 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд, 2 кроки на Сх., 2 кроки на Пд. Сх., 5 кроків на Сх., 3 кроки на Пд. Зх., 12 кроків на Зх. ( 1 клітинка 1 крок)

Номер слайду 7

Станція 2. Знайомство з країнами(Випереджальне завдання для груп) Кожна команда (група) обирає та представляє свою країну згідно з темою дослідження: Команда 1 – Японія. Острови Кюсю і Хокайдо: контрасти Японії (результат дослідження представити у вигляді постера). Команда 2 – Китай. Унікальність економічної системи Китаю (результат дослідження представити у вигляді статті на сайті ліцею чи блозі)Команда 3 – Індія. «Коридори зростання» в Індії (результат дослідження оформити у вигляді лепбука)Команда 4 – Австралія. Канберра – політико-адміністративний центр країни (результати дослідження оформити у вигляді буклета)Команда 4 – Океанія . Регіон екзотичного туризму(результати дослідження оформити у вигляді буклета) 

Номер слайду 8

Японія.

Номер слайду 9

Китай.

Номер слайду 10

Індія.

Номер слайду 11

Австралія.

Номер слайду 12

Океанія .

Номер слайду 13

Станція 3. «Острівна географія»Відповідь на запитання (перша буква з слова-відповіді) вказує на завдання, яке потрібно виконувати наступнім. Команди отримують мапу з літерами та конверти із запитаннями де вони повинні дати відповідь на запитання та знайти назву острова із зазначеною літерою. 1. Один із символів країни, найвища вершина Японії – (гора Фудзіяма)2. Природний приріст населення Китаю в останні десятиліття характеризується зниженням смертності та (народжуваності)3. Головною галуззю тваринництва Австралії є (вівчарство)4. Материк Австралію, острів Тасманію та численні дрібні острови Тихого та індійського океанів охоплює країна в Південній півкулі (Австралійський Союз)5.«Ніппон» - так свою країну називають японці. Перекладається як (Схід Сонця)6. Янцзи – повноводна річка, на якій побудована ГЕС «Три ущелини» (Одна з найбільших у світі)7. Австралія має недостатні запаси внутрішніх вод, тому типовими для материка є струмки та річки, що періодично пересихають, які називаються (Кріки)8. Важливими споживчими та експортними сільськогосподарськими продуктами Індії є … .(Прянощі)9. Країна розвиненої роботехніки (Японії) 10. Світове місто, головний економічний центр Індії (Мумбай)

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Дати відповіді на запитання, показати об’єкт на карті. Токайдо – найбільший мегаполіс в Японії. Хаб – вузловий аеропорт«Система довічного найму» - працівники в Японії працюють на фірмі з початку вступу на роботу і до закінчення строку договору про працю.«Діамант в короні англійської королеви» - Індія. Рупія – грошова одиниця Індії«Мертве серце Австралії» - озеро Ейр. Великий Бар’єрний Риф – велике скупчення коралових островів біля північно-східних берегів Австралії«Невідома Південна Земля» - Австралія, так її називали мандрівники«Японське диво» - скорочення дитячої смертностіТадж-Махал – храм в Індії«Священна тварина» - корова та велика рогата худоба. Її вважають священною в ІндіїБатат – солодка картопля. Станція 4. «Зроби невідоме – відомим»

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Станція 5. «Географічний тест»1. Малайзія, Сінгапур, Південна Корея, Тайвань – це: А) Країни « переселенського капіталізму;Б) Ключові країни;В) Нові індустріальні країни;Г) Країни, що експортують нафту;Д) Слаборозвинуті країни. 2. До країн Пд-сх. Азії належать: А) Індія і Нова Зеландія;Б) Непал і В’єтнам;В) Таїланд і Лаос;Г) Грузія і Казахстан;Д) Іран та Ірак. 3. У якому регіоні розташовані Філіппіни?А) Пд.-сх. Азія;Б) Сх. Азія;В) Пд.-зх. Азія;Г) Океанія;Д) Вест-Індія.  4. Столицею якої держави є м. Астана?А) Киргизія;Б) Бутан;В) Туркменістан;Г) Казахстан;Д)Афганістан.5. Який з островів НЕ належить Японії?А) Хоккайдо;Б) Ітуруп;В) Сікоку;Г) Хонсю;Д) Кюсю. 6. Яка держава має найбільший показник середньої густоти населення?А) Монголія;Б) Бангладеш;В) Китай;Г) Індія 

Номер слайду 18

Станція 5. «Географічний тест»7. Вкажіть країну, яка активно здійснює політику планування сім’ї? А) Кенія;Б) Китай;В) Монголія;Г) Непал. 8. Національна релігія Китаю?А) Синтоїзм;Б) Конфуціанство;В) Індуїзм;Г) Даосизм;Д) Буддизм;Ж) Іслам. 9. Визначальним у бурхливому розвитку промисловості у Сх. та Пд.-сх. Азії став чинник: А) Природно-ресурсний;Б) Науковий;В) Транспортний;Г) Трудових ресурсів;Д) Екологічний.10. Вкажіть відповідність між країнами і галузями міжнародної спеціалізації: А. Японія 1) Видобуток олова. Б. Малайзії 2) Вирощування чаю. В. Шрі-Ланки 3) Автомобілебудування Г. Китай 4) Нафтовидобуток 5) Виробництво бавовняних тканин  11. Яке зі сполучень « країна – експортна продукція С/Г» є неправильним?А) Індія – чай;Б) Малайзія – каучук; В) Китай – рис;Г) В’єтнам – маслини;Д) Японія – морепродукти. 12. Особливо гостра продовольча проблема постає перед регіонами Азії: А) Східна;Б) Південна;В) Пд.- Східна; Г) Пд. – Західна;Д) Центральна.

Номер слайду 19

Самооцінювання. Оцініть свій внесок у досягнення мети уроку та впишіть свій особистий код в одну з колонок{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Рівень власних досягнень. Зрозумів, але не можу застосувати. Зрозумів, але не можу пояснити іншому. Зрозумів, можу застосувати та пояснити

Номер слайду 20

Хмара слів «Країни Азії та їх столиці» (максимум 6 балів)Із переліку країн спробуйте знайти якомога більше країн Азії та відповідно їх столицю. Підготувати повідомлення (максимум 9 балів)«Відкриваємо Америку разом з Х. Колумбом»

Номер слайду 21

Підготувати презентацію до теми:«Новий Світ. Цікаві факти про Америку» (максимум 12 балів)

Номер слайду 22

pptx
Додав(-ла)
Козубенко Юлія
Додано
16 червня 2020
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку