I Варіант
I рівень
1. Географічну довготу точки визначають за:
а) паралелями; б) меридіанами.
2. Географічну широту можна виміряти до ...
а)90° 6)180° в)360°
3 Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:
а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим.
4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:
а) Північний полюс; б) Південний полюс.
5. Напрям "північ-південь" показує...
а) паралель б) меридіан.
6. Північний схід, південний захід – це :
а) проміжні сторони горизонту б )основні сторони горизонту
II рівень
Дайте визначення понять:
III рівень
Київ , Бразиліа, Париж;
1:83 000 000; 1:5 000; 1:20 000
IV рівень
Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).
Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля яру, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до дерев’яного вітряка, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до школи.
II Варіант
I рівень
1. Географічну широту точки визначають за:
а) паралелями; б) меридіанами.
2. Географічну довготу можна виміряти до ...
а)90° 6)180° в)360°
3 Вкажіть, яким кольором позначають на карті гори:
а) синім; б) зеленим; в) жовтим; г) коричневим.
4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пн. ш.:
а) Північний полюс; б) Південний полюс.
5. Напрям "захід-схід" показує...
а) паралель б) меридіан.
6. Північ, південь – це :
а) проміжні сторони горизонту б )основні сторони горизонту
II рівень
Дайте визначення понять:
III рівень
Мехіко , Сідней, Каїр;
в 1см – 50 м. в 1см – 25 км. в 1см – 200 м.
IV рівень
Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).
Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля поодинокого дуба, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, що поросло очеретом. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.