5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Контрольна робота з географії для 6 класу з теми: "Земля на плані та карті"

Про матеріал
Контрольна робота з географії для 6 класу з теми: "Земля на плані та карті"
Перегляд файлу

I Варіант

I рівень

1. Географічну довготу точки визначають за:

а) паралелями;      б) меридіанами.

 

2. Географічну широту можна виміряти до ...

а)90° 6)180° в)360° 

 

3  Вкажіть, яким кольором позначають на карті низовини:

а) синім;       б) зеленим;    в) жовтим;    г) коричневим.

 

4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пд. ш.:

а) Північний полюс;    б) Південний полюс.

 

5. Напрям "північ-південь" показує...

а) паралель         б) меридіан.

 

6. Північний схід, південний захід – це :

а) проміжні сторони горизонту  б )основні сторони горизонту

 

 

II рівень

Дайте визначення понять:

  1. Паралелі – це…
  2. Азимут – це…
  3. Географічна карта – це

 

 

III рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

         Київ , Бразиліа, Париж;

  1. Переведіть числовий масштаб в іменований:

1:83 000 000;   1:5 000;   1:20 000

 

 

 

IV рівень

Складіть план місцевості за описом (масштаб в 1см – 100м).

Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля яру, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до озера, берег якого був заболочений. Після відпочинку вони вирушили на південь до деревяного вітряка, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на стежку, що вела до школи.

 

II Варіант

I рівень

 

1. Географічну широту точки визначають за:

а) паралелями;      б) меридіанами.

 

2. Географічну довготу можна виміряти до ...

а)90° 6)180° в)360° 

 

3  Вкажіть, яким кольором позначають на карті гори:

а) синім;       б) зеленим;    в) жовтим;    г) коричневим.

 

4. . Вкажіть точку з географічними координатами 90° пн. ш.:

а) Північний полюс;    б) Південний полюс.

 

5. Напрям "захід-схід" показує...

а) паралель         б) меридіан.

 

6. Північ, південь – це :

а) проміжні сторони горизонту  б )основні сторони горизонту

 

 

II рівень

Дайте визначення понять:

  1. Меридіани – це…
  2. Масштаб – це…
  3. План місцевості – це

 

 

III рівень

  1. Визначте географічні координати міст:

         Мехіко , Сідней, Каїр;

  1. Переведіть іменований масштаб в числовий:

в 1см – 50 м.        в 1см – 25 км.        в 1см – 200 м.

 

 

 

IV рівень

Складіть план місцевості за описом ( масштаб в 1см – 100м).

Від школи учні пройшли 300м на північ і опинилися біля поодинокого дуба, потім вони повернули на південний схід і, через 200 м вони підійшли до берега озера, що поросло очеретом. Після відпочинку вони вирушили на південь до млина, відстань до якого 200м. Пройшовши 50 м на північний захід, діти вийшли на покращену грунтову дорогу, що вела до школи.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Подзірей Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2019
Переглядів
2542
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку