Пропонується текст різнорівневої контрольної роботи з інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) за модельною програмою "Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5–6 класи. (Яценко Т. О., Тригуб І. А.)" за блоком тем № 1 для здобувачів освіти за сімейною формою навчання 5 класу НУШ
Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної)
Контрольна робота з блоку тем № 1 для здобувачів освіти за сімейною формою навчання
І рівень (по 0,5 балів)
ІІ рівень (по 1 балу)
Чому ми прощаємо барона Мюнхгаузенові його хвастощі?
ІІІ рівень (по 1 балу)
Предмети |
Герой та назва твору |
|
А) «Щасливий принц» О,Уайльд |
|
Б) «Попелюшка» Шарль Перро |
|
В) Арабська народна казка «Аладдін та чарівна лампа» |
|
Г) «Снігова королева» Г.Х.Андерсен |
Основна думка |
Назва твору |
1.Не можна жити на світі без жартів та фантазії |
А) Українська народна казка «Яйце-райце» |
2.Скромність – те, що людину красить, потрібно вміти знаходити вирішення проблем, не в жодному разі не сміятися і не знущатися з інших |
Б) Г.Х.Андерсен «Русалонька» |
3.Тільки добрі справи дарують людині гармонію, погані – призводять до проблем |
В) Е. Распе «Дивовижні пригоди, подорожі й бойові подвиги барона Мюнхгаузена» |
4.Віра у мрію, любов, заради якої можна віддати все найкраще і цінне, що є |
Г) Кримськотатарська народна казка «Золоте яблуко» |
Приклад |
Літературне явище |
1.Аби день до вечора |
А) Прислів`я |
2.Чандарава втілює у собі риси, притаманні деяким людям: хвалькуватість, хитрість, самовпевненість |
Б) Приказка |
|
В) Акровірш |
4.Гірко заробиш - солодко з'їси. |
Г) Антитеза |
5.ХТО БАБА? Сидить хитра баба аж на версі граба.
«Ой не злізу з граба! — дурить діток баба.—
|
Д) «Мандрівний сюжет» |
|
Е) Алегорія |
IV рівень (одне завдання за вибором) (6-8 речень) (3 бали)